Ga naar inhoud

Amber98 : 11 juli 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn naam is Amber, ik ben 18 jaartje oud en nog full time student.

 

Na een aantal jaartjes het enige meisje zonder borsten geweest te zijn heb ik eindelijk gekozen voor deze enorme stap naar een nieuw lichaam!

op dit moment draag ik een cup A push up bh meer voor de vorm en heb ik eigenlijk aan AAtje. Op dit moment ben ik ook druk bezig met de verzekering voor een eventuele vergoeding van mijn nieuwe boobbies maar deze kans is klein omdat je dan echt onder de 1 cm klierweefsel moet hebben en ik ongeveer 2 cm heb. 

 

Mijn plastisch chirurg is Dr Nio  omdat ik hier alleen maar positieve reacties over hoor. ik ben al een keer op consult geweest en heb hier een 325CC uitgekozen wat een volle C gaat worden. van mezelf ben ik best een klein slank meisje met veel onzekerheden dus mijn ouders vinden dit iets te groot voor mij en daarom ga ik over 9 dagen opnieuw op bezoek bij dr Nio.  ( 160 cm & 52 kilo)

 

wat vinden jullie van deze maat ? 

 

liefs,

 

Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Amber98

Ik ben een 1m69 En weeg 55kg. Ik heb een 75A en heb motiva impl 235cc gekregen. Dat zou op een groteB/kleine C uitkomen. Ik ben vrijdag pas geopereerd, maar alles zit nog in verband. 

Ik wil.je toch de tip geven. Best kijken dat het bij je lichaam past. Ik denk dat je ouders wel eens gelijk kunnen hebben. Misschien best nog eens gaan passen en je tijd ervoor nemen bij het passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Amber98:

Hoi!

 

Mijn naam is Amber, ik ben 18 jaartje oud en nog full time student.

 

Na een aantal jaartjes het enige meisje zonder borsten geweest te zijn heb ik eindelijk gekozen voor deze enorme stap naar een nieuw lichaam!

op dit moment draag ik een cup A push up bh meer voor de vorm en heb ik eigenlijk aan AAtje. Op dit moment ben ik ook druk bezig met de verzekering voor een eventuele vergoeding van mijn nieuwe boobbies maar deze kans is klein omdat je dan echt onder de 1 cm klierweefsel moet hebben en ik ongeveer 2 cm heb. 

 

Mijn plastisch chirurg is Dr Nio  omdat ik hier alleen maar positieve reacties over hoor. ik ben al een keer op consult geweest en heb hier een 325CC uitgekozen wat een volle C gaat worden. van mezelf ben ik best een klein slank meisje met veel onzekerheden dus mijn ouders vinden dit iets te groot voor mij en daarom ga ik over 9 dagen opnieuw op bezoek bij dr Nio.  ( 160 cm & 52 kilo)

 

wat vinden jullie van deze maat ? 

 

liefs,

 

Amber

230 cc voor de spier. 1.58 en 48 kilo en erg smal.  Sportbh is 75C die ik na de operatie aan kreeg. Ook die ik zelf heb gekocht zijn ook 75C. Naakt oogt het een volle B. Ben bijna 6 weken po. Mijn album is openbaar dus je kan me foto's bekijken. Oja voor situatie was 75A.

Mijn chirurg zijn advies was 230cc omdat dat bij mijn lichaam zou passen dus ben ik daar voor gegaan. Succes!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cccccc wauw erg mooi geworden! ik denk dat ongeveer 230cc bij mij ook een stuk beter zou staan eerlijk gezegd. 

 

ik gaf vandaag aan bij een meisje die ook bij dr nio is geweest dat ik 325 CC iets te groot vond en die vond dit juist nog wel aan de kleine kant maar ik denk dat er makkelijk 50/100 CC af kan vooral als 230 CC al een volle B is is dat echt meer dan genoeg. 

