Jump to content

Awkward : 17 juni 2017 : Dr. Schellekens : Cosmed Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik lees al een paar weken mee en heb vorige week een consult gehad bij Diana Gabriels en dr Grabietz. 

Mn operatie staat gepland op 17 juni..spannend..

Even ik in het kort, 37, moeder van twee, bonusmoeder van drie, en eeeeindelijk de stap gezet naar de plastisch chirurg. 

Ik ben zo lang ik me kan herinneren niet blij met mn borsten. 

Tijdens de puberteit gebeurde er weinig en zijn ze uiteindelijk naar een kleine B cup gegaan, 65/70 omvang. 

Toen ik was bevallen van de eerste , op mn 22ste, zei ik dat ik voor altijd zou blijven kolven...!!!! Cup D and I loved it. Maar goed, drie maand later en twintig kilo lichter was ik terug bij af. 

Nu eindelijk is het zover. Voor het consult met Grabietz had ik er zo veel zin in, maar nu word ik nerveus, zie ik beren op de weg en vind ik het spannend, maar dan niet op de leuke manier. 

De planning is 400cc rond dual plane, high profile. 

Maar ik begon natuurlijk te twijfelen over de maat... dus hij besteld ook 350 en 450.. ik lees hier zo vaak dat vrouwen wel iets groter hadden gewild, dat wil ik eigenlijk niet. 

Maar ik wil ook weer niet dat het echt nep lijkt. 

Ik ben 1.70 en 55 kilo. Dan is misschien Mn eerste gedachte van 400 helemaal zo gek nog niet. 

Ik had ook gehoopt op voor de spier, maar dat gaat hem niet worden, te weinig klier, waar ik eigenlijk al wel een beetje rekening mee hield. 

En medium profile was een wens, maar dat lukt ook niet met mn smalle lijf.. 

Dr Grabietz had het er nog over dat het stuk tussen tepel en onderkant maar 5 cm is, normaal 7 cm? En dat hij eigenlijk de incisie lager wou zetten dan normaal maar dat dat niet kan omdat... en toen was ik hem kwijt. Mn vriend vond het allemaal superduidelijk, ik stond een beetje verbouwereerd buiten, terwijl ik me zo goed had ingelezen.. 

Dus nu zit ik een beetje in een onzekere modus..

Hoi Hoi,

Ik wordt zelf 12 juni geopereerd door Grabietz.

Ik begrijp volkomen wat er allemaal door je heen gaat.

Ik heb tijdens het consult ook maar de helft kunnen volgen van wat hij vertelde, terwijl mijn moeder alles heel goed begrepen had. (gaat ook zoveel door je heen op zo'n moment)

Ook ik twijfel over het aantal cc's.

Ik wil zeker niet te groot.

Ik ben zelf 1.70m en weeg 58 kilo (waarvan veel spiermassa) en heb van mezelf een volle B cup.

Ik denk zelf dat ik voor 300 cc ga, maar ik kan op de dag van de operatie nog kiezen want hij heeft bijna alle maten 275 tot 350 cc besteld.

Ik zou graag op een D cup uitkomen en denk dat ik dan met 300 cc aardig de goede richting op ga.

Heeft Grabietz je niet geadviseerd om met boterhamzakjes en het aantal cc's erin vullen met water en dan passen in een bh zonder vulling?

Het heeft mij enorm geholpen om een beetje de juiste richting uit te kiezen.

Ik zeg nu voor mezelf 300 cc, maar wijk evt uit naar 325 cc als Grabietz dit beter vind.

Maar dat overleg ik met hem op de dag zelf ;-)

Hey,

ok dus het ligt niet helemaal aan mij haha. 

Ja Grabietz had inderdaad gezegd dat ik met waterzakjes kon gaan kijken, maar ben een weekend weg dus dat ga ik van de week even doen. 

Krijg jij ook dual plane? 

Hoi Hoi,

dat stukje van die tepel, daar heb ik me ook zorgen om gemaakt. bij mij was dat 6cm volgens mij, ik heb ook op de ok gevraagd of hij de snede dan niet iets lager kon zetten. Ik ben trouwens 2 juni bij Verdonck geholpen. Hij ging kijken wat hij kon doen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Zit nu nog even ingepakt. Ik vind het alleen maar goed dat hij je hierover van te voren inlicht. Ik ken iemand die uiteindelijk wel 11 keer!! op consult is geweest, dus het zou helemaal niet raar zijn als je nog een keer op consult zou willen gaan hoor!! Succes!

