Ga naar inhoud

Ramonaaa : 14 juli 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

jaha... dat is wel lastig idd... Een niet al te strakke sportbh in die maat...
Meestal kom je dan op shockabsorber uit, maar die houdt je boobs waar ze zitten... (en vind zelf de schouderbandjes ook niet genoeg verstelbaar om hem een cm onder je borstplooi te dragen....)

Draag je de 75 op strakste gaatje? in dat geval zou je wel eens kunnen kijken naar een 80G.. misschien dat daar iets meer keuze in is..

Sorry, verder kan ik je helaas ook niet helpen.....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

jaha... dat is wel lastig idd... Een niet al te strakke sportbh in die maat...
Meestal kom je dan op shockabsorber uit, maar die houdt je boobs waar ze zitten... (en vind zelf de schouderbandjes ook niet genoeg verstelbaar om hem een cm onder je borstplooi te dragen....)

Draag je de 75 op strakste gaatje? in dat geval zou je wel eens kunnen kijken naar een 80G.. misschien dat daar iets meer keuze in is..

Sorry, verder kan ik je helaas ook niet helpen.....

xxx

Haha ja t is wat! 80 deed ik vroeger wel is pakken maar is eigenlijk echt te losjes. Die waren in no time aan t flubberen, maar maakte me toen niet zoveel uit omdat ik toch al dit in de planning had maar op deze tietjes wil ik zuinig zijn Haha

 

Maar deze bh dan? http://www.annadiva.nl/anita-momentum-soft-cup-sport-bh-zwart.html Lijkt me best oke toch? En hij gaat precies tot H :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ramonaaa:

Haha ja t is wat! 80 deed ik vroeger wel is pakken maar is eigenlijk echt te losjes. Die waren in no time aan t flubberen, maar maakte me toen niet zoveel uit omdat ik toch al dit in de planning had maar op deze tietjes wil ik zuinig zijn Haha

 

Maar deze bh dan? http://www.annadiva.nl/anita-momentum-soft-cup-sport-bh-zwart.html Lijkt me best oke toch? En hij gaat precies tot H :D

Level 3, zie ik, en verstelbare schouderbandjes. Zou in principe goed moeten zijn.

Kijk wel wat je retourkosten zijn evt. ;)

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier voor de nieuwsgierige onder ons:P alvast een paar foto van gisteren waarbij ik oude sportbh's aan t passen was om te sorteren, houden/weg gooien; gelukkig had ik veel hele elastische ertussen dus de helft kan ik straks waarschijnlijk nog aan. Tenzij deze na t indalen te slap zijn, dan gaan ze alsnog weg... De huidige status; XXL Tieten:wub::D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ramonaaa:

Heb hier voor de nieuwsgierige onder ons:P alvast een paar foto van gisteren waarbij ik oude sportbh's aan t passen was om te sorteren, houden/weg gooien; gelukkig had ik veel hele elastische ertussen dus de helft kan ik straks waarschijnlijk nog aan. Tenzij deze na t indalen te slap zijn, dan gaan ze alsnog weg... De huidige status; XXL Tieten:wub::D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw wauw wauw!! Echt prachtig, en die worden straks alleen nog maar mooier:123: stiekem wel een beetje jaloers op zulke mooie grote boobies haha, wie weet in de toekomst:blush: heb zelf net 3 weekjes geleden 500cc gekregen. 

 

Ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit zien! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ramonaaa:

Heb hier voor de nieuwsgierige onder ons:P alvast een paar foto van gisteren waarbij ik oude sportbh's aan t passen was om te sorteren, houden/weg gooien; gelukkig had ik veel hele elastische ertussen dus de helft kan ik straks waarschijnlijk nog aan. Tenzij deze na t indalen te slap zijn, dan gaan ze alsnog weg... De huidige status; XXL Tieten:wub::D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Oh wauw, grote boobies :o

Dat is een sport bh van de H&M denk ik of niet? Welke maat draag jij daar?

Veel pijn gehad of valt het mee? Je borstspieren moeten toch flink rekken.

 

Wens je nog een fijn herstel verder.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jadie:

Wauw wauw wauw!! Echt prachtig, en die worden straks alleen nog maar mooier:123: stiekem wel een beetje jaloers op zulke mooie grote boobies haha, wie weet in de toekomst:blush: heb zelf net 3 weekjes geleden 500cc gekregen. 

 

Ben benieuwd hoe ze er over een tijdje uit zien! 

Xx

 

Haha! Thanks:D Ben er ook super blij mee! Dit was voor mij de tweede keer, ik kwam van 300cc maar vond die inmiddels echt te klein dus dacht nu doe ik meteen wat maximaal kan:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen!

