Ga naar inhoud

Riiann : 6 oktober 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Gaat goed! Moet me eigenlijk een beetje inhouden overdag want heb de energie wel om dingen te doen.  Als ik rustig zit doet me niets zeer, alleen bepaalde bewegingen zoals mijn armen omhoog doen natuurlijk. En als ik sochtends opsta en avonds weer helemaal plat lig voel ik het echt. 

Nu hoop ik alleen dat ze snel zakken want ze zijn nu echt heeeel hoog en lelijk. Ben bang dat het bij mij wat langer duurt omdat ik van mezelf echt geen borsten had en dus weinig ruimte voor de protheses om te dalen. We gaan het zien!  Ben nog maar 2 dagen po ;)

 

Oh ja mijn tepel zit wel een soort korstje/droge plek. Ik dacht eerst dat het een beetje gescheurd was ofzo door de druk? Hoop dat het hier bij blijft. Heb een klein beetje kokosolieop gesmeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Herstel gaat goed. Alleem vno paracetamol geslikt verder zonder pijnstilling. Wel zijn mijn maag en darmen een beetje van slag :s 

 

Min borsten zijn al een beetje geslonken, ze staan helaas ook weer ver uit elkaar.. en heb enorme punt tepel. T zijn net twee harde ballen met mijn oude kleine punt borsten er op, haha echt geen gezicht. Hoop dat als ik ga werken over 3 weken dat het er een klein beetje normaal uit ziet. 

 

De jeuk begint dus ik denk dat het lekker aan het genezen is!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyy ziet er erg mooi uit zeg! Mag ik vragen wat de voorsituatie was en welke soort prothesen je hebt? Ik ga 9 januari onder het mes bij Nio. En kreeg net als jij 2 verschillende maten als advies alleen ben ik bang dat je veel verschil krijgt dus twijfel om gewoon 2 x zelfde 500cc te nemen. Succes met je tweeling haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 19-10-2017 om 15:18 zei CupA84tje:

Heyy ziet er erg mooi uit zeg! Mag ik vragen wat de voorsituatie was en welke soort prothesen je hebt? Ik ga 9 januari onder het mes bij Nio. En kreeg net als jij 2 verschillende maten als advies alleen ben ik bang dat je veel verschil krijgt dus twijfel om gewoon 2 x zelfde 500cc te nemen. Succes met je tweeling haha

Hee! Sorry voor het late berichtje!  Ik had 3en 80A, 75B. Geen idee of mijn bh klopte want het zat nooit mooi. Heb monobloc hydrogel protheses, dus geen siliconen. Ik vond twee verschillende maten ook spannend, maar ben blij dat ik geluisterd heb naar het advies van de pc! Ze zijn ervaren en weten waar ze het over hebben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Riiann:

Tuurlijk! Wil je mij ook toevoegen? 

Ze zijn wel mooi hoor! Wat vervelend dat je litteken nu opkomt.  Ik had ook die pleisters in gedachten. Ben benieuwd hoe die zullen werken. Spannend ook dat je voor verschillende maten bent gegaan. Ik had ook wel wat verschil, maar nooit over nagedacht. Nou vind ik het ook niet zo erg hoor in mijn geval. Ik zal je ook toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei ellen001:

Ze zijn wel mooi hoor! Wat vervelend dat je litteken nu opkomt.  Ik had ook die pleisters in gedachten. Ben benieuwd hoe die zullen werken. Spannend ook dat je voor verschillende maten bent gegaan. Ik had ook wel wat verschil, maar nooit over nagedacht. Nou vind ik het ook niet zo erg hoor in mijn geval. Ik zal je ook toevoegen

Jaa ben ook benieuwd naar de pleister! Bij mijn moeder  hebben ze wel goed geholpen dus hoop dat dat voor mij ook geldt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben bij Nio op controle geweest. Ik ben nu 5 weken po.

Hij adviseerde mij om geen bh te dragen omdat mijn borsten nog niet voldoende zakken met bh aan (Hema bh). 

 

Hij vertelde dat ik van die tepel dingen kon gebruiken zodat tepels niet zichtbaar zijn. Maaar dat zie je er nog duidelijker doorheen dan tepels zelf. Nu dacht ik aan een plak bh. Het geeft geen steun toch(zodat mijn borsten kunnen zakken)? Zou dat niet een oplossing kunnen zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Na veel ellende die veroorzaakt is door praktijk gabriels...worden me boobs gefixt door dr nio op 5 april  met een prothese wissel en ben heel erg benieuwd hoe jullie nio boobs zijn! Mag ik misschien spieken in jullie albums? Ik krijg 500 cc! Groetjes lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.