@Awkward Ja ik krijg ook Dual plane en als prothese Mentor Cohesive I .

Ik ben in totaal 3 x in Barendrecht geweest, 1 x pasconsult en 2x consult bij Grabietz omdat ik nog erg twijfelde na het 1e consult i.v.m. het aantal cc's.

Voor mij is het 1 uur en 3 kwartier reistijd, dus dat doe je niet zomaar even, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.

Voor hun is het misschien de normaalste zaak en lopende band werk, maar voor mij is het een hele belangrijke beslissing, het s wel mijn lijf en moet er de rest van mijn leven met rondlopen. :D

@Manueeltje,

medium profile is breder en platter tov high profile. 

Dus zelfde aantal cc's, maar dan anders verdeeld. 

Ik vind het meestal iets natuurlijker, maar je moet de breedte wel kwijt kunnen, en dat kan ik dus niet. 

Ik hoorde van de consulente dat ze eigenlijk altijd high profile doen bij gabriels. 

Nu moet ik zeggen dat ik dat hier ook voor het merendeel tegenkom. 

Ik krijg ook de cohesive 1, daar ben ik wel blij mee. 

Je hebt helemaal gelijk, het is voor jou heel belangrijk, snijden in een gezond lijf doe je niet zomaar even. 

En voor hun is het dagelijkse kost..

@Awkward Ik denk dat ze bij mij wel een medium profile kwijt kunnen.

Grabietz had het erover dat ik een vrij brede borst had van mezelf. (schuin heeft hij 20 cm gemeten).

Maar er is niet gesproken over medium of high profile.

Maar als ze daar alleen high profile gebruiken dan zal deze er wel in gaan.

Ik ben ook superblij dat ik de cohesive I krijg want deze voelt veel natuurlijker aan dan de cohesive II (deze is wat steviger).

• 2 weeks later...

Eindelijk dan een operatieverslag. 

Het is een heel verhaal maar zal proberen het een beetje beknopt te houden. 

Afgelopen zaterdag was de operatie, maar de dagen er voor was er al veel gedoe. 

Ik zou in Vlaardingen geopereerd worden, de tijd stond op 1 uur maar de verwachting was dat ik wel eerder  ingepland werd, dat zou ik een paar dagen van te voren horen. 

Dus werd ik op woensdag gebeld, maar niet alleen de tijd veranderde ( naar 7.15) ook de locatie werd gewijzigd naar Zoetermeer. 

Op zich prima, maar we moesten wel een hotel gaan boeken anders moesten we tegen vier uur snachts gaan rijden... 

We zitten net een kwartiertje op het terras van ons hotel, vijf minuten rijden van de kliniek, belt Gabriels...

Alsof het niks is krijg ik te horen dat de tijd naar elf uur is gegaan maar ook dat de locatie weer veranderd is naar Bosch en Duin...

Ik was behoorlijk pissed, dat hotel was dus helemaal niet nodig geweest en nu moesten we notabene een uur terug naar boven rijden, waar we al langs waren gereden. 

Maar goed, het was niet anders. 

Komen we om kwart over tien in Bosch en Duin, kijkt de receptioniste me meteen bezorgd aan en vraagt ze of ik nog niet gebeld ben door Gabriels.... Nee dus. 

Wat bleek, dr Gabrietz was al om acht uur in Bosch en Duin, want Gabriels had hem dus wel de locatiewijziging doorgegeven, maar niet dat de tijd ook veranderd was... 

Ze vertelde dat ie zwaar over de zeik was, logisch, en dat ie weggegaan is met de mededeling dat ie niet meer ging opereren en alle afspraken ( 4) geannuleerd werden.. 

Ik was verdrietig, teleurgesteld maar voornamelijk woest. Met tranen in mn ogen Gabriels gebeld, constant weer in de wacht gezet elke keer als ik iets vroeg, ze zouden het proberen op te lossen maar ze wist niet hoe lang het ging duren. 

