Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Dit is de eerste keer dat ik een toppic open. (Ben altijd een stille lezer geweest.)   Ik ben een jonge meid van 22 en heb jammer genoeg niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd Stevige borsten :(. 

Ik zou dus graag mijn borsten willen liften zonder protheses omdat ik hier heel onzeker over ben. Graag zou ik ervaringen willen lezen van vrouwen die een borstlift hebben gedaan zonder protheses? Hoe zijn jullie littekens? Hebben jullie nog gevoel in jullie tepels? Zie je het overduidelijk dat ze zijn gelift? 

 

Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi Yasmina!

 

ik heb mijn borsten vorig jaar laten liften en het is me echt meegevallen. Protheses leek mij te eng dus dat durfde ik idd ook niet. 

Met de littekens valt het heel erg mee hoor, je ziet er bijna niets meer van, geneest heel mooi ( in een bikini of bh zie je er sowieso helemaal niets van. 

 

Ik begrijp niet helemaal met wat je bedoelt met de vraag of ze er 'gelift' uitzien ( hoe zou dat er uit moeten zien dan?!) 

maar het ziet er gewoon uit als je eigen borsten, maar dan op de goede plek zeg maar.

 

ga anders eens op consult en bespreek dit met een arts, hij kan je meteen voor de spiegel laten zien hoe het eruit zou komen te zien en zo kan jij ervaren hoe dat voelt en of je dat n operatie waard vind. 

Succes verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.