Laura81 Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hallo meiden/dames! Hier Laura, een mama van 36. Na jarenlang twijfelen heb ik onlangs de knoop doorgehakt: ik wil een borstvergroting! Heb heel internet afgestruind op zoek naar recencies, ervaringen, voor- en nafoto's. Ik vond een kliniek in mijn eigen woonplaats met goede recencies. Toch wel gespannen gebeld om een afspraak te maken voor een informatief eerste consult. Moest bijna twee maanden wachten; maar vandaag was het zover! Het "klikte" met de pc. Hij begreep goed wat mijn wensen waren en nam de tijd om alles goed uit te leggen. Er is zelfs al een datum maar ik wil graag eerst met mijn werkgever praten maar ben toch wel beetje bang voor de reactie. Je bent immers enkele weken uit de roulatie en dat door eigen keuze... Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Op 2017-6-2 om 23:12 zei Laura81: Hallo meiden/dames! Hier Laura, een mama van 36. Na jarenlang twijfelen heb ik onlangs de knoop doorgehakt: ik wil een borstvergroting! Heb heel internet afgestruind op zoek naar recencies, ervaringen, voor- en nafoto's. Ik vond een kliniek in mijn eigen woonplaats met goede recencies. Toch wel gespannen gebeld om een afspraak te maken voor een informatief eerste consult. Moest bijna twee maanden wachten; maar vandaag was het zover! Het "klikte" met de pc. Hij begreep goed wat mijn wensen waren en nam de tijd om alles goed uit te leggen. Er is zelfs al een datum maar ik wil graag eerst met mijn werkgever praten maar ben toch wel beetje bang voor de reactie. Je bent immers enkele weken uit de roulatie en dat door eigen keuze... Ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen/ervaringen! Liefs Welkom Laura Maar wie is je PC als ik vragen mag xx Ank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura81 Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 Hai Ank, dankjewel! Mijn pc heet dr. Franssen en werkt als pc in het Elkerliek ziekenhuis in Helmond en bij Quole in Waalre. Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.