 

Ik geloof dat deze inderdaad daar vandaan kwam maar weet het niet zeker meer. Ik had hem namelijk al een tijdje liggen. Dit is een maat M, maar doordat hij zo rekbaar is pas ik hem blijkbaar nog:D Nu denk ik alleen dat hij voor het sporten vrij nutteloos is geworden, omdat mn boobies bij t squatten dan waarschijnlijk in m'n nek zitten maar thuis ofzo zou ik hem nog wel aan kunnen denk ik. Tenzij ze met het indalen nog groter worden, haha

 

Het herstel is inderdaad best wel pittig, zeker omdat we er vanuit gingen dat de oude ook onder de spier zaten maar dat bleek tijdens de operatie nietzo te zijn dus moest er ineens ruimte worden gemaakt voor deze joekels... Ik heb inmiddels 3x een diazepam recept gehad wat het gelukkig draagelijker maakt. Met doosje ga ik vanaf maandag afbouwen anders ben ik straks nog addicted:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ramonaaa:

Hoi Ellen!

 

Ik geloof dat deze inderdaad daar vandaan kwam maar weet het niet zeker meer. Ik had hem namelijk al een tijdje liggen. Dit is een maat M, maar doordat hij zo rekbaar is pas ik hem blijkbaar nog:D Nu denk ik alleen dat hij voor het sporten vrij nutteloos is geworden, omdat mn boobies bij t squatten dan waarschijnlijk in m'n nek zitten maar thuis ofzo zou ik hem nog wel aan kunnen denk ik. Tenzij ze met het indalen nog groter worden, haha

 

Het herstel is inderdaad best wel pittig, zeker omdat we er vanuit gingen dat de oude ook onder de spier zaten maar dat bleek tijdens de operatie nietzo te zijn dus moest er ineens ruimte worden gemaakt voor deze joekels... Ik heb inmiddels 3x een diazepam recept gehad wat het gelukkig draagelijker maakt. Met doosje ga ik vanaf maandag afbouwen anders ben ik straks nog addicted:D

Ja ik heb er een paar van de H&M liggen en ze lijken erop. Vind dat soort sport bh's altijd wel mooi en fijn. Ik had een XS/S geloof ik maar zit nu zo niet fijn meer. Heb maar 275cc haha maar dan zal mij een maatje M wel zitten denk ik als jij een M had met 300cc.

Nee voor thuis lijkt me dat wel oké, ik weet niet of hij nog meer kan rekken? Misschien dat de band niet meer fijn zit al ze gedaald zijn dan zal deze meer op je boobs komen te zitten en niet meer aansluiten eronder. Ik heb daar bij de XS/S geen steun meer aan de band :P

Voor de sportschool is het misschien een raar gezicht en ook niet genoeg steun. Zal ook wel heel erg wennen zijn. Hoe lang mag je niet sporten, 6 weken denk ik gewoon? 

 

Bij miss91 had ik het herstel gelezen dat het zo pittig was en bij jouw is je huid natuurlijk al een beetje opgerekt maar spier dus nog niet. Toch niet niks al dat volume nu opeens. Ik heb even opgezocht wat diazepam is haha, een spierverslapper dus, dat lijkt me in jouw geval ook wel fijn geeft je meer rust denk ik? Afbouwen lijkt me wel oké zolang je maar geen pijn denk ik en anders paracetamol slikken?

 

Ben jij door de fitness / bodybuilding zo breed geworden met je schouders? (die driehoeksshare zeker?) Je lijkt op de foto's namelijk niet echt heel breed.. Ik ben vandaag 8 weken po dus ik duik morgen weer terug de sportschool in :D Eventjes een break vond ik zo lekker maar nu ben ik dat thuis zitten wel beu. En helaas zei Verdonck 8 weken ipv 6.. :( 

 

Sorry voor mijn vragen, ben gewoon nieuwsgierig/geïnteresseerd ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Haha geeft niets! 

Bij deze soepele sportbh's zal je inderdaad wel in een maatje m passen. Moet er wel bij zeggen dat ik ze vaal vrij nutteloos vind, voor krachttraining oke maar voor actievere sporten zou ik toch voor een wat stevigere bh gaan persoonlijk;)  

 

Ik heb van Nio de volgende adviezen gekregen; als ik wil na 4 weken lichte cardio dus lopen of fietsen, na 6 weken benen en buik en pas na 12 weken de rest van t bovenlichaam. Dus ik moet alles echt rustig opbouwen. 