Daar zaten we dan, ver van huis, nuchter, honger, dorst, ellendig. 

Maar goed, de mensen van de Cosmedkliniek in Bosch en Duin waren superlief en gingen kijken of ze wat voor me konden betekenen. 

Dr Schellekens, directeur van de kliniek en chirurg, wou mij misschien wel opereren als ik dat ook wou, maar dan moesten we wachten tot hij uit de OK kwam en overleggen. 

Ik had gelukkig al positieve ervaringen over hem gelezen dus ik was voor. 

Zo gezegd zo gedaan, hele fijne man, luisterde goed, keek goed, rustig, en hij wou me wel opereren. Ik had er alle vertrouwen in. 

Dus om kwart over twaalf alsnog de ok ingegaan en eruit gekomen met 375 en 400 hp dual plane.  Janken als een klein kind zo blij. Maar natuurlijk ook van alle stress van te voren..

Het team van Cosmed kliniek was super, de anesthesisten waren superlief en grappig en zorgden er voor dat ik heel relaxed de narcose in ging. 

Om half twee zat ik aan de bouillon, beschuit, ranja en een dextro en na het plassen en verwijderen van de drains ( fuck wat deed dat zeer, zo gevloekt en daar weer sorry voor gezegd) hielp de assistente me met de beha en mn kleren en gingen we naar huis. 

De autorit viel me mee, thuis lekker op bed maar slapen ho maar. Snachts om vier uur in slaap gevallen, zes uur weer wakker, maar dit kwam niet van de pijn, die was wel te doen. Ik denk van alle emoties. 

Achteraf ben ik blij dat ik door dr Schellekens en zn team ben geholpen, het was een heel fijne eerste keer narcose en operatie. 

Mijn controle is gelukkig ook gewoon bij dr Schellekens. 

Bij deze (weer) een heads up voor Diana Gabriels dames. De artsen die er aan verbonden zijn zijn prima zoals je op dit forum wel kan lezen, maar ze hebben organisatorisch en communicatief een groot probleem..

Het allerergste vond ik trouwens dat een assistent van Gabriels op een gegeven moment belde en zei dat dr Gabrietz wegens privé omstandigheden niet kon opereren, terwijl ik een half uur daarvoor net van de receptioniste van de Cosmed kliniek hoorde dat hij boos weggegaan was omdat Gabriels hem niet de juiste tijden had doorgegeven. Keihard liegen en Grabietz de schuld in de schoenen schuiven om er zelf mooi bij weg te komen. 

Wees dan ook eerlijk en zeg al dan niet tactisch dat je er een potje van hebt gemaakt, daar heb ik tenminste  nog respect voor. 

Een 10 voor de Cosmed kliniek, een  1-  voor Diana Gabriels...

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Nou wat een verhaal zeg. Ik wist dat ze bij Gabriels onbeschoft waren, maar dit slaat ook weer echt alles.

Gelukkig ben je nog door een andere arts geholpen en waren zowel deze arts en kliniek heel vriendelijk en behulpzaam. Hopelijk heb je een goed herstel en heb je Gabriels verder niet meer nodig.

@Ellen125 Nou inderdaad, alsof je in een hele slechte film zit.. 

Stuurden ze me van de week ook nog een mail of ik een review wil plaatsten en naar hun mail, dan krijg ik 50,- op mn rekening. Nou denk dat ik die 50,- wel op mn buik kan schrijven haha. Maar die review komt er nog wel. 

Ik heb ze gelukkig niet meer nodig, als er iets is kan ik gewoon naar dr. Schellekens! 

@Awkward jeetje wat een verhaal zeg!

Echt een schande van praktijk Gabriels!

Ik ben gelukkig wel gewoon op de afgesproken dag en tijd geholpen door dr Grabietz. 

Maar wat schandalig dat ze hem dit in de schoenen proberen te schuiven!

Want Grabietz is echt wel een hele goed chirurg. 

Het viel me ook al op dat ze hem van de site hebben gehaald als plastisch chirurg. 

Bij mij werden met de consulten steeds in tijd verzet.

Normaal is het ook gebruikelijk dat je de dag naar de operatie gebeld wordt door Gabriels hoe het gaat en voor de 1e controle afspraak na 2 weken.

