Manueeltje Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hallo allemaal, Na 2 zwangerschappen, 2 x borstvoeding gegeven te hebben en nu al een aantal jaren gelopen te hebben met onzekerheid heb ik de knoop doorgehakt en laat ik mijn borsten vergroten. Ik ben op dinsdag 2 mei op consult geweest bij Diana Gabriels en kon op vrijdag 5 mei al op consult bij de pc Dhr Grabietz. Ik ben zelfs op maandag 7 mei nog eens op consult geweest bij de pc omdat ik enorm twijfelde m.b.t. het aantal cc. Ik ben al vanaf het consult heel duidelijk geweest dat ik absoluut geen hele grote borsten wil. Gewoon een mooie D cup zou voor mij echt de max zijn. Ik had bij het 1e consult al heel snel mijn keus gelegd bij de prothese van 250 cc met in mijn achterhoofd dat de pc er misschien 275 van zou maken, er werdt mij ook verteld dat dat kon en dat het heel mooi zou worden. Eenmaal bij het consult bij de Dhr Grabietz sloeg bij mij snel de twijfel toe. 250 cc dat werd volgens zelden tot nooit geplaatst en dat zou zonde zijn van mijn geld, ik zou weinig verschil zien, dan kon ik het geld net zo goed besparen en het niet doen volgens hem. Oke eerlijk antwoord! Maar ik was in de veronderstelling na mijn 1e consult dat het wel mogelijk was en dat het mij het gewenste resultaat zou geven! (wat dat betreft praten ze daar wel lekker langs elkaar heen). Toen ik vroeg aan Dhr Grabietz wat dan wel? Vroeg hij eerst aan mij: Weet je het wel heel zeker dat je het wilt? Uhhhh ja! Anders sta ik hier niet. Zijn antwoord was dat als de keuze bij hem lag en hij het zou moeten bepalen hij 400 cc dual plane zou plaatsen bij mij omdat ik van mezelf een vrij grote/brede borst heb. Toen ik vroeg op welke cupmaat ik daarmee uit zou komen vertelde hij dat ik daarmee zeker 4 cupmaten omhoog zou gaan. Nou nee bedankt! Ik heb nu van mezelf nog een grote B cup. (voorheen was dat een C cup) Dat zou voor mij echt veel te groot worden. Ik vind grote volle borsten bij andere vrouwen echt prachtig hoor, maar bij mezelf... nee Ik ben een sportvrouw en hele grote borsten zijn voor mij zo niet handig met de sporten die ik bedrijf...\ Ik vond Dhr Grabietz ook iets wat negatief overkomen dit consult, het leek wel of hij het uit mijn hoofd wilde praten (kan aan mij gelegen hebben hoor) Helaas is er die dag niet meer besproken hoeveel cc er evt nog meer zou kunnen en dat heeft mij echt enorm aan het twijfelen gezet. Heb daarna nog even een gesprekje gehad met diegene die bij mij het consult heeft gedaan en die was het ook niet echt met hem eens. Tuurlijk was die 400 cc mogelijk, maar hij luisterde niet naar mijn wensen. Ik heb toen gezegd dat ik echt begon te twijfelen en dat ik het even helemaal niet meer wist. Ze heeft toen overleg gehad met Dhr Grabietz en het even goed met hem doorgesproken waarop ik netjes gebeld werd en uitgenodigd werd voor een nieuw consult op maandag 7 mei. Dit consult verliep echter een stuk soepeler, hij luisterde goed naar mijn wensen en we hebben de mogelijkheden goed besproken. Hij legde uit dat hij me alleen wilde behoeden dat ik de juiste keuze zou maken, omdat 9 van de 10 vrouwen die daar komen al meteen beginnen met de vraag: hoeveel cc kan erin? En heel veel vrouwen na 1 jaar terug komen omdat ze toch groter willen. Na hem goed uitgelegd te hebben wat voor soort persoon ik ben en welke sporten ik beoefen begreep hij het beter en vertelde hij dat er zeker meer mogelijkheden zijn en dat het met 300/325/ of 350 cc ook echt prachtig zou gaan worden. Hij zou ze alle maten bestellen en ik moest thuis de komende weken maar eens goed kijken met boterhammen zakjes gevuld met