Jump to content

Vandaag mijn eerste consult bij de pc gehad voor een bv

Laura81

Recommended Posts

Hallo meiden/dames!

Hier Laura, een mama van 36.

Na jarenlang twijfelen heb ik onlangs de knoop doorgehakt: ik wil een borstvergroting! 

Heb heel internet afgestruind op zoek naar recencies, ervaringen, voor- en nafoto's.

Ik vond een kliniek in mijn eigen woonplaats met goede recencies. 

Toch wel gespannen gebeld om een afspraak te maken voor een informatief eerste consult. 

Moest bijna twee maanden wachten; maar vandaag was het zover!

Het "klikte" met de pc. Hij begreep goed wat mijn wensen waren en nam de tijd om alles goed uit te leggen.

Er is zelfs al een datum maar ik wil graag eerst met mijn werkgever praten maar ben toch wel beetje bang voor de reactie. Je bent immers enkele weken uit de roulatie en dat door eigen keuze...

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen!

Liefs

Op 2017-6-2 om 23:12 zei Laura81:

Hallo meiden/dames!

Hier Laura, een mama van 36.

Na jarenlang twijfelen heb ik onlangs de knoop doorgehakt: ik wil een borstvergroting! 

Heb heel internet afgestruind op zoek naar recencies, ervaringen, voor- en nafoto's.

Ik vond een kliniek in mijn eigen woonplaats met goede recencies. 

Toch wel gespannen gebeld om een afspraak te maken voor een informatief eerste consult. 

Moest bijna twee maanden wachten; maar vandaag was het zover!

Het "klikte" met de pc. Hij begreep goed wat mijn wensen waren en nam de tijd om alles goed uit te leggen.

Er is zelfs al een datum maar ik wil graag eerst met mijn werkgever praten maar ben toch wel beetje bang voor de reactie. Je bent immers enkele weken uit de roulatie en dat door eigen keuze...

Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen!

Liefs

Welkom Laura

Maar wie is je PC als ik vragen mag;)

xx Ank

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.