 

heel erg bedankt voor de hulp beide :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi @Amber98,

Ik ben door Dr Nio geopereerd en ik heb monobloc hydrogel hp 320cc voor de spier gekregen. Monobloc hydrogel heeft minder projectie dan siliconen protheses en is daardoor relatief breder en valt daardoor iets kleiner uit. Ik ben van een 70C naar een 70E/70F gegaan. Cupmaten klinken gigantisch, maar het oogt als een Dcup naakt en in kleding als een kleine Dcup/volle Ccup afhankelijk van wat ik aan heb. Ik ben 1,70 dus wel iets langer dan jij en woog voor de operatie 54 kg, dus ik ben vrij slank. Ik ben er heel blij mee en ook heel blij dat ik niet kleiner ben gegaan. Het went echt heel snel en zeker in kleding valt de maat heel erg mee. Houd er dus rekening mee dat "nepborsten" kleiner ogen dan "echte borsten". 

 

Als ik jou was zou ik dus voor de 325cc kiezen en niet kleiner gaan. Als het een 75C wordt dan oog het waarschijnlijk als een Bcup. 75C is trouwens een vrij doorsnee cupmaat en helemaal niet heel erg groot. Het zou wel heel erg jammer zijn als je je borsten na de operatie nog steeds te klein vindt en weer onder het mes moet voor het gewenste resultaat. Wat mij overtuigde voor de grotere maat is dat het na een bv niet goed is om nog push-up te dragen (vergrote pockets/wandelende protheses) en lijkt mij ook niet de bedoeling van een dergelijke operatie. 

 

Ga inderdaad nog een keer passen als je twijfelt over de maat en kijk naar wat JIJ mooi bij je lichaam vindt passen en niet naar wat je ouders mooi vinden en laat je niet afschrikken door cupmaten. Houd er ook rekening mee dat ze iets kleiner uitvallen, dan met het passen als je ze dual plane (ik gok van wel aangezien je een Acup hebt) krijgt. Er valt dan ongeveer 50cc weg.

 

Dus denk er nog even goed over en maak geen overhaaste beslissingen op basis van de mening van anderen. Je doet het immers voor jezelf en het is geen broodje bij de bakker dat je koopt. 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Amber98:

@Cccccc wauw erg mooi geworden! ik denk dat ongeveer 230cc bij mij ook een stuk beter zou staan eerlijk gezegd. 

 

ik gaf vandaag aan bij een meisje die ook bij dr nio is geweest dat ik 325 CC iets te groot vond en die vond dit juist nog wel aan de kleine kant maar ik denk dat er makkelijk 50/100 CC af kan vooral als 230 CC al een volle B is is dat echt meer dan genoeg. 

 

heel erg bedankt voor de hulp beide :) 

 

Ze zeggen wel dat als je dual plane laat plaatsen je beter iets meer cc kan nemen. Ipv 230 cc dan 265 dual plane zoiets als ik het goed begreep 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies Hoi hoi, 

 

bedankt voor je berichtje maakt weer heel veel duidelijk!

ik zal even met dr Nio overleggen want ik vond wat ik uitgekozen had wel heel erg mooi en ik sta daar wel nog steeds achter maar een volle C klinkt wel heel extreem en daar schrok ik wel heel erg van maar als het anders oogt kan dat prima. 

 

dankjewel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Amber98 

 

Ja, dat begrijp ik als je van weinig tot niets komt klinkt dat heel groot, maar als je het eenmaal hebt went het heel snel en oogt het ook nog eens kleiner dan bij echte borsten. Het is niet voor niets dat je een vergroting wilt! Ga inderdaad passen en overleg met dr Nio. Neem wat foto's mee van borsten die je  mooi vindt (van vrouwen met een vergelijkbaar postuur). Hij kan je dan adviseren. Kies de maat die je met passen mooi vindt en eigenlijk kan je dan nog beter iets groter nemen, omdat je ze dual plane krijgt en er daardoor dus cc's wegvallen.

 

Kleiner betekent trouwens niet per se natuurlijker, maar het moet natuurlijk wel in verhouding zijn met de rest van je lichaam. Dat kan je het beste zelf beoordelen. (Vergeet geen foto's te maken van de passessie)

 

Heel veel succes! Ik ben benieuwd xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry voor deze late reactie.. school was behoorlijk druk ineens. ik heb wel even bij je foto's gespiekt @B00bies en ik vond ze erg mooi. 

ik ben van de week bij dr. Nio geweest en het wordt toch de 325 CC :)

 

heel erg bedankt voor jullie hulp!

