Jump to content

Oriënteren bvk voorstellen

Guest johanna91

Recommended Posts

Guest johanna91

Hoi! Ik ben Johanna en ik heb cupmaat 75G. Ik heb geen overgewicht, maar gewoon erg grote borsten, waardoor mijn lichaam niet helemaal in verhouding is.

Ik ben nooit blij geweest met mijn lichaam en dan met name met mijn (te) grote borsten. Het lijkt me heerlijk om tevreden te kunnen zijn met je lijf. Naast de fysieke klachten als altijd rugpijn, nekpijn, pijnlijke borsten, zweten en deuken in mijn schouders van mijn bh's brengt het emotioneel ook veel negatieve dingen met zich mee. Shoppen is helemaal niet leuk, veel kleding past niet, of staat niet. Grote maten bh's kosten een fortuin en écht sexy zijn de grote maten nooit! leuke zomerse kleding of strapless kleding gaat niet, want er zitten altijd hele brede bh-bandjes over de schouders. 

Mensen kijken en maken opmerkingen, dit is erg vervelend.

Ik merk dat ik weinig resultaten kan vinden online, bij de resultaten die ik vind, vind ik het vaak niet zo mooi! Soms zijn de borsten ongelijk en ik vind vaak de tepels na de BVK niet zo mooi geworden.

Als ik besluit om een BVK te laten doen, wil ik geen spijt hebben omdat ik niet tevreden ben met het resultaat. Ik hoop hier voor mezelf wat meer duidelijkheid te krijgen, zodat ik een weloverwogen beslissing kan maken om wel of niet een BVK te laten doen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.