Jules83 Posted May 24, 2017 Share Posted May 24, 2017 hallo Jules ( Julia) 33j oud geen kindjes kleine B cup 75 1.72 groot en 53 kg operatie gepland op 19 juni! anatomische druppel ( basis 10 cm, past niet meer in qua breedte) twijfel nu nog tussen 180cc B cup of 225cc echt een C dacht hij. Ik wil echt naturel! ga het ook niet aan de grote klok hangen. ben echt heel fijntjes gebouwd - je ziet aan borstkast echt mijn ribben dus wel niet overdreven groot gaan. Iemand foto's of ervaring met idem formaat/cc/... groetjes J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 Hallo Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die deze maat kiest maar 19 juni krijg ik natrelle implantaten 185cc -10,5 cm basis - medium profiel normaal krijg ik een mooie B75! nog mensen met kleine implanten? of ben ik de enige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Hay! Oeh wat leuk dat je zo snel al geopereerd word! Volgens mij zijn er wel een aantal mensen hier met kleinere implantaten hoor, maar weet even niet wie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Hoi @Jules83 Ik ben zelf nog aan het twijfelen over de grootte, maar wil denk ik met een volle B of kleine C eindigen... Ik ben erg benieuwd naar je voor- en na foto's natuurlijk Welke cupmaat heb je nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 Op 6/2/2017 om 12:47 zei Jules83: Hallo Ik denk dat ik 1 van de weinige ben die deze maat kiest maar 19 juni krijg ik natrelle implantaten 185cc -10,5 cm basis - medium profiel normaal krijg ik een mooie B75! nog mensen met kleine implanten? of ben ik de enige Wat spannend! Klopt de meeste zitten wel boven de 300cc is mij opgevallen. Ben een paar tegen gekomen die daar onder zitten. Ik heb 230 cc laten plaatsen 28 april. Veel succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 @Alyssa nu heb ik een hele kleine B misschien een A draag voorgevormde b75 maar deze staan wat open vanboven omdat ik vanboven minder volume heb! ik ga nu uitkomen op een volle B. ik heb getwijfeld tussen 225 mr mijn dokter zei dan echt een C heb en dan het natuurlijke aspect minder is ( heel fijn gebouwd) 1.72m -53 kg en ik wil echt naturel. zal foto's komende week maken van voor en na uiteraard ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 @Jules83 Je hoort inderdaad maar weinig mensen die zo weinig cc hebben. Maar ik denk dat het een goede keuze is hoor, vooral als je al vrij tenger gebouwd bent. En elke vergroting blijft een vergroting. Er komt wel degelijk wat bij haha. En fijn dat je dokter daar ook goed advies over geeft! Ik vraag me eigenlijk af of het herstel ook enigszins sneller gaat bij minder cc. Er is toch een verschil tussen 185 cc en 500 cc, ben benieuwd of dat in het herstel ook te merken is. Ik hoop het in ieder geval wel voor jou haha. Heel veel succes, hou ons op de hoogte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 5, 2017 Author Share Posted June 5, 2017 @Alyssa dat heb ik uiteraard ook gevraagd herstel is afhankelijk hoe gespannen je zelf bent ( spierspanning ed) mr idd kleinere implant wel iets minder pijn dan veel grotere. minder oprekking enzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy(._.) Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Ik heb met mijn 1ste bv 160 cc eurosilicone medium profile gehad. 5 jaar later een wissel naar 375cc motiva full profiel en persoonlijk spijt dat ik dat niet gelijk heb gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 @Alyssa hier een voor foto Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alyssa Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @Jules83 Prima beginsituatie! Ik heb denk ik nog minder haha. Ik zal binnenkort ook een albumpje aanmaken met foto's. Ik heb vanmiddag mijn 1e consult dus ben benieuwd wat de chirurg mij aanraadt. Heb jij voor de operatie nog een consult gepland Jules of mag je nu gewoon toeleven naar 19 juni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 7, 2017 Author Share Posted June 7, 2017 @Alyssa nee geen consult meer! 12 juni nog weekje vakantie en dan 19 juni 7u30 operatie! Als eerste aan de beurt die dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellabella Posted June 19, 2017 Share Posted June 19, 2017 Je hebt exact dezelfde lichaamsbouw als mij dus ben heel benieuwd naar je resultaat! Veel succes alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 19, 2017 