het aantal cc's wat ik zelf het mooist vind, dan kon ik op de operatie dag nog beslissen. Ik ben er nog steeds niet helemaal aan uit... ik denk 300 of 325 cc. Is er iemand op dit forum die van een volle B dit aantal cc's heeft laten plaatsen? En klopt het dat na een half jaar tot een jaar de borst nog enorm slinkt? Ik wil natuurlijk wel de juiste keuze maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 Hallo allemaal, Ik ben manueeltje 32 jaar en moeder van 2 kinderen Na 2 zwangerschappen en 2x borstvoeding gegeven te hebben was er van van mijn voorheen zo mooie 75 C cup nu een slappe B theezak cup over. Na jaren onzekerheid en er zelfs een minderwaardigheid complex aan over gehouden te hebben heb ik besloten mijn borsten te laten vergroten . Dit heb ik gedaan via Diana Gabriels bij de pc Patrice Grabietz . Sorry sorry ik stel mezelf een beetje laat voor en had dus al eerder een operatie topic geplaatst als dat ik me had voorgesteld. ( oeps!) Maar na wat uitvogelen en lezen begin ik nu langzaam een beetje te snappen hoe dit forum werkt Ik ben dus al inmiddels geopereerd op maandag 12 juni . Ik heb 325 cc HP cohesive I protheses gekregen van mentor en dan ronde protheses . Ik had van mezelf een 75 B cup weer 58 kg en ben 1.70m lang. Verslag van operatie en herstel zal ik later plaatsen in mijn operatie verslagen topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 @Manueeltje Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs, Ik heb je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk/ Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates, vragen en operatie verslag. Ik wens je een goed herstel x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 1 minuut geleden zei Desert-Rose: @Manueeltje Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs, Ik heb je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk/ Dit topic kun je nu blijven gebruiken voor alle updates, vragen en operatie verslag. Ik wens je een goed herstel x Dankjewel x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 Bij deze mijn operatie verslag! Afgelopen maandag 12 juni moest ik om 09:30 uur binnen zijn in het MFIV in Vlaardingen. We waren er al om 09:15 uur en kregen al direct te horen na het invullen van nog wat vragen en gegevens dat ik pas om 10:45 uur gehaald zou worden voor de ok. Jeetje wat duurde dat 1 1/2 uur lang zeg! Ik was echt op van de zenuwen... Maar probeerde wat afleiding te zoeken door met een goede vriend te appen. Om 10:50 uur ging de telefoon bij de receptie met de mededeling dat ik richting de ok mocht. ( pfff zenuwen gierde door mijn lijf). Gek genoeg liet ik alles rustig op me af komen. Kwam in een kamertje waar ik me om moest kleden, nog even snel een foto gemaakt van mijn te gekke operatie outfit... en toen moest ik mijn gsm inleveren die opgeborgen werd in een kluisje samen met mijn kleding. Toen werdt ik naar een kamertje gebracht waar ik op de behandel tafel mocht gaan zitten en kreeg ik een lekker warm dekentje om mij heen. Ik mocht daar wachten en dan zouden zowel de pc om mijn borsten af te tekenen als de anesthesist om de laatste dingen door te spreken langs komen. Om 11 uur kwam de pc langs en hij stelde mij meteen op mijn gemak. Nog overleg gehad over het aantal cc's en toch nog besloten op zijn advies om voor 325 cc te gaan ipv 300. Al snel kwam de anesthesist er ook bij en voor ik het wist liep ik achter ze aan richting de ok. Ik mocht zelf plaats nemen op de tafel en kreeg een heerlijk warm lucht deken over me heen. Omdat ik een enorme drama Queen ben met infusen plaatsen en zo bang was om onder narcose te