Dit was bij mij pas na 3 dagen!

Ook belde ik gisteren omdat ik me wat zorgen maakte omdat mijn rechterborst na 8 dagen po nog enorm veel dikker is als links. 

Zeggen ze doodleuk mail maar een foto door maar voor de rest moet u het toch echt regelen met dokter Grabietz. ( wtf!)

Ik heb meteen de controle afspraak geannuleerd en laat mijn hechtingen bij de huisarts verwijderen.

Na 3 maanden moet je eigenlijk op controle bij de pc maar dat regel ik dan wel via de park kliniek want daar werkt Grabietz ook voor.

Maar hoe was het geregeld met je operatie kosten dan?

Want die moet je toch van tevoren betalen.

Geven ze dat terug?

Pfff wat een heftig verhaal zeg.

Ze hebben daar geen idee wat ze een mens aandoen. 

Zo'n operatie is niet zomaar iets, het heeft zoveel impact op je als mens zijnde. 

Maar gelukkig heb je nu eindelijk je nieuwe boobs en ze zijn echt prachtig geworden! 

Heb je veel pijn?

@Manueeltje dankjewel, ik ben er ook echt blij mee.

Jeetje zeg hij is inderdaad van de site af. 

Gelukkig voor hem, dit soort dingen doen je naam geen goed, ook al kan je er niks aan doen. 

Dus jij hebt ook al je 'dingetjes' gehad met Gabriels. Slecht hoor. 

Zou ik ook doen, gewoon via de park kliniek naar Grabietz. 

Ik had Gabriels inderdaad al betaald en zij regelen het verder met de Cosmed kliniek. 

Dat dr Schellekens de operatie overnam was wel in overleg met Gabriels gegaan. 

De pijn is te doen, de bovenste spier is rustig sinds gisterochtend, het stuk spier onder Mn borsten staat erg strak nog, maar wordt ook iets beter.

Ik heb het meeste last van de incisies, ik denk vooral omdat de pleisters dubbel gevouwen zijn en daar de band van de beha op duwt. 

Heb al gaasjes en sokken er tussen gehad maar dat helpt niet. 

En Mn rug doet zeer van altijd maar dezelfde houding. 

Ik ben veel alleen en kan daarom niet plat, dan kom ik niet omhoog. Dus ik hang eigenlijk altijd. 

Sinds vandaag ook weer iets minder vocht in Mn buik. Had er drie kilo aan vocht zitten..! Schrok me wild op de weegschaal. Nu nog twee ongeveer. Beetje jammer na al dat planken..maar trekt gelukkig wel weer bij. 

Denk je dat het vocht is in je borst? Mijn rechter is ook dikker en staat iets strakker, maar niet heel veel verschil. 

Hoe voel je je verder? Nog veel ongemakken? 

Loop jij ook een beetje naar voren? 

Ik ben sinds vandaag heel bewust rechtop aan het lopen, ik deed het heel erg, omdat die incisies zeer doen maar ook omdat die spier nog strak staat denk ik. 

Zijn jouw borsten al iets zachter en lager? 

Dat vocht is normaal bij mij ook ruim 3 kilo eraan .

Maar dat wordt nu minder. 

Rechterborst is denk ik echt vocht.

Ik doe misschien stiekem toch iets teveel , alhoewel ik niet heel zwaar til.

De pijn is mij alles meegevallen en ik kon ook redelijk makkelijk overeind komen.

Heb de eerste week wel veel plat gelegen, en dat ging prima omdat de jongste van 3 jaar een hele week bij mijn zus logeerde. 

Maar nu hij terug is merk ik dat ik wel veel meer aan het doen ben.

Echt voorover lopen doe ik niet. 

Wel ook veel last van mijn rug gehad ivm continu dezelfde houding.

Ik kan je wel even een foto sturen via pb. 

Dan kun je het grote verschil tussen links en rechts zien. 

Ik heb uiteindelijk 325cc hp dual plane laten zetten. 

Ik heb de eerste en tweede dag ook teveel gedaan. Gisterochtend en vanochtend twee keer twee uurtjes gewerkt op kantoor en daarna op bed of op de bank. Valt me tegen, beetje boekhouden, die toetsen indrukken verneem ik toch echt... vooral rechts. Heb er vanmiddag een wasje ingegooid en verder niks gedaan. 

