Jump to content

Even voorstellen

Guest Jen1

Recommended Posts

Guest Jen1

Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar, 1.53 en weeg 47kg. En wilde al heel lang een borstvergroting. Binnenkort is het eindelijk zover. Ik wordt geopereerd door dr. Koopman bij Bergmanclinics. Ik ben nu al superzenuwachtig, maar heb er heel veel zin in!

Ik heb me hier aangemeld, omdat ik nog twijfel tussen 400cc of kleiner ben bang dat het te groot wordt en dat ik daardoor te dik ga lijken. 

Hee,

wat spannend !

Het verschilt per persoon hoe het gaat vallen de aantal cc's. Ben jij erg smal en klein dan zou je minder cc's nodig hebben.

Ik heb 230cc voor de spier en kom nu uit op 75C (sportbh) en bikini 75D. zijn ook meiden die hebben 350cc en komen op een c/d uit. Verschilt heel erg dus.

Mijn pc adviseerde 230cc en het zou dan een volle b kleine c worden.

Als je nog veel twijfelt plan dan nog een consult in om te passen en om vragen te stellen. (Ik ben trouwens 1.58 en weeg 48 kilo en me omtrek is 70 cm)

Heel veel succes ! Xx

Guest Jen1

Hee,

Ja dat is waar het verschilt echt per persoon. Daardoor raak ik ook zo in de war, want ik blijf maar foto's bekijken maar het is echt bij iedereen anders. Ik denk dat ik inderdaad nog een keer moet gaan om te passen. Dankjewel:))

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.