gaan bleven ze lekker tegen me praten. Zonder ik het gevoeld heb zat het infuus er al in en was hij al netjes vastgeplakt. Toen begon de anesthesist vragen te stellen als: ik hoorde dat je paard rijd? Heb je zelf paarden? Rijd je wedstrijden? Braaf beantwoorde ik de vragen en voor ik het wist was ik weg.... haha! Om 12:10 uur werdt ik wakker en moest natuurlijk meteen kijken . Wauw!! Wat zijn ze mooi! Zo blij mee! Ik was meteen goed wakker, lekker wat gegeten en gedronken, foto's gemaakt. Gebeld , geappt, geplast, aankleden en om 14:15 uur mocht ik naar huis. Ik voelde me meteen kip lekker en heb tot afgelopen nacht echt nergens geen last van gehad. Echt geen centje pijn ondanks de protheses dual plane geplaatst zijn. Vannacht ging het echter ineens wat minder, werdt wakker met hele hevige steken in de rechter borst , zweten , duizelig, ik wist niet wat ik meemaakte.... Mijn rechter borst is ook veel meer gezwollen als links en er zit behoorlijk wat vocht omheen. Vanmorgen toch maar al vroeg naar de spoedpost geweest omdat ik verging van de pijn van die steken in mijn borst. Ik voelde me echt niet lekker, zweten , duizelig... Ze hebben de borsten bekeken en de wonden zien er super uit, mooi droog, niet rood, borsten zijn ook niet warm, wel viel hun ook op dat rechts de borst en alles eromheen flink veel vocht opgehoopt zat . Het heftige zweten en het warm hebben kunnen ze niet verklaren omdat ik juist geen koorts heb maar juist een onder temperatuur van 35.7 graden. Wel hebben ze meteen mijn CRP waarde geprikt en die was 11 ( gelukkig goed dus). Er is dus absoluut geen sprake van een ontsteking of bacteriële infectie. Ik heb nu voor 10 dagen lang Naproxen 500 mg gekregen met maagbeschermers die ik op moet maken. Het vocht kwam vaker voor en daar moest ik me niet druk om maken. Mijn lichaam zou dit vocht zelf afvoeren. Nu lig ik dus weer lekker plat op bed. Het gaat nu gelukkig weer beter na het innemen van de medicatie..... Ik blijf mooi de komende dagen plat liggen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 Foto's van boven naar beneden Foto 1 is 1 uur po Foto 2 is 2 dagen po Foto 3+4 Is 3 dagen po Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 1 uur geleden zei Manueeltje: Foto's van boven naar beneden Foto 1 is 1 uur po Foto 2 is 2 dagen po Foto 3+4 Is 3 dagen po Pictures visible for members only. Become a member now. Hoihoi, ze zijn echt super mooi al ze lijken ook groter dan 325cc! Prachtig, ik wens je nog een prettig herstel toe! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 @Jadie Dankjewel. Ze zijn voor 325 cc idd mooi aan de maat geworden. Het slinkt natuurlijk nog wel wat, maar vind ze zelf nu ook al heel mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeda Posted June 20, 2017 Share Posted June 20, 2017 Prachtig geworden en gelukkig t ergste achter de rug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manueeltje Posted June 21, 2017 Author Share Posted June 21, 2017 13 uur geleden zei jeda: Prachtig geworden en gelukkig t ergste achter de rug. Dankjewel Ben er ook heel blij mee. Enige puntje waar ik me wel beetje druk over maak is dat de rechterborst echt veel groter is dan links. Links is al mooi geslonken en ook niet meer pijnlijk. Rechts is nog behoorlijk groot en daarin heb ik nog wel pijnlijk. ( geen helse pijn) maar voel het wel. Ben nog maar 9 dagen po dus kan nog veel veranderen maar maak me wel een beetje zorgen... het scheelt echt wel een cupmaat. Voorheen had ik heel minimaal verschil in de borsten. ( zag je alleen als je goed keek ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.