Author Share Posted June 19, 2017 @Bellabella ga zeker foto's posten! Vriend was beetje sceptisch en nu helemaal blij! Zelf nog niet durven kijken. Net wel snel 1 foto gekeken en toont erg natiurlijk xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Hey meid, allereerst van harte gefeliciteerd met je nieuwe borstennn Hoe is de operatie gegaan? En hoe ben je de eerste nacht doorgekomen? Hoe voel je je? Zijn ze mooi? Pff sorry voor de vragen hihi, maar wil graag weten hoe het met je gaat Goed blijven drinken nu. Vooral met dit warme weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 Hey wat lief!! Net Ff moeilijk moment en tranen Doet nu wel erg pijn vooral borstbeen. ook maagje wat overhoop van de pijnstillers, durf nog niet echt kijken! Maaar hier is een foto die mijn vriend met de iPad heeft genomen! Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda1974 Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 @Jules83 Ik vind het er heel mooi uit zien. Heel natuurlijk al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schildpad Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Haha ik heb toevallig net in je album gereageerd. Ik vind ze echt al heel erg mooi. Ik denk dat je onwijs blij gaat zijn met deze maat. Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden? De pijn kan nog wel een aantal dagen heftig zijn. Probeer je pijnstillers op gezette tijden in te nemen en laat je maar lekker verwennen. Meer kan je nu toch niet Raar hè? Nu heb je opeens borsten hihi. Het kijken en aanraken komt vanzelf wel. Rustig aan en lekker forummen. Heel veel beterschap voor de aankomende tijd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 20, 2017 Author Share Posted June 20, 2017 180 cc mentor xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
justify Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Ziet er heel mooi en natuurlijk uit! Proficiat met je nieuwe aanwinsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Jules83 Ik las net je verhaal. Je schrijft hier kleine impl. niet veel pijn. Hmmmm ik.dacht dat ook. Ik heb toch serieus afgezien.de eerste 2 dagen. Ik had een 75A en heb 235cc. Heb getwijfeld tussen 255cc e 235cc en ben zeer tevreden dat ik de kleinere maat gekozen heb.Ik heb nu een kleine C. Is al groot genoeg voor mij. Hoe gaat het met je herstel ? Voel je je al beter ? Heb je foto gezien. Ik vind het zeer mooi. Ik denk dat het een beetje hetzelfde zal zijn als van mij. Door wie ben je geopereerd ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Jules83 Hoi hoi. Gefeliciteerd met je nw boobs meis. Omdat ik zie dat je dit topic gebruikt voor alle updates, heb ik de titel even aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting. Doe lekker rustig aan, pijnstilling op tijd nemen en ik wens je een goed herstel. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 @Natje3 amai ja heb ook pijn! Gisteren nog heel misselijk ook. Tijdens vervangen van verbandjes kreeg ik het ook warm en koud vooral mijn borstbeen doet pijn. En mijn rug van altijd zo raar te liggen. ik heb nu de 180cc gekregen en zou een b70/75 moeten hebben. dr Wouter Peeters in Brasschaat. op Ok was iedereen vol lof over hem en thuisverpleging ook! Gaat vooral voor naturel hij heeft tijdens de ooeratie de 225 ook getest maar deze werd snel te groot . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules83 Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 @Desert-Rose dankjewel x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 21, 2017 Share Posted June 21, 2017 @Jules83 Tegen de misselijkheid kun je steeds een paar slokjes cola nemen, dit helpt meestal heel erg goed. Ook wil yoghurt of kwark wel eens helpen, omdat dit je maag kalmeert. Neem je wel de pijnstilling op vaste tijden in? Probeer ook met slapen hogerop te gaan liggen, zo gaat niet al het vocht naar je borsten en borstbeen, stapel een paar kussens op, zet daar 1 kussen recht tegenaan, zodat je een soort glijbaan krijgt, zo ondersteun je ook je nek en schouders, en dan leg je ook nog een kussen in je knieholtes. Je kunt ook vragen of iemand je rug kan masseren. De eerste 3 tot 5 dagen zijn het pijnlijkste,daarna gaat het over het algemeen dragelijker worden. En vooral nu heel goed drinken, water, groene en brandnetelthee.ook komkommer etc is goed om het vocht af te drijven. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.