Ga naar inhoud

MissBeauty : 17 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

 

Ik ben MissBeauty,

 

32 jaar oud en mama van 2 dochters van 2 en 5 jaar.

Heb besloten om nu dan toch voor een borstvergroting te gaan :D 

De wens voor een borstvergroting was er al toen ik een jaar of 16 was heb nooit grote borsten gehad en me daardoor

ook vaak niet vrouwelijk gevoeld. Heb altijd een kleine 75A gehad en nog ruimte genoeg over in een BH 70A is dan helaas weer net te klein.

Als ik geen bh draag ben ik plat :( Tenminste zo voelt het voor mij. Ik wil me graag vrouwelijk voelen ...

Na 2 super zwangerschappen en 2x ook wel lang borstvoeding te hebben gegeven met veel liefde en plezier is er niet veel meer over

van mijn kleine 75A.. Ik heb nu dan ook de stap gezet om voor een borstvergroting te gaan! :D Ik wil eind december of halverwege januari 

de borstvergroting laten doen bij kliniek heyendael op 13 september staat er een consult gepland bij Frans straten. Helaas duurt het nog wel

even voor ik de bv ga krijgen maar omdat we in september ook nog een paar weken op vakantie gaan lijkt het mij het beste om het dan in dec of jan te doen.

De eerste stap is gezet echt super spannend nu al, ben zo onwijs benieuwd wat Frans straten zal gaan adviseren 

 

Ik wil denk ik wel heel graag ronde prothese van menthor het liefste een mooie volle c of kleine D maar zal sowieso voor de grootste maat gaan die Frans

zal adviseren omdat ik hier veel lees maar ook van meiden hoor die al een borstvergroting hebben gehad dat ze liever toch wat groter hadden gehad! 

 

Liefs MissBeauty 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo Dames, 

 

Gister mijn eerste consult gehad bij Frans Straten kliniek heyendael.

Vond het echt super spannend en was ook wel zenuwachtig

 

Maar wat een lieve mensen allemaal daar, Alles word goed uitgelegd en er word goed met je mee gedacht.

Frans is een aardige man die ook alles goed uitlegt ook als je dingen wil weten. Mijn zenuwen waren vrij snel weer weg gelukkig. 

 

 

Om 17.30 mocht ik mij melden voor het consult, eerst had ik een gesprekje met Tanne en een vragenlijstje in gevuld

Daarna werd ik gezien door pc Straten. Eerst een gesprekje gehad met hem toen mocht ik me ontdoen van mijn boven kleding. Eerst ging hij foto's maken en wat meten en gekeken naar de vorm van mijn borsten en hoeveel borstweefsel er aanwezig was en zo!

Vervolgens kreeg ik een witte pas bh aan waar hij 2 verschillende cc''s in deed zonder te zeggen welke dat waren. Ik mocht zelf aangeven wat ik mooier vond.. hij had 250 en 350 in de bh gedaan 350 vond ik zelf mooier en 250 net wat te klein!! Hij vroeg of ik graag nog groter wilden gaan dan 350 ik wilde in ieder geval wel passen dus kreeg een maat groter in de bh erbij ik weet alleen niet meer of dat nu 400 of 450 (zal wel 450 geweest zijn) was maar dat vond ik veel te groot en niet mooi bij mijn lichaam passen  Frans vond dat ook en gaf aan dat 350 ook wel de max was, wat hij bij mij erin wilde doen omdat groter gewoon niet mooi is en de borsten dan veel te groot en te breed zouden worden! En omdat ik ook heel graag zo natuurlijk mogelijke borsten wil dus in overleg met hem voor 350 gegaan :D 

 

Krijg 350 cc ronde prothese van mentor Dual Plane Cohesive 1 

 

Ook de operatie datum is ook al bekend 17 juli word de dag dat ik nieuwe Boobies ga krijgen:wub:

Het duurt helaas nog wel even maar het begin is er :D Ben nu al zo benieuwd naar het eind resultaat

 

Ik had eigenlijk nog een consult gepland staan bij Faceland, Maar heb besloten om daar niet meer naar toe te gaan

en die af te bellen! dit voelt gewoon goed :D 

 

Zijn er dames die een beetje het zelfde gewicht lengte en voor situatie hebben en ook 350 hebben gekregen  of gaan krijgen ben zo benieuwd wat voor cup maat ik ga krijgen want dat konden ze mij gister helaas nog niet vertellen!

 

Groetjes MissBeauty 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je ervaring te lezen! Yay je hebt een datum, wat spannend! 

 

Ik vind het wel slim dat hij je laat passen zonder het aantal cc's te noemen, dan kijk je echt alleen naar wat je het mooist vindt, inplaats van gefocust te zijn op de cijfertjes :) Ik ben de dagen aan het aftellen tot mijn consult :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je consult goed is bevallen bij Heyendael! Ik ben sinds een aantal weken trotste eigenaresse van Fransje boobs :) en kan zeker zeggen dat je bij hem in goede handen bent!

 

Hoe komt het dat je pas in juli je afspraak hebt? Heb je wel iets moois om naar uit te kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Ja is zeker spannend, Heb er ook al super veel zin in :D  Dat is ook wel zo inderdaad Is ook wel belangrijk dat je kijkt na wat je mooi vind en niet alleen naar de grote.  Jaaa nog eventjes dan ben jij ook aan de beurt :D Ik ben ook zo benieuwd naar jou ervaring en wat ze je gaan adviseren? 

 

@Yaanaa Super leuk meis gefeliciteerd :) Wat heb jij gekregen? En hoe is je operatie gegaan? 

Dat denk ik ook wel :D 

 

Omdat ik het dan in mijn grote vakantie kan laten en doen, En omdat ik ook nog wel wat moet sparen hihi:blush: vandaar pas in juli! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty gefeliciteerd met je datum! Ik heb zelf 345cc gekregen (dual plane en rond). Ik zag je gewicht en lengte niet staan dus weet niet of dat gelijk is ;) ik ben 164, 49 a 50 kg, voorsituatie was 65b. Foto's staan in mijn album

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, :) @Annette1975

 

Ja echt super spannend allemaal :D Heb er nu ook al super veel zin in :wub: Ook al duurt het nog even! 

De eerste stappen zijn gezet en voor dat ik het weet is het juli :) 

 

Mijn lengte is 1,55 en weeg rond de 51 kilo 

op welke cup maat ben jij uit gekomen na de wissel en ben je ook door Frans geopereerd? 

Ik ga even spieken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme Dankjewel :D 

 

Mijn lengte is 1,55 en weg rond de 51 kilo.. Ik ben echt benieuwd hoe het eind resultaat gaat zijn bij mij?

Ik ga even Spieken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum!!! ik ben ook heel tevreden met mijn frans boobs :P en ze zijn zoooo natuurlijk. je ziet zelfs niet dat het nepperds zijn. je bent in goede handen. gewoon de dingen doen die je altijd doet en de tijd vliegt zo vooruit ;) komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM Dankjewel ^_^ Leuk dat je ook Frans Boobs hebt:D Hoeveel cc heb je gekregen? En heb je rond of anatomisch? Wat is jou gewicht en lengte?  Zou ik mogen spieken bij jou?

 

Dat is ook zo hihi ga ik ook zeker doen komt goed.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa  Dat snap ik hihi .. Is goed meid ^_^

 

@happynewme  @Annette1975 Ziet er heel goed uit hoor dames 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei MissBeauty:

@Aloysa

@Yaanaa Super leuk meis gefeliciteerd :) Wat heb jij gekregen? En hoe is je operatie gegaan? 

Dat denk ik ook wel :D 

 

Omdat ik het dan in mijn grote vakantie kan laten en doen, En omdat ik ook nog wel wat moet sparen hihi:blush: vandaar pas in juli! 

 

 

Hele goede redenen om nog even geduld te hebben hihi. Uiteindelijk is het het waard :)

 

Operatie ging perfect bij mij, zonder complicaties. En dan ineens wordt je wakker met prachtige boobies! Ik heb 390cc anatomisch gehad (met lengte 170 en 62 kilo).

Misschien kan @best_boobie een schatting voor je maken, op welke cupmaat je ongeveer uit kan komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissBeauty:

@MissM Dankjewel ^_^ Leuk dat je ook Frans Boobs hebt:D Hoeveel cc heb je gekregen? En heb je rond of anatomisch? Wat is jou gewicht en lengte?  Zou ik mogen spieken bij jou?

 

Dat is ook zo hihi ga ik ook zeker doen komt goed.  

Ik meet 164cm en weeg 57kg.

Ik voeg je even toe aan men privealbum 

 

Ooh en ronde protheses.  Dual plane geplaatst ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM  Ik heb even gespiekt ziet er mooi uit,  Ik hoop dat het snel juli is dan heb ik ook eindelijk mooie boobies :D 

Heb je zelf een bh gekocht of heb je die via Heyendael gekocht? 

 

@Yaanaa  Zeker weten inderdaad, Fijn dat de operatie goed is gegaan zonder complicatie's dat lijkt me een geweldig moment hihi wakker worden met mooie boobies :wub: .   Zou je dat kunnen doen voor mij @best_boobie :blush: ben zo benieuwd op welke cupmaat ik ongeveer uit zou gaan komen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei MissBeauty:

@MissM  Ik heb even gespiekt ziet er mooi uit,  Ik hoop dat het snel juli is dan heb ik ook eindelijk mooie boobies :D 

Heb je zelf een bh gekocht of heb je die via Heyendael gekocht? 

 

@Yaanaa  Zeker weten inderdaad, Fijn dat de operatie goed is gegaan zonder complicatie's dat lijkt me een geweldig moment hihi wakker worden met mooie boobies :wub: .   Zou je dat kunnen doen voor mij @best_boobie :blush: ben zo benieuwd op welke cupmaat ik ongeveer uit zou gaan komen! 

heb m via heyendael gekocht, maar denk k 2 dagen aangehad. wat een rotding! ik heb meteen gewisseld met de carefix anna en afgewisseld met de heavy sports van hema. triumph sucks :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei MissM:

heb m via heyendael gekocht, maar denk k 2 dagen aangehad. wat een rotding! ik heb meteen gewisseld met de carefix anna en afgewisseld met de heavy sports van hema. triumph sucks :P

Oke hihi Nou heb nog even de tijd om uit te zoeken welke ik het beste kan kopen heb nu werkelijk nog geen idee:blush: Die van de hema is ook stevig genoeg? De carefix anna kan je aan de voorkant sluiten zie ik dat lijkt me sowieso veel fijner, Kan ik bij Heyendael dan wel na vragen welke maat ik dan het beste kan nemen of hoe gaat dat in zijn werk? hihi:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de triumph bh zouden ze normaal al hebben moeten meegegeven hebben aan welke maat je zou komen. ook moet je rekenen dat je eerst zwelling zal hebben, dus als je je bh dan een haakje (of 2) losser kan zetten is dat wel fijn. mij hebben ze toen gezegd gewoon te letten op een brede elastische band aan de onderkant, verstelbare bandjes en liefst sluiting achteraan. (heeft de anna niet maar heb er echt geen last van gehad zoals zovele hier)

de anna is redelijk klein, ik zat met 450 cc aan een L. had eerst een M maar die was snel te klein. mss dat jij wel met een M zou toekomen. maar als je best boobie even een berichtje stuurt, zij kan exact uittellen aan welke maat jij zou komen qua cup. mss handig? 

 

die van hema is zeker stevig. kan je echt niets verkeerd mee doen.

het is een beetje uitzoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM  Ze hebben me nog niks meegegeven aan welke maat ik dan zou komen, Maar kan daar volgende week nog wel even over bellen. Ze hebben me wel verteld dat ik bij hun de triumph kon kopen op het moment van het consult maar heb pas toen ik weer thuis was en het er eerst met mijn vriend nog goed over gehad te hebben besloten om bij hun een datum vast te laten zetten en niet meer verder te gaan kijken. 

 

Ik ga best boobie even een berichtje sturen ben wel heel benieuwd hihi :D 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty ja tuurlijk, komt zoiezo in orde. tegen je operatiedatum zelf nemen ze toch nog contact met je op en word de maat ook geregeld. yeps zeker doen, moet je wat omtrek maten doorsturen en krijg je een ideetje he. altijd fijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-9-2017 om 15:29 zei MissBeauty:

Haai, :) @Annette1975

 

Ja echt super spannend allemaal :D Heb er nu ook al super veel zin in :wub: Ook al duurt het nog even! 

De eerste stappen zijn gezet en voor dat ik het weet is het juli :) 

 

Mijn lengte is 1,55 en weeg rond de 51 kilo 

op welke cup maat ben jij uit gekomen na de wissel en ben je ook door Frans geopereerd? 

Ik ga even spieken 

Hoi, ik zit nu op cupmaat 70e. Ven nu 11 dagen PO en heb net nieuwe foto geplaatst. Ik ben geopereerd bij Bergman. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2017 om 09:10 zei Annette1975:

Hoi, ik zit nu op cupmaat 70e. Ven nu 11 dagen PO en heb net nieuwe foto geplaatst. Ik ben geopereerd bij Bergman. 

Ziet er mooi uit :) Hoe gaat het met het herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie  Zou je de titel van mijn topic aan willen passen naar 17 juli Frans Straten Bosch en Duin :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.