Emmatje Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Hi lieve dames! Mijn naam is Emma, ik ben 26 jaar oud en ben mama van een lieve dochter die bijna 1 jaar wordt! Sinds mijn 18e ben ik begonnen met sporten (fitness), ook heb ik mijn levensstijl aangepast. Hierdoor ben ik van 92 kilo naar 70 kilo gegaan en daar ben ik zo blij mee!! Ik zit nu al een paar jaar stabiel op 70 kilo. Ik ben 1.77m groot en mijn BMI is gelukkig weer 'gezond'. Vorig jaar is mijn grootste wens in vervulling gegaan en heb ik een geweldig dochtertje mogen krijgen samen met mijn vriend! Maar ik ben nu zo onzeker over mijn borsten dat ik graag een borstvergroting wil. Afgelopen week heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels voor een borstvergroting. Ze adviseren mij om minimaal 450cc te nemen, mijn keuze is dan ook gevallen op 450cc. Nu zie ik verschillende foto's op internet en het ziet allemaal heel erg mooi uit. Toch ben ik erg onzeker als het bij mij ook wel zo mooi gaat uitzien? Eind juli zal de operatie plaats vinden. De reden van mijn aanmelding op dit forum is om al jullie verhalen en ervaringen te lezen. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen. Wat geweldig dat dit forum bestaat, waar wij met al onze vragen en onzekerheden terecht kunnen! Ik heb nu trouwens een cup C, maar mijn borsten zijn erg leeg nu. Fijne dag verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Welkom Emma dit forum heeft mij super geholpen met vragen en meelezen met andere verhalen. Dan kom je gied beslagen ten ijs straks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.