Jump to content

Welke maat carefix anna bh bestellen?

Jadie

Recommended Posts

Hoi meiden!

Mijn naam is Jade en ik ben 24 jaar. Ik zit al enkele weken te kijken op dit forum en ben heel wat wijzer geworden over veel dingen! Super handig en leuk om iedereens verhaal te lezen! :)  6 juli is eindelijk de dag dat ik m'n nieuwe boobies krijg (450cc) ik word geopereerd door dr Peters. Heb er suuuper veel zin in! Nu had ik alleen een vraag over de carefix anna bh's, toen ik op gesprek was met Diana Gabriels werd me aangeraden om een maat L te bestellen, maar op t formulier dat ik heb mee gekregen staat op dat je als je tussen de 300/375 een L moet bestellen en 375/450 een XL, ik ben dus erg in twijfel welke ik moet bestellen en hoop dat iemand me hier bij kan helpen. Ik ben 170 lang en weeg 59 kilo mn bh maat is op t moment 75b.

Alvast bedankt! 

X Jade

Ik zit een beetje met dezelfde vraag. Ik denk dat ik voor een L ga. Heb 355cc gekregen en had een kleine 80A. Ik las op een site dat je ook het beste een maat groter kon bestellen, omdat ie klein valt? Iemand?!!

40 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik zit een beetje met dezelfde vraag. Ik denk dat ik voor een L ga. Heb 355cc gekregen en had een kleine 80A. Ik las op een site dat je ook het beste een maat groter kon bestellen, omdat ie klein valt? Iemand?!!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ja dat las ik dus ook! Ik heb gisteren love7 een berichtje gestuurd omdat ik zag dat zij 400cc had en ook de carefix anna droeg. Zij had een M besteld maar die zat toch iets 

te strak dus nu draagt ze een L. Maar t zal ook wel met je lengte en gewicht te maken hebben denk ik, dan is t ook weer anders. Lastige gok:145:

Thanks! Ben superblij! Ik denk dat het ook veel met je breedte te maken heeft. Ik denk dat ik toch voor de L ga. Als ze klein vallen zal hij vast strak genoeg zitten! Jij succes alvast! XX

Mijn voorsituatie was ook 75b. Ik ben 1,64m en weeg 52kg. Ik heb 390cc dp gekregen en had de Anna maat L. Deze zat perfect. Hij kan aardig meerekken hoor. Je kan altijd een L en een XL aanschaffen. En diegene die niet past retour sturen. Succes!

Ik had een 70A/B en heb 275cc Motiva gekregen. Maat M past nu na een week prima (gepast over verband). BH lijkt heel klein, maar rekt echt heel erg. Wellicht dat een XL fijn is voor net na de operatie en dat je daarna en L aan kunt.

Mijn voorsituatie was een 75A en ik heb 345 cc dual plane gekregen, ik heb maat L van de Carefix Anna en deze zit perfect. Als jij al een 75B hebt en ook nog meer cc dan mij krijgt, zal je haast denken dat je maat XL wel nodig hebt??

@Love7 @LilyR97 @Schildpad @Ellen125 @Kimely Bedankt voor jullie reactie meiden! :wub: ik heb 2 bh's besteld in maat L en heb die vandaag binnen gekregen, toen ik ze uitpakte zagen ze er idd wel erg klein uit, toen heb ik maar even boterhamzakjes gevuld met water en die erin gestopt :1bouncingboobs: hij rekt idd wel goed mee! Maar het kan zijn dat dat het uiteindelijk 500cc word, hij gaat voor de operatie kijken of dat gaat passen (even duimen dus hihi) dus ik denk dat ik sowieso wel 1 bh terug stuur en een XL bestel.  Beetje lastig dat ik nu nog niet zeker weet wat het gaat worden haha maar dan heb ik ze in ieder geval allebei in huis.

xxx 

Ja is leuk hoor om soms nog even de oude kleine tietjes te zien hihi. En vooral de verschilfoto's naast elkaar is echt apart. Ik zal je toevoegen in mijn album dan kan je kijken.

Guest LilyR97

Geen probleem schat. Ik had hetzelfde hoor, toen ik m net uit de verpakking haalde leek t net een kinderformaat oma-bh :rolleyes: maar zit inderdaad gelukkig goed stretch in. Alvast heel veel succes met de operatie en een voorspoedig herstel gewenst :53:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.