Jump to content

Sfieke1991 : 30 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Hoiii,,, 

Ik ben Sfieke. 25jaartjes. Ik woon in België meer bepaald in Ieper.

Ik heb 8j bij mijn ex geweest en altijd proberen te sparen voor een bv maar nooit echt gelukt. Bij mijn nieuwe vriend waar ik nu al een jaartje bij ben krijg ik meer steun en financieel wilt hij me heel graag helpen. JEUJJJJ! Dus eens chirurgen opgezocht en beland bij DR Verdonck waar ik 10juni mijn eerste gesprek mee heb in Brussel en 30juni een optie genomen voor de operatie! Het verlangen is zo groot! Iedereen waarschuwt me voor de pijn maar ik hoor dat niet. Ik zal me zoveel beter voelen in mn vel! Ik werk in tom&Co een dierenwinkel. En ik  en thuis van 30 juni tot 11juli. Dit zal hopelijk wel voldoende zijn. Mijn lieve collegatjes zijn ook op de hoogte en zullen me zoveel mogelijk helpen en steunen. Dit was het een beetje kort samengevat.  Nu lees ik nog wat rond voor info over de merken en grootes enz. En ook nog 1 belangrijke vraag. Wat gebeurd er met je borsten tijdens een zwangerschap? 

Mvg Stefie 

• Replies 66
  • Created
  • Last Reply

@Sfieke1991

Hey fijn dat het je nu wel lukt om voor je BV te gaan :D Ik en nog enkele anderen gaan ook 10 juni bij hem op gesprek, spannend! Hij is dus redelijk populair op dit forum! Als je zijn naam intypt in de zoekbalk ga je heel wat dingen over hem terug vinden.

Over de zwangerschap, had ik ook al eens aan een andere PC gevraagd.. Net zoals bij vrouwen met natuurlijke borsten kan het ook bij prothesen dat ze wat meer gaan hangen of dat je natuurlijke vet wat minder wordt en ze wat leger ogen. Dit is wel degelijk het gevolg van zwangerschap en niet van borstvoeding ;) Ik heb in ieder geval van de PC geen negatief advies gekregen om te wachten tot na de zwangerschap (ik ben 21 jaar). Uiteraard moet je ze eerst wel voldoende laten genezen vooraleer je zwanger wordt :) Ik ben zelf ook vroedvrouw, als ze je sneedje maken onder de borst of in de oksel kan je ook nog steeds borstvoeding geven :rolleyes:, een sneedje in de tepel is uiteraard een ander verhaal! Veel plezier op het forum!

@Brabs hey! Thanks voor je antwoord. Echt? Rond welk uur? Haha strx zit de wachtzaal vol met bekende bloggers. Zo leuk! Echt spannend he! Aaah ok thanks voor de tip. Het word hopelijk een sneetje onder de borst. En nee ik denk binnen een jaar of 2 aan een zwangerschap. Velen raden aan om te wachten maar ik wil niet! Kben nog jong en nu wil ik nog volop genieten! Zeker na 9j te verlangen naar een mooiere boezem hehe

@Sfieke1991, ik heb toch heel wat vrouwen gezien die een sneedje onder de borst hadden bij verdonck :) Wel ik deel je mening, ik zou er graag ook nog even van genieten vooraleer ik aan kindjes begin. En ook, als je dan wacht tot na je zwangerschap, dan wacht je sowieso nog even langer tot je kinderwens volledig vervult is en kindjes kosten zoveel geld.. ik heb dus geen zin om nog 7 jaar ermee te wachten :D

@Sfieke1991

Hoi hoi,

Ik zie dat je een datum hebt voor je bv, dus ik heb gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu al je verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu nog eventjes aftellen, en voor je het weet heb je nw boobs.

x

2 minuten geleden zei Sfieke1991:

Thanks @Inew!

Zo leuk! Dan kan jij me alles op voorhand vertellen ;) hihi. 

Spannend he! Ik twijfel nog altijd voor de motiva of ... die andere (ik kan eventjes niet op de naam komen) ^_^. Morgen weet ik mn beslissing! 

Ik ga voor die die hij aanraadt en het natuurlijkst 'vallen' als je ligt bvb. Motiva 255 cc Dual plane full profile

2 minuten geleden zei Sfieke1991:

Motiva!! Here we come! We hebben beslist. De eerste keer is de goeie keer he. Ben zo blij. :lol: 

@Inew. Ja he! We hebben die ook vastgehad en die voelt zo natuurlijk aan en beweegt mee. 

Ja, en je kon die helemaal ronddraaien, ging niet kapot :P Heeft hij je dat potje met gel getoond? :D

Ach seg, 't is al bijna zo ver!!!

Ook van West-Vlaanderen @Natje3?! Zo leuk!! Ooh ik ben benieuwd naar je resultaat hoor. Ook uw eerste operatie? Ooh daar ben ik intussen al voor op mijn gemak ivm zwangerschap. Doordat hij achter de spier komt zijn er veel minder complicaties. Dus komt goed. Kheb er alle vertrouwen in. En die kriebeltjes! Zo zalig! Had jij dat ook? 

Aaaah @Inew... Ksnap jou! Al die centjes seg... Maar we gaan er zo blij mee zijn! :wub: Ik kijk er zo naar uit. Kben weer het laat komertje hoor van jullie haha. Dan kan ik lekker veel raad vragen! :145:

Echt @Natje3? Maar beter laat dan nooit! Je zal nu terug vol op van uw lichaam kunnen genieten! Ik heb ook 2 kids lopen, wel van mijn vriend. Maar wil toch met tijd nog een 3de van ons samen he. Nu nog wat genieten. We mogen eens aan onszelf denken ook he ^_^ 

Oooooh jeuj... Vandaag een echo laten nemen van mijn borstjs en kheb rechts toch n stuk op 4 kleine kiestjes :( Hopelijk keuren ze mij daarvoor niet af voor mijn operatie binnen 2 weken... Kmaak me zorgen.

Op 19-6-2017 om 17:25 zei Sfieke1991:

Oooooh jeuj... Vandaag een echo laten nemen van mijn borstjs en kheb rechts toch n stuk op 4 kleine kiestjes :( Hopelijk keuren ze mij daarvoor niet af voor mijn operatie binnen 2 weken... Kmaak me zorgen.

hi ik ben 14juli aan de beurt bij dr verdonck.

wat naar om te lezen over je cysten , wat zei de verdonck erover? 

heeeeeeyyyyy....ik zie dat het ook bijna jou beurt is!! niet te zenuwahtig? of eerder aant aftellen of allebei? :152:

16 uur geleden zei Sfieke1991:

Hoii @flege. Zo leuk! Niets ergs aan! Dat kan nu eenmaal gebeuren blijkbaar maar het is geen probleem voor de operatie :D

Gelukkig , heb je alles al binnen voor de bv

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.