Carooltje Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Hallo allemaal, Voor het eerst op een forum dus ik zal nog even e.e.a moeten uitvogelen Ik ben 36 jaar en eigenlijk wil ik al vanaf mijn 18e een borstvergroting. Heb inmiddels 2 kinderen, jongens van 9 & 13 jaar. Na al die jaren is er dan nu de mogelijkheid om er echt voor te gaan. Op dit moment ben ik mezelf vooral aan het oriënteren. Mijn voorkeur gaat uit om de operatie in oktober te plannen. Volgende week heb ik mijn eerste consult bij de Velthuis kliniek. Heb nu een kleine B en wil naar een volle C Ik hoop hier veel ervaringen en tips op te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 3 uur geleden zei Carooltje: Hallo allemaal, Voor het eerst op een forum dus ik zal nog even e.e.a moeten uitvogelen Ik ben 36 jaar en eigenlijk wil ik al vanaf mijn 18e een borstvergroting. Heb inmiddels 2 kinderen, jongens van 9 & 13 jaar. Na al die jaren is er dan nu de mogelijkheid om er echt voor te gaan. Op dit moment ben ik mezelf vooral aan het oriënteren. Mijn voorkeur gaat uit om de operatie in oktober te plannen. Volgende week heb ik mijn eerste consult bij de Velthuis kliniek. Heb nu een kleine B en wil naar een volle C Ik hoop hier veel ervaringen en tips op te doen. Welkom In het begin zie je hier door de bomen het bos niet meer met zoveel informatie.Hier wordt meestal het advies gegeven om bij meerdere PC op consult te gaan en voorbeeld foto's mee nemen. Via de zoekbalk rechtsboven vind je ook veel informatie. Succes met je consult. xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carooltje Posted June 4, 2017 Author Share Posted June 4, 2017 Dankjewel Ank, Ik zag inderdaad dat dat gebruikelijk is, ga ik dan ook zeker doen! x Carola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carooltje Posted June 11, 2017 Author Share Posted June 11, 2017 Hoi, inmiddels op consult geweest bij Velthuis. Dr Klepetko. In de zoekbalk krijg ik niets te zien over haar. Vond het een heel fijn consult. Alle vragen die ik had opgeschreven hoefde ik niet eens te stellen. In haar uitleg allemaal aan bod gekomen. Kwam daar uit op 325cc rond Mentor onder de spier. Op dat moment had ik het liefst afspraak voor operatie gepland maar niet gedaan. Zaterdag naar Bergman dr. Verduijn. Ook van deze dokter zie ik niets als ik het in de zoekbalk typ. Iemand ervaring met 1 van de 2 of beide? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 3 uur geleden zei Carooltje: Hoi, inmiddels op consult geweest bij Velthuis. Dr Klepetko. In de zoekbalk krijg ik niets te zien over haar. Vond het een heel fijn consult. Alle vragen die ik had opgeschreven hoefde ik niet eens te stellen. In haar uitleg allemaal aan bod gekomen. Kwam daar uit op 325cc rond Mentor onder de spier. Op dat moment had ik het liefst afspraak voor operatie gepland maar niet gedaan. Zaterdag naar Bergman dr. Verduijn. Ook van deze dokter zie ik niets als ik het in de zoekbalk typ. Iemand ervaring met 1 van de 2 of beide? Als je de zoekbalk zet op alle bijdragen, en je tikt klepetko of verduijn in, dan komen daar toch wel verschillende topics uitrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.