Op de foto lijk ik idd niet echt breed, maar ligt aan de hoeken denk ik en ook merk ik wel dat ik alweer als een razende aan t krimpen ben door al dat liggen, niets doen en weinig eetlust. Beetje jammer natuurlijk, maar dan kan ik er straks dus wel weer flink tegenaan:P Ik doe wel echt zwaar trainen, samen met mn vriend dus dan gaat t best hard en krijg je snel brede bovenkant, smalle taille en dikle billen haha. Die diazepam red me echt de nacht nog door en ook overdag soms ineens erg last van mn rug doordat je constant op je rug ligt etc. Verder alleen nog de paracetamol, die pak ik (helaas) nog best veel maar ook dat zal uiteindelijk wel niet meer nodig zijn.

 

Wat doe je zelf voor sport/training?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ramonaaa ik fitness normaal 3 keer in de week, soms 4x. Als het mooi weer is en mijn vriend geen wedstrijden ga ik weleens mee trainen op de racefiets. Maar dat is maar vrij sporadisch helaas. 

 

Ik ben niet zo'n cardio persoon, op dat fietsen na ;) dus low/medium support zal voor mij voldoende zijn. Ik heb zo'n sport bh bij de Otto besteld en zat goed dus heb er weer een bij. Ik kon al mijn nike sport bh's en die van de H&M weg doen :(  Fijn dat ik er niet meer in pas, maar wel zonde haha

 

Verdonck is mijn chirurg en bij hem mag ik pas na 8 weken weer sporten, alleen rustig wandelen of fietsen was toegestaan. Was ik van van plan maar het is bij 1 keer gebleven haha oeps. Eten is bij mij ook niet zo geweldig. Eet nu wanneer ik trek heb, maar ben wat wat spier verloren zie ik :( Kon het ook niet opbrengen om nog zoveel eiwitten te eten. Morgen ga ik weer voor de 1e keer naar de fitness en dan begin ik ook met benen. Leg pres/curl/extension en lichaamsgewicht squat en lunches denk ik. Als dat goed gaat maar langzaam aan opbouwen. Ik ga ook pas na 3 maanden bovenlichaam meenemen. Dan start ik ook weer met een online coach. Nu maar even een break genomen ivm vakantie en herstel. Nu kan ik zelf rustig opbouwen en ook niks overhaasten. 

 

Wel leuk dat je dat samen doet met je vriend. De mijne krijg ik niet enthousiast voor de sportschool helaas. Vind het alleen leuk om mee te gaan als het niet druk is :P 

 

Ik was na een week ongeveer van de medicijnen af, maar bij mij hoefde het niet zoveel te rekken. Als je die paracetamol nodig hebt zou ik ze gewoon innemen. Pijn is niet fijn en onnodig. Zodra het iets beter gaat gewoon langzaam afbouwen. Die nachten zijn zo belangrijk. Ik zorgde ook dat ik net voor het slapen medicijnen innam zodat ik een goede nachtrust had. Herstel je toch beter denk ik als je goed geslapen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ja ik merk ook al dat ik nu al gekrompen ben, dat gaat zo snel! Wel echt jammer, maar je spieren hebben wel "spiergeheugen" dus na een paar weken goed eten en trainen zou het grootste deel er alweer aan kunnen zitten. Ik ben ook niet echt een cardiofan? Doe het hooguit na de training even, 20min stevig wandelen bijvoorbeeld. Ik vind t namelijk monsterlijk saai<_<

 

Met eten heb ik het ook moeilijk nu hoor. Eet veel minder dan normaal dus kom ook niet meer aan genoeg eiwitten. Hoop dat ik snel weer wat meer eetlust krijg, maar maak me er nu vooral niet te druk over. Komt vanzelf wel weer goed neem ik aan.

 

Heerlijk dat je morgen weer mag beginnen! Ben toch wel een beetje jaloers hoor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ramonaaa:

@Ellen125

Ja ik merk ook al dat ik nu al gekrompen ben, dat gaat zo snel! Wel echt jammer, maar je spieren hebben wel "spiergeheugen" dus na een paar weken goed eten en trainen zou het grootste deel er alweer aan kunnen zitten. Ik ben ook niet echt een cardiofan? Doe het hooguit na de training even, 20min stevig wandelen bijvoorbeeld. Ik vind t namelijk monsterlijk saai<_<

 

Met eten heb ik het ook moeilijk nu hoor. Eet veel minder dan normaal dus kom ook niet meer aan genoeg eiwitten. Hoop dat ik snel weer wat meer eetlust krijg, maar maak me er nu vooral niet te druk over. Komt vanzelf wel weer goed neem ik aan.