 

Liefs,

Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Amber98:

Sorry voor deze late reactie.. school was behoorlijk druk ineens. ik heb wel even bij je foto's gespiekt @B00bies en ik vond ze erg mooi. 

ik ben van de week bij dr. Nio geweest en het wordt toch de 325 CC :)

 

heel erg bedankt voor jullie hulp!

 

Liefs,

Amber

 

Dankjewel en maakt niet uit! Hihi toch iets groter :) Wordt vast heel erg mooi! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs mijn vader zei dat hij het heel erg mooi vond ( op een vaderlijke manier natuurlijk :P)

 

het enigste waar ik nog mee zit is dat ik alvast een sport BH wil kopen en dr Nio zei dat die van de HEMA goed was maar ik zou absoluut niet weten welke maat ik moet kopen.. ik zag dat je deze adviseerde ( non-padded sportbh B-E heavy support) maar als het ongeveer een volle C wordt moet ik dan een c cup bestellen? @B00bies

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Amber98:

Zelfs mijn vader zei dat hij het heel erg mooi vond ( op een vaderlijke manier natuurlijk :P)

 

het enigste waar ik nog mee zit is dat ik alvast een sport BH wil kopen en dr Nio zei dat die van de HEMA goed was maar ik zou absoluut niet weten welke maat ik moet kopen.. ik zag dat je deze adviseerde ( non-padded sportbh B-E heavy support) maar als het ongeveer een volle C wordt moet ik dan een c cup bestellen? @B00bies

 

xx

 

Dankje voor het compliment :) Klopt, die bedoel ik en die bedoelt dr Nio ook. Deze: https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/dames-sportondergoed/non-padded-sportbh-b-e-heavy-support-(99000244)?channable=e8212.MjE3MjA1NTQ&color=zwart&gclid=Cj0KEQjwg47KBRDk7LSu4LTD8eEBEiQAO4O6r1DoAanSLkYKlS1CwmJhnliUyK5IOIzA11AdW874qRQaAm_G8P8HAQ&gclsrc=aw.ds&dclid=CI3G05qtw9QCFRyJdwodTTYLYQ

 

Ik zou op een 70E/kleine 70F uitkomen en moest van dr Nio toen deze bh in D75 aanschaffen, omdat ze geen E70 hebben, maarja die D75 was ook niet te krijgen.. Dus ik heb hem uiteindelijk in 75E aangeschaft en die zat en zit eigenlijk nog steeds prima. Heeft dr Nio niet gezegd weke maat je moet aanschaffen? Zo niet, zou ik dat gewoon even in een mailtje aan hem vragen als ik jou was. Want zoals je inmiddels weet is een volle C voor het oog vaak niet hetzelfde als een volle C cupmaat bij "nep" borsten.

 

Je kan voor de zekerheid ook twee maten kopen als je twijfelt (voor de zekerheid ook een wat grotere) en als de operatie nog binnen de retourperiode plaatsvindt kan je de maat die niet past nog retourneren. Er lag bij mij op de kamer namelijk een vrouw die een veel te kleine sportbh bij zich had.. erg vervelend.. geen idee hoe ze dat uiteindelijk hebben opgelost..  

 

Tip: schaf een bh-verlengstuk aan (kost een paar euro), zodat je de omvang van de bh kan vergroten als je erge zwelling hebt na de operatie. Dat was voor mij de eerste dagen echt geen overbodige luxe.. 

 

Succes!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SFD ik heb weer gebeld naar OLVG en heb opnieuw een afspraak gemaakt. Ik zou zeker nog even een keertje langsgaan en iemand voor een second opinion mee nemen.  ik had m'n vader en stiefmoeder mee omdat hun heel erg schrokken van 'volle C' maar vonden dit erg mooi.