Mijn oudste dochter is er nu, 15, dus die red zich prima. Vant weekend heb ik er weer vijf rondlopen waarvan die van 15, een van 14, een van 13, een van 3 en een van 5, hoop dat dat een beetje gaat. De oudsten kunnen gelukkig meehelpen. 

2 uur geleden zei Awkward:

@Ellen125 Nou inderdaad, alsof je in een hele slechte film zit.. 

Stuurden ze me van de week ook nog een mail of ik een review wil plaatsten en naar hun mail, dan krijg ik 50,- op mn rekening. Nou denk dat ik die 50,- wel op mn buik kan schrijven haha. Maar die review komt er nog wel. 

Ik heb ze gelukkig niet meer nodig, als er iets is kan ik gewoon naar dr. Schellekens! 

Hahaha zo proberen ze natuurlijk allemaal positieve reviews te krijgen in ruil voor die 50 euro.

Ik vind het belachelijk dat zij door niemand op het matje wordt geroepen. Dat zij zonder medische kennis consultaties geeft vind ik al 1 ding, maar dat zij met complicaties niet thuis geeft is al helemala belachelijk. En dan nog de schuld van de pc in de schoenen schuiven. Zij weet natuurlijk niet dat ze bij de kliniek jouw de waarheid hebben verteld :P 

Gewoon rechtstreeks naar dr. Schellekens gaan als dat mag. Zoals je vaak ziet zijn de pc's wel heel kundig en willen wel alles netjes oplossen en goed regelen in tegenstelling tot Diana Gabriels.

Op ‎21‎-‎6‎-‎2017 om 15:36 zei Awkward:

@best_boobie misschien moet Mn titel even aangepast? 

Maar om dr Schellekens te koppelen aan Diana Gabriels weet ik ook weer niet..

Nee hoor, wij zetten nooit Gabriels erbij, dus geen zorgen :)
Zal de titel veranderen!
MFIV blijft wel het goede adres waar je geopereerd wordt?

xx

Mijn god, ik lees net je verslag even snel door. Ik snap nu ook waarom Gabriels geen vermelding verdient..
Wat een zooitje weer....

Gelukkig ben jij wel gewoon geopereerd door medewerking van de kliniek. Wat een idioot gedoe zeg..

Hopelijk nu genieten van je boobs!!!

xxx BB

Jeetje awkward wat heb jij allemaal meegemaakt zeg! En wat fijn voor je dat Schellekens ruimte had in zijn schema om jou dezelfde dag nog te opereren. Heel erg fijn. Ik dacht dat ie alleen op maandag opereerde :)

Je mag trots zijn op jouw borsten, zien er echt nu al prachtig uit!

Ik ben afgelopen maandag geopereerd, en had idd de eerste dagen ook heel erg veel pijn op de plek waar de drains gelopen hebben (tenminste voelt of het die plek was), steken net of er een mes werd rondgedraaid :o. Aan m'n linkerkant meer dan rechts, maar rechts is m'n dominante hand dus ik had daar ook wel spoediger herstel verwacht. Inmiddels zijn die steken gelukkig al een paar dagen verleden tijd!

Succes verder met het herstel :D

@Iris1985 Thanks! Heb even bij jou gekeken en dat ziet er ook erg mooi uit. 

Fijne man he die dr Schellekens. 

Die drains heb ik naderhand geen last meer van gehad gelukkig. Alleen Mn hechtingen zijn vervelend. Maar nog een week dan kunnen ze er uit. 

Dat jij zo alleen uit bed kon komen, ik kan dat pas vanaf helemaal plat sinds gisteren. 

Veel succes en beterschap!! 

19 uur geleden zei best_boobie:

Mijn god, ik lees net je verslag even snel door. Ik snap nu ook waarom Gabriels geen vermelding verdient..
Wat een zooitje weer....

Gelukkig ben jij wel gewoon geopereerd door medewerking van de kliniek. Wat een idioot gedoe zeg..

Hopelijk nu genieten van je boobs!!!

xxx BB

@best_boobie Thanks 

Wat een zootje he.. 

gaat helemaal goed komen! Ze worden elke dag een beetje mooier.  

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.