Ga naar inhoud

Trombose


Gast Masty

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik zou graag een borstvergroting willen en ben nu een heleboel informatie aan het verzamelen. Ik heb een stollingsafwijking waardoor ik meer kans heb om trombose te krijgen. Weet iemand of het dan alsnog mogelijk is om een borstvergroting te ondergaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Masty:

Hallo allemaal!

 

Ik zou graag een borstvergroting willen en ben nu een heleboel informatie aan het verzamelen. Ik heb een stollingsafwijking waardoor ik meer kans heb om trombose te krijgen. Weet iemand of het dan alsnog mogelijk is om een borstvergroting te ondergaan?

 

Hoi meis,

 

Normaal gesproken zou dit geen probleem moeten zijn, geef het wel duidelijk aan bij je eerste consult, en als je eenmaal zover bent, ook goed doorspreken met de anesthesioloog, zodat ze een duidelijk plan op kunnen stellen.

 

Ik zou je dan wel aanraden om een kliniek of ziekenhuis uit te zoeken waar de nazorg goed geregeld is, dat mocht er iets zijn, er direct goed op in gespeeld kan worden.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 6-6-2017 om 18:48 zei Masty:

Hallo allemaal!

 

Ik zou graag een borstvergroting willen en ben nu een heleboel informatie aan het verzamelen. Ik heb een stollingsafwijking waardoor ik meer kans heb om trombose te krijgen. Weet iemand of het dan alsnog mogelijk is om een borstvergroting te ondergaan?

Hoi

 

Ik heb dit ook(essentiele Trombocytose) en was even aan het googlen over beiden.  Heb jij inmiddels al een borstvergroting gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2018 om 14:27 zei Yvie:

Hoi

 

Ik heb dit ook(essentiele Trombocytose) en was even aan het googlen over beiden.  Heb jij inmiddels al een borstvergroting gehad? 

Hoi hoi! 

 

Ja ik heb ondertussen al een borstvergroting gehad. Ik vond het eerst wel eng, zeker omdat de kans op trombose vergroot wordt door de operatie. Mijn plastisch chirurg begreep mijn angst en gaf aan dat als ik het fijner vond, hij bloedverdunnende spuitjes voor kon schrijven. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb 5 dagen gespoten met bloedverdunners en heb veel bewogen. Gelukkig is alles goed gegaan en ik zou het zo weer opnieuw doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Masty:

Hoi hoi! 

 

Ja ik heb ondertussen al een borstvergroting gehad. Ik vond het eerst wel eng, zeker omdat de kans op trombose vergroot wordt door de operatie. Mijn plastisch chirurg begreep mijn angst en gaf aan dat als ik het fijner vond, hij bloedverdunnende spuitjes voor kon schrijven. Dit heb ik dan ook gedaan. Ik heb 5 dagen gespoten met bloedverdunners en heb veel bewogen. Gelukkig is alles goed gegaan en ik zou het zo weer opnieuw doen!

Hoi Matsy,

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb vanmiddag mijn eerste consult, dus ga dit ook bespreken. Fijn dat alles goed is gegaan bij je!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.