Jump to content

Mariontje : 2 juni 2017 : Dr. Hupkens : MFIV

Recommended Posts

@Mariontje welkom op BF en gefeliciteerd met je boobs :) 

Als je net bent geopereerd dan gaan ze alle kanten op de eerste weken. Hebben de komende weken tijd en rust nodig om op hun plekkie te komen. Je weefsel/huid moet nog ontspannen je je spier effe in de relaxmodus komen. Lekker in de sportbh houden en iedere week een foto van de voorkant/zijkant maken. Kun je het proces in de gaten houden en zelf de veranderingen zien :) 

Door wie ben je geopereerd? 

Fijn herstel en rustig aan

xx

9 uur geleden zei Mariontje:

Dank je wel sorry voor late reactie terug ik ben geopeerd door Pieter hupkens ik hoop indd dat goed komt ben er zelf nog niet helemaal tevreden mee 

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) Vindt het al knap dat iedereen soms zo vlot reageert na hun operatie! Ik lag gevloerd en gefocused mijn boobs te bewonderen :45: in bed!! Leken totaal niet op een tweeling en vol vocht (lees=2 ballonnen, eentje lager en de ander hoger) Pas als ze ontzwellen en de protheses gaan dalen, borsten zachter worden..kun je de vormen gaan zien! En dan nog gebeurt er een hoop tussen nu en 3 maanden 

Maar, het kan zo zijn dat je gevoel het niet vertrouwd en in dat opzicht kun je gebruik maken van je nazorg :) Foto insturen naar je PC en om advies vragen of op controle gaan! Ze geven meestal geen info mee hoe het verloop gaat zijn als je net bent geopereerd.. Gelukkig hebben we BF en kunnen we topics inlezen en ervaringen inlezen van anderen ;) Geeft ons allemaal een beetje kracht en dat we niet de enige zijn hihi. 

Xx

Dank je wel sorry voor late reactie terug ik ben geopeerd door Pieter hupkens ik hoop indd dat goed komt ben er zelf nog niet helemaal tevreden mee 

Heel erg bedankt voor je reactie en blij te lezen dat niet de enige ben waar ze niet meteen gelijk zijn haha pijn heb gelukkig niet heel veel meer haha maar gelijk zijn ze nog niet hihi ene nog altijd stuk hoger 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

14 uur geleden zei neen004:

In het begin lijken ze nog lang niet op het eindresultaat.. Geduld is een schone zaak, komt helemaal goed!

Dank je wel ik krijg steeds meer vertrouwen dat het er straks toch prachtig uit gaat zien en indd moet geduld hebben 

14 uur geleden zei Emmatje:

Hoi Mariontje,

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Hoop dat je na het herstel wel tevreden bent met de borsten!

Ik wil je een goed herstel wensen!

Dank je wel we gaan gewoon van beste uit en dat het er straks allemaal super uit komt te zien 

3 uur geleden zei Mariontje:

Dank je wel we gaan gewoon van beste uit en dat het er straks allemaal super uit komt te zien 

Zeker! Mijn borsten zagen er in het begin heeeeeel anders uit dan nu. 

• 2 weeks later...
Op 6/5/2017 om 19:19 zei Emmatje:

Hoi Mariontje,

Wat jammer dat je niet tevreden bent! Hoop dat je na het herstel wel tevreden bent met de borsten!

Ik wil je een goed herstel wensen!

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Op 18 juni 2017 om 15:34 zei Mariontje:

Erg benieuwd of Dit normaal is ben nu 16

Poehee voor 16 dagen po heb je prachtige borsten :) Zie al snel dat ze nog moeten indalen en zwelling nog aanwezig is. Maak gewoon iedere week een foto van voren en zijkant. Kun je het zelf monitoren en het proces zien. Zie niets vreemds eraan hoor behalve dat ze nog een eigen leven leiden hihi

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.