Ga naar inhoud

Dual Plane of niet


yes

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb besloten nu mijn jongste 4 is dat ik een borstvergroting ga doen ik heb nu een A/B cup en wil graag naar een C cup.

Ik ben bij 3 dokters geweest maar ze geven verschillend advies.

Wie kan mij ervaringsadvies geven.

De duel plane methode doen ze als je weinig bordtweefsel hebt maar de ene dokter zegt dat ik genoeg heb (die gaat me ook opereren) en de andere zegt dat hij alleen duel plane bij mij zou doen.

*in hoeverre is het zichtbaar (bij de duel plane) als je je spieren aanspant?

*gaan ze echt verder uit elkaar staan?

Wie o wie kan mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb besloten nu mijn jongste 4 is dat ik een borstvergroting ga doen ik heb nu een A/B cup en wil graag naar een C cup.

Ik ben bij 3 dokters geweest maar ze geven verschillend advies.

Wie kan mij ervaringsadvies geven.

De duel plane methode doen ze als je weinig bordtweefsel hebt maar de ene dokter zegt dat ik genoeg heb (die gaat me ook opereren) en de andere zegt dat hij alleen duel plane bij mij zou doen.

*in hoeverre is het zichtbaar (bij de duel plane) als je je spieren aanspant?

*gaan ze echt verder uit elkaar staan?

Wie o wie kan mij helpen.

Hai,

Ik kreeg het advies Dual plane bij een lege B.

Twijfelde enorm, ook hier ingebracht. Maar ben nu super blij dat ik daarvoor ben gegaan.

Heb nu volle natuurlijk gevormde borsten. Beter dan ik had verwacht. Bijna 2,5 maand.

Lastig om je te adviseren natuurlijk, kan alleen maar mijn persoonlijke ervaring delen met je.

Succes met je beslissing,

gr Brigit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual-plane maar dit was omdat ik bijna geen borstweefsel had, aa/a.

Anders waren het 2 opgeplakte ballen geworden met zichtbaren randen hihi :blush:

Kortom, als je voor de spier kan hebben doe het dan! Scheelt een hoop en is vaak toch het natuurlijkste.

Waarom bespreek je niet met je arts dat hij voor het natuurlijkste moet gaan?

Mijn arts zei dat voor de spier moest gaan, zou het onnatuurlijk worden voor dual-plane.

Tijdens de operatie heeft hij dus gekozen voor dual-plane en ze zien er heel mooi uit :D

Kortom kan het doe het!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yes

welkom :)

Dit is lastig,hoe jij eventueel dual plane zou ervaren hoor,dit verschilt enorm van persoon tot persoon,zeker omdat we je (borst) weefsel,huid en bouw niet kennen,en je arts wel.

hoe het uitpakt is ook uiteenlopend wat dat betreft,ik zie veel mooie resultaten maar ook zeker mij style niet,heb zelf trouwens ook dual plane gehad,nooi meer!

leg je arts,duidelijk je wens uit,wat je wel en niet wilt,en laat dit ook door middel van voorbeeldfoto,s zien,dat hij een goed beeld van je wens krijgt.

heb je trouwens ookal een operatie datum?en een passessie gehad?of bekijkt de dokter tijdens de operatie wat erin past?

ben benieuwd...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yes,

Ik had A/AA en heb toch voor de spier gekregen, prothesen met een hele dunne rand en je ziet niks van randen. Je schrijft dat de ene arts je voor de spier heeft geadviseerd en dat je ook bij hem je operatie gepland hebt staan, mag ik vragen bij wie je onder het mes gaat? Welke prothesen en hoeveel cc zou je krijgen?

Als het kan voor de spier zou ik dat zeker doen!

Succes met je beslissingen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane(mja wie niet tegenwoordig) maar kon ook vd spier krijgen,maar had er zelf voor gekozen(hoe dom) omdat ik geen balleneffect wilde met 500CC.

Dus koos het zekere voor het onzekere,nu heb ik spijt,want voor de spier oogt mooier ,zit beter en qua herstel ben ik al helemaal niet over dual plane te spreken,wil je niet bang maken natuurlijk,maar ben dr eerlijk in.

Zijn ook zat meiden die amper pijn hebben gehad,dus daar valt ook al niet naar te kijken.