 

Heerlijk dat je morgen weer mag beginnen! Ben toch wel een beetje jaloers hoor;)

Hmm ja ben benieuwd sinds ik een coach heb heb ik nog geen break gehad van 8 weken. Haha cardio is ook saai, zeker in de sportschool. Ik ga naar een basic fit wat voorheen health city was, toen hadden ze daar nog loopbanden met een scherm om spelletjes te spelen en televisie te kijken :P Dan was het nog wel te doen. Loopbanden kijken op een tennisclub maar ook niet altijd even spectaculair.

 

Je doet natuurlijk ook wel minder dus logisch dat je minder eetlust hebt? Ik vind eiwitshakes echt heel smerig en ook geen zin om nu bakken kwark te eten dus vind het wel even prima zo. In september ga ik weer knallen :) 

 

Ach over 4 weken mag je weer benen trainen, voordat je het weet is dat alweer zover ;) 

 

Train jij eigenlijk ook voor wedstrijden of just for fun?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Eiwitshakes smerig? Haha!

Pak je dan wel de juiste? Mijn vriend werkt bij XxlNutrition en moet echt zeggen dat ik die prima te doen vind! Ik gebruik ze meerdere malen per dag, anders zou het echt onhaalbaar zijn om aan genoeg eiwitten te komen. Ik train bij een wat kleinere gym, ze hebben drie vestigingen dus is een stuk persoonlijker en gezelliger dan de grote ketens. Ik heb daar eerlijk gezegd een hekel aan. Al die vreemde goedkope apparaten en vaak een apart volk wat er loopt<_< Bij cardio probeer ik vooral mn hersens uit te schakelen en te staren naar een punt, haha!

 

In eerste instantie wilde ik wedstrijdwn gaan doen, maar ben bij veel ifbb wedstrijden wezen kijken en daar best op afgeknapt. De jury is heel onduidelijk in wat ze willen im de verschillende klasses dus je weet gewoon niet waar je aan toe bent en ik ga me ook niet vormen naar iets wat de jury mooi vind (dat wordt steeds groter/gespierder) wil mezelf vormen naar wat ik zelf mooi vind. Wellicht volgend jaar is gaan kijken bij een internationale bond. Daar kan je namelijk ook geldprijzen winnen ipv dat het je alleen geld kost ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ramonaaa Ja ik weet niet, heb van xxlnutrition banaan gehad van de whey delicious lijn als ik mij niet vergis. Body&fit shop eigen merk en van BSN cookies en cream, vanille, chocolade, aardbeien. Ik vind het prima om in pannenkoekjes te verwerken of baksels maar een shake. Brrr die nasmaak, zelfs met melk :( Zag wel dat xxlnutrion een pina colada heeft? Weet jij toevallig hoe die smaakt? ^_^ Oeh en ze hebben ook sex on the beach :o Weet jij toevallig ook hoe die smaakt? Of andere aanraders. Vond de banaan iets teveel naar die snoepjes smaken maar heb deze wel veel gebruikt bij mijn bananenbrood :P 

 

Ja basic fit trekt niet de meest leuke types aan. Gelukkig komen er nog veel oudjes en 'normale' mensen omdat dit een health city is geweest en je dus ook nog kunt squatten, tennissen enzo. Bij een kleinere sportschool vind ik de openingstijden wel een nadeel en heb ik het gevoel dat ze altijd zo snel op je lip zitten. Houd niet zo van bemoeienis, maar misschien is dat een verkeerde indruk of verschilt dat per sportschool. Heb ook niet heel veel keus. Zit hier verder in de buurt alleen fitland of van die sportscholen voor vrouwen of waar bepaalde donkere types op af komen als ik dat zo netjes zeg :P 

 

Nee vormen naar wat een jury mooi vind zou ik ook niet zo snel doen. Ik ben meestal ook niet zo van de jury sporten. Ik zie weleens meiden op instagram die wel wedstrijden doen, maar er gaat inderdaad wel veel geld inzitten. Leuk om waardering te krijgen maar zonde van het geld denk ik dan altijd. 

Geldprijzen kunnen winnen maakt het wel interessanter haha. Waar moet je dan naar kijken of valt dat internationale wel mee? Lijkt me ook niet heel handig namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ellen125 Ik begrijp wel wat je bedoelt:D Shakes met bijzondere smaken proeven vaak een beetje chemisch en dat zijn ze eigenlijk ook, haha

Ik kies zelf eigenlijk altijd voor vanille of chocolade. De whey hydrolisaat is echt de lekkerste! En eigenlijk ook een van de betere, dus mocht je t nog een keer als losse shake willen proberen zou ik die s doenB) Internