Ga naar inhoud

Riiann : 6 oktober 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Rocker:

@Riiann Ik zou als ik jou was nog wel een keertje met je leidinggevende gaan overleggen, want als jij nu akkoord gaat met die twee weken ziek en daarna lukt het werken nog niet dan zit je.
 

Als ik jou was zou ik in eerste instantie gaan voor 2 weken vakantie, dan kan je je daarna altijd nog 2 weken ziek melden en dan heb je de periode van "je armen niet boven je schouders" al achter je gelaten.

Plus dan zit je safe in het geval dat je je met 2 weken PO nog belabberd voelt. 

Ik kan nog twee weken vrij nemen als dat nodig is (na de twee weken ziek). Als het niet nodig is ben ik mijn vrije dagen niet kwijt. Zo wel dan kan ik in december niet meer op vakantie. Dus lijkt me wel een goed plan zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Ben voor een tweede consult bij Nio geweest!  Het wordt nu links 400cc en rechts 340cc hydrogel op de spier. Als ik de foto's zie van de vorige keer en nu ziet dit er juist veel rustiger uit. Minder puntig ofzo, alsof ze bijna kleiner zijn ipv groter! Miss dat de pas protheses nu beter in de bh vielen ofzo.  Maar wel mooi dus dit wordt het. 

We hadden ook nog even mijn angst voor infusen besproken. Daarvoor kan ik parkkliniek bellen om een kalmeringsmiddel.

 

Ik vond Nio vandaag wel erg bot. Alles wat ik zei moest ie heel onaardig weerleggen. Ik ben toch ook maar een leek :s en dat terwijl ik vrij heb genomen om ipv half 6 kwart over 3 langs te komen zodat hij geen avond spreek uur meer hoeft te hebben. (Werd gister door zijn secretaresse gebeld of ik eerder kon komen).

Ik hoop maar dat het aftellen een beetje snel gaat, want de spanning wordt steeds groter! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg trouwens helemaal geen bh van parkkliniek! Ik moet gewoon zelf een goedkope hema bh mee van Nio. hij zei dat een 75D wel goed was met een sluiting achter. Maar ik denk maar dat ik meerdere maten koop om mee te nemen. Zul je zien dat het niet past. Vind het wel een beetje vreemd ik dacht dat ik een compressie vest/bh zou krijgen met een sluiting voor zoals ik hier wel vaker lees. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Riiann:

Ik krijg trouwens helemaal geen bh van parkkliniek! Ik moet gewoon zelf een goedkope hema bh mee van Nio. hij zei dat een 75D wel goed was met een sluiting achter. Maar ik denk maar dat ik meerdere maten koop om mee te nemen. Zul je zien dat het niet past. Vind het wel een beetje vreemd ik dacht dat ik een compressie vest/bh zou krijgen met een sluiting voor zoals ik hier wel vaker lees. 

 

Hoihoi, ik heb die bh uiteindelijk in 75E gekocht (moest ook een 75D van dr Nio kopen) en die zat goed. Omvang is nu voor mij te groot, maar toen zat hij goed doordat alles zo gezwollen was na de operatie. Dus ik zou zeker een maatje groter meenemen voor de zekerheid en een bhverlengdtuk ivm de zwelling (geloof me, een te strakke omvang is echt niet fijn..). 

 

Spannend hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2017 om 08:01 zei Riiann:

6 oktober ben ik aan de beurt! Pff spannend zeg!  Ben vooral heel bang voor het infuus en dat ik flauw ga vallen :s 

Gefeliciteerd met je datum

Je bent zeker in goede handen bij Dr.Nio ik tag @best_boobie  even omdat je een operatie datum hebt:)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!
Zal even je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken, en heb je alles handig en netjes bij elkaar staan :)
Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :35:

Heel veel succes met aftellen, nog een paar weekjes!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei best_boobie:

Gefeliciteerd met je datum!!
Zal even je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken, en heb je alles handig en netjes bij elkaar staan :)
Zo blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :35:

Heel veel succes met aftellen, nog een paar weekjes!

 

xxx BB

Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had Nio gemaild met de vraag welke bh hij me aanraden carefix of hema. Heb er ook bij vermeld dat ik bang ben voor striae en ik deindruk had dat carefix beter ondersteund de eerste dagen. 

 

Kreeg het antwoord 'carefix is ook goed. Mvg Nio'. Lekker kort en duidelijk dus. Ik heb inmiddels eem carefix gekocht en zal dan ook nog een hema bh bestellen voor na de eerste week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Woehoe morgen is het zo ver! Ergens ben ik er helemaal klaar voor want ben wel toe aan mooie boobies,  maar ooh wat kijk ik op tegen het infuus, pijn en hersteltijd... 

Ben er nu nog heel rustig onder maar ik denk dat als ik in rotterdam ben kapot ga van de zenuwen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Riiann:

Woehoe morgen is het zo ver! Ergens ben ik er helemaal klaar voor want ben wel toe aan mooie boobies,  maar ooh wat kijk ik op tegen het infuus, pijn en hersteltijd... 

Ben er nu nog heel rustig onder maar ik denk dat als ik in rotterdam ben kapot ga van de zenuwen!

 

Ik wil je voor morgen veel succes wensen.

De pijn en herstel is natuurlijk voor ieder anders en een infuus stelt eigenlijk helemaal niets voor.En jij krijgt de prothese toch voor de spier? dit is de minst pijnlijker vorm van een BV (is ook mijn eigen ervaring)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes alvast voor morgen! Beetje zenuwen is wel gezond. Ik was uiteindelijk eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en had mijzelf volledig aan de hele situatie over gegeven, terwijl ik juist had verwacht dat ik daar trillend als een zielig klein bang poppetje zou liggen en misschien zelf wel in huilen uit zou barsten van de spanning (hier wel vaker gelezen).

 

Kortom je ziet vanzelf wel hoe je op deze toch wel spannende gebeurtenis reageert. Maar maak je daar vooral niet druk om, want ze zijn daar wel wat gewend. Je bent daar sowieso in hele goede handen :) Lekker allemaal op je af laten komen, voor je het weet ben je zes weken po en heb je prachtige boobies.

 

Wat Ank al zei de pijn valt bij een plaatsing voor de spier wel mee. Het is vooral zwaar en gezwollen. Ik had wel wat last van brandende wondjes, maar hele erge pijn heb ik zeker niet gehad! 

 

Zorg er vooral voor dat je niet te veel gaat doen, drink veel water en thee en geef je lichaam de tijd om te herstellen. Ben benieuwd! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes vandaag, vanmiddag om half 4 ben ik op controle bij Nio te Rotterdam...zal aan je denken! Komt helemaal goed, vraag wel goed naar je pijnbestrijding en wat te doen als je er niet tegen kan. Ik ben vorige week heeeel ziek geweest namelijk door de mediactie. Nio durft best wat voor te schrijven dat je een arsenaal aan medicatie hebt als moet, bij mij wel achter de spier.

 

denk aan wat leuks als je onder narcose gaat, helpt echt!

 

hoeveel cc krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-9-2017 om 17:28 zei Riiann:

Ik krijg trouwens helemaal geen bh van parkkliniek! Ik moet gewoon zelf een goedkope hema bh mee van Nio. hij zei dat een 75D wel goed was met een sluiting achter. Maar ik denk maar dat ik meerdere maten koop om mee te nemen. Zul je zien dat het niet past. Vind het wel een beetje vreemd ik dacht dat ik een compressie vest/bh zou krijgen met een sluiting voor zoals ik hier wel vaker lees. 

Wel apart, kreeg hem vorige week wel. Weet dat vanuit slaz niet maar Parkkliniek bij mij wel...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis gelukt! Ik heb ze! 340 cc recht en 400cc links. Ik lag te trillen al een rietje. Ondanks de oxazepam die ik kreeg vooraf. Maar infuus zetten viel mee. Alleen hij liep niet lekker door, dus zaten ze er een beetje aan, dat was niet prettig en voor de ok voelde ik alles er in lopen heel naar maar niet pijnlijk!

Ik heb echt lang geslapen er na, kon maar niet wakker worden. Gelukkig heb ik  nog steeds geen pijn, alleen ongemakken zoals branden/steken dus ik ben helemaal blij! Ze zijn mooi! Ze staan nu ook heel dicht bij elkaar, wat ik ook aangaf mooi te vinden. Maar denk dat dit tijdelijk is aangezien mijn tepels zo duidelijk niet in het midden van de protheses zit. Ze zijn ook niet echt groot in verhouding met mijn lijf, maar er paste simpel weg niet meer in. Maar al met al heel tevreden! Ook over het personeel, echt toppers. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Gentle:

Hoi! Welke maat heb je? 

Succes met je herstel :)

Thanks! Maat L heb ik en de verpleging had het op de loste stand gezet en zit echt fijn! Had het gister even uit gedaan om te spieken en ' maandverbandjes' op de littekens te doen, maar wist niet hoe snel ik mijn bh weer dicht moest! De spanning van het los hangen voelde naar. Dus nu lekker veilig aanhouden die bh!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dap po en de eerste nacht ging wel ok. Een keer een poosje wakker gelegen en de kussens toch maar anders gelegd. Ik ben normaal echt een buikslaper, het viel me alles mee op mijn rug.

 

probeerde net recht op te zitten in bed. Pfff aauw de zwaartekracht doet me zeeeer. Kom nu pas weer overeind als de  medicatie is ingewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.