Zeggen diverse artsen iets anders zou ik voor voor de spier gaan als je toch niet erg veel CCs gaat nemen.Kijk als je een A-cupje hebt en je wil vrij grote borsten,zal je sneller randen hebben bij vd spier ,maar das allemaal niet te voorspellen.

Je moet toch het advies van de arts opvolgen denk ik.

:141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 200cc dual plane gekregen en het is prachtig geworden en het herstel was prima te doen. Ik heb wel echt enkele dagen behoorlijk pijn gehad hoor. Ik had vijf dagen echt pijnstillers nodig. Maar daarna was het meer dan goed te doen. Heel veel vrouwen willen een 'siliconen look'. Twee borsten die dicht bij elkaar staan en waarbij je zonder bh al een decollete hebt. Als je dat mooi vind en wilt dan moet je idd voor plaatsing voor de spier gaan. Dat lukt met dual plane alleen als je een flink aantal cc's neemt. Als je een wat natuurljkere look wilt. Dan zou ik voor de dual plane gaan. De vorm is wat meer druppelvormig en benadert meer een natuurlijke borst. Ik zou gewoon wat foto's vergelijken, want de een of de ander is simpelweg een kwestie van smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel vrouwen willen een 'siliconen look'. Twee borsten die dicht bij elkaar staan en waarbij je zonder bh al een decollete hebt. Als je dat mooi vind en wilt dan moet je idd voor plaatsing voor de spier gaan.

Zelfs met m'n voor de spier plaatsing heb ik niet twee dicht bij elkaar staande borsten met een spleetje, zelfs niet met bh, is vooral afhankelijk van de inplant van je eigen borst, als je borsten van nature dicht bij elkaar staan zal dat na de bv ook zo zijn, als er van nature wat ruimte tussen zit, blijft dat ook zo, ook al heb je ze voor de spier. Tenzij je dan ook veel meer cc zou nemen en bredere implantaten, die kunnen de ruimte tussen je borsten misschien wel opvullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Eefje,het ligt zeker aan de eigen structuur en bouw van je borsten,en ook een bredere en grotere prothesen kan met voor de spier plaatsing dit efect bieden,dichterbij elkaar komen dus,maar hoeft niet,er zijn vrouwen met 800cc en die hebben nog ruime hand ertussen in midden.

dus ja,zeg het maar,wat is tegenwoordig een SILICONENLOOK :64:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Meiden

Ik ga de dag na kerst geopereerd worden maar zit nog heel erg te dubben de ene dr. zegt je hebt genoeg borstweefsel ik zou gewoon voor de spier gaan maar de andere dr. zegt nee ik zou toch de duel plane doen.

Kunnen jullie vanuit jullie ervaring mij advies geven wat de voor en nadelen zijn van deze methoden?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaatsing boven de spier, net onder de borst dus, is de meest natuurlijke methode. De prothese kan hier mee met de borst zelf bewegen voor een natuurlijk effect. Patiënten met een dunne huid en bij weinig borstklierweefsel kan de protheserand soms bovenaan voelbaar zijn. Ook kunnen er rimpels ontstaan, deze zijn tevens voornamelijk bovenaan zichtbaar en voelbaar.

HerstelEen plaatsing van de prothese bovenop de borstspier geeft last gedurende ongeveer 5 dagen na de ingreep.

Plaatsing onder de spier Plaatsing onder de spier bedekt de prothese met een extra spierlaag. Daardoor is de kans dat men de protheserand voelt, duidelijk kleiner. De prothese wordt echter door de spier gefixeerd waardoor de prothese minder met de borst meebeweegt. Indien men op de rug ligt, blijven de borsten meer rechtop staan. De split tussen de borsten is minder uitgesproken in het decolleté, omdat de protheses niet zo ver naar de middellijn kunnen worden gebracht. Zodoende bestaat de indruk dat de borsten verder uit elkaar staan.

Bij uitoefenen van kracht met de borstspier, verandert de vorm van de borst ook enigszins. Door de druk van de borstspier op de prothese voelt de borst ook harder aan dan bij een plaatsing bovenop de spier. Grotere volumes (boven 300 cc) worden daarentegen beter op hun plaats gehouden bij een plaatsing onder de spier, waardoor ze minder snel zakken.