 

je kan beter helemaal zeker zijn van je keuze dan het maar 'gewoon' even doen. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-6 om 21:54 zei B00bies:

Hoi @Amber98,

Als ik jou was zou ik dus voor de 325cc kiezen en niet kleiner gaan. Als het een 75C wordt dan oog het waarschijnlijk als een Bcup. 75C is trouwens een vrij doorsnee cupmaat en helemaal niet heel erg groot. Het zou wel heel erg jammer zijn als je je borsten na de operatie nog steeds te klein vindt en weer onder het mes moet voor het gewenste resultaat. Wat mij overtuigde voor de grotere maat is dat het na een bv niet goed is om nog push-up te dragen (vergrote pockets/wandelende protheses) en lijkt mij ook niet de bedoeling van een dergelijke operatie. 

 

 

 

Apart, Dr. Nio zei tegen mij juist push up bh's te dragen voor extra steun. En omdat ik 400 cc (ook cup E/F) te klein vind draag ik ook echt push up en maximizers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei frbarbie:

Apart, Dr. Nio zei tegen mij juist push up bh's te dragen voor extra steun. En omdat ik 400 cc (ook cup E/F) te klein vind draag ik ook echt push up en maximizers.

 

Hoihoi, 

 

Dit is het algemene advies hier op het forum; om het eerste jaar geen push-up te dragen en daarna slechts af en toe push-up te dragen (de deco Vibe, Moulded plunge van freya en de Wonderbra ultimate strapless lace zijn een mooi alternatief om je borsten toch mooi bij elkaar te brengen en te pushen, maar dan zonder push-up kussentjes). Er zijn pc's die zeggen dat het geen kwaad kan en er zijn er die het afraden vanwege het bovenstaande. Dus de visie van elke pc is weer anders. Daarnaast is het ook nog eens zo dat inzichten veranderen in de loop der tijd. Dus misschien was het nog niet bekend toen jij je protheses liet plaatsen. Geen idee.. Maar ik laat de push-ups in het rek hangen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Amber98 ik heb de Po bh toen een cupmaat groter gekocht dan wat het advies van de chirurg was. 

Vlak na de operatie had ik dat wel nodig met zwelling en pijnlijke strakke huid. 

ze gokten bij mij op een D/E, is ondertussen voor het zicht wel zo maar bh's heb ik wel E en binnenkort gok ik F nodig. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
31 minuten geleden zei Talulah:

Wat ik me afvroeg....krijg je bij Nio meteen een operatiedatum?

Ik mag 10 aug. voor het eerst naar Nio.

 

Ja, ik heb toen bij hem gelijk een datum afgesproken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rocker:

@Amber98 ik heb de Po bh toen een cupmaat groter gekocht dan wat het advies van de chirurg was. 

Vlak na de operatie had ik dat wel nodig met zwelling en pijnlijke strakke huid. 

ze gokten bij mij op een D/E, is ondertussen voor het zicht wel zo maar bh's heb ik wel E en binnenkort gok ik F nodig. 

 

 

 

Als jij een F cup nodig gaat hebben ben ik benieuwd of ik ook daarop uit ga komen. Bij mij werd er ook gezegd een D/E. Hoe gaat het nu met je boobies? Ik mis nieuwe foto's haha ben erg benieuwd of ze nog veel veranderd zijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Talulah ik heb de dag van het consult met dr Nio afgesproken dat ik het nog even na zou bellen wat voor mij het beste uit zou komen. Een week later wist ik een datum en heb ik OLVG gebeld en hierna heeft dr Nio mij zelf teug gebeld en hebben we de afspraak ingepland :) 

 

Ik heb nu een bh gekocht die een cupmaat groter is dan wat ik ongeveer zou krijgen (met tussenstuk) dus ik hoop dat dat groot genoeg zal zijn. @Rocker

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@x-roxiie-x Haha ik moet nog nieuwe foto's maken maar door het gezeur met m'n werk en de bijkomende stress daarvan had ik geen zin en energie om foto's te maken. Ze komen eraan beloofd!
En voor het zicht heb ik gevraagd om een E cup, meestal heb je qua bhmaat dan een grotere cup nodig ;)vandaar F. Maar die E zit nu aan de bovenkant best strak, dus denk dat die borsten binnenkort gaan "ploppen". 
En sowieso heb ik nu een kleinere omvang nodig. 

 

@Amber98 Tussenstukje is sowieso erg handig, ik heb het echt nodig gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.