Inew Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Graag zou ik weten naar wat jullie persoonlijke voorkeur uitgaat. Ik zoek vrouwen hier die een operatie hebben ondergaan en of ze hun kostprijs hiervan willen delen met mij zodat ik een ideetje krijg. Dankjewel alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther88 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Ik ben geopereerd in België door dr. Plovier in 2012, 475 cc Sebbin rond. Zeer goede arts, mooi resultaat maar helaas wel een prothese die nu stuk is. Wil niet zeggen dat dit de prothese is, heb gewoon pech denk ik, maar wel ervoor gekozen nu voor Mentor te gaan aangezien ze vervangen moeten worden. Ik heb toen 2950 euro betaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TessaDLCDP Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 ik heb mijn eerste Borstvergroting bij Dr. Verdonck ondergaan in de Wellnesskliniek, 2595 euro. mijn wissel gaat plaatsvinden bij Dr. NIO, dat is 3100 euro, ook voor je eerste keer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inew Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 @TessaDLCDP welke protheses heb je gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Deprinsesopdeerwt Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 Ik ga geopereerd worden door dokter Fresow (Faceland) en krijg Motiva prothesen. Kosten: €2250 (exclusief borstband, sportbh en medicijnen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TessaDLCDP Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 bij de Wellnesskliniek krijg je Monobloc Softone.. ik heb de 425 CC gekregen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 Hoi ik ben vrijdag bij Verdonck (BBC) geopereerd. Je kunt daar kiezen uit Sebben (2599) Mentor (2999) en Motiva (3499). De prijzen zijn hetzelfde opgebouwd maar de een is duurder om in te kopen dan een ander voor Verdonck. Tenminste zo legde hij het aan mij uit. Zelf heb ik voor Motiva gekozen en hij gaf aan dat eigenlijk de meesten daarvoor kiezen, maar hem maakt het niks uit Verder heb je nog een borstband nodig, deze kun je zelf aanschaffen of via hem (40) en moet je na 2 weken verband een sport bh kopen. Verder heb je volgens mij geen extra kosten behalve 1x consult. Waarom Motiva? Met een apparaatje kunnen ze checken wat er nog inzit geloof ik zit een extra blauw laagje in de envelop (blue seal dacht ik) en de gel is iets soepeler dan mentor en sebbin waardoor het natuurlijker zou vallen en aanvoelen zonder dat het kan lekken. Je kunt op movitaimplants.com meer informatie vinden als je zou willen. In principe zijn het alle 3 prima merken, je zult vooral moeten kijken naar jouw lichaam en jouw voorkeur. Sebbin is heel smal met veel projectie Mentor is in verhouding wat breder. Hopelijk helpt dit iets? xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.