HerstelDe herstelperiode na een borstvergroting voor een plaatsing onder de spier is langer dan bij plaatsing op de spier. Men dient rekening te houden met een herstelperiode van zeker 2 weken na de ingreep.

Plaatsing tussen de spierRecent werd een nieuwe plaatsingsmethode ontwikkeld welke de voordelen van de twee bovenstaande methodes tracht te combineren. Hierbij worden de vezeltjes van de borstspier in twee delen verdeeld. De prothese wordt dan in de alzo ontstane spleet in de borstspier ingebracht. De prothese wordt dus tussen de borstspier ingeschoven. Op deze manier is de bovenrand van de prothese bedekt maar blijft de prothese soepel en vrij beweeglijk. Bij aanspannen van de spier vervormd de borst hier ook minimaal.

Hoop dat je er iets aan hebt!

welke kliniek ga je? :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi yes

heb zelf dual plane gehad(nu heb ik voor de spier) en zou nooit meer terug willen!

me vorige arts riep ook,je hebt te weinig weefsel kan niet voor de spier,we doen dual plane(achter de spier wou ik zelf niet)

ik heb ze nu voor de spier,en nog wel een keer 750cc gehad en nu 1000cc en niks geen randen of weet ik het wat,en ik had echt maar een A hoor vanaf mezelf,ligt dus niet enkel aan je weefsel hoor,grotendeels wel,maar ook aan je huid.

dual plane vond ik onbewegelijk,lelijk rechtop staand bij liggen en ze sprongen alle kanten op behalve de goede als ik sporten was :ph34r:

vond ze zelfs onnatuurlijk ogen,maar...heb wel dual plane gezien die mooi is,oa B-cupje en Marisjuh.

hier nog wat info over dual plane en voor de spier

plaatsing op de spier

Plaatsing boven de spier, net onder de borst dus, is de meest voor de hand liggende methode. De prothese kan hier mee met de borst zelf bewegen voor een natuurlijk effect. Bij patiënten met een dunne huid en bij weinig borstklierweefsel kan de protheserand soms bovenaan voelbaar zijn. Bij een vloeibare vulling kunnen ook rimpels zichtbaar worden in de prothese. Deze zijn tevens voornamelijk bovenaan zichtbaar en voelbaar. Een borstvergroting bovenop de spier zou ook sneller verouderen. De huid aan de bovenkant wordt dunner door de weefseldruk uitgeoefend door de prothese. Een plaatsing bovenop de borstspier geeft last gedurende ongeveer 5 dagen na de ingreep.

plaatsing tussen de spier

Recent werd een nieuwe plaatsingsmethode ontwikkeld welke de voordelen van de twee bovenstaande methodes tracht te combineren. Hierbij worden de vezeltjes van de borstspier in twee delen verdeeld. De prothese wordt dan in de alzo ontstane spleet in de borstspier ingebracht. De prothese wordt dus tussen de borstspier ingeschoven. Op deze manier is de bovenrand van de prothese bedekt maar blijft de prothese soepel en vrij beweeglijk. Bij aanspannen van de spier vervormt de borst hier ook minimaal. Doordat de borstspier bij deze methode minimaal moet losgemaakt worden, is de last na de ingreep geringer dan bij een plaatsing onder de spier. Doordat de spier enkel bovenaan de prothese drukt, wordt een ronde prothese druppelvormig of anatomisch gemaakt. Een borstvergroting tussen de spier met ronde protheses is dan ook meestal niet te onderscheiden van een anatomisch implantaat. Bij ronde protheses bestaat echter geen kans dat de protheses ronddraaien en is het complicatierisico dus lager

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yes,

Ik had ook 2 verschillende adviezen. Dus voor de spier en Dual plane.

Ik vond bij mezelf dat ik weinig weefsel had en een dunne huid, omdat je de "botjes" rond het borstbeen aardig zichbaar waren, vooral als ik lag.

Om die reden heb ik voor dual plane gekozen.

Ik heb zelf een lang herstel gehad, maar niet iedereen met Dual plane heeft dat. Dat hangt echt af van je eigen lichaam. dat kun je van te voren ook moeilijk in schatten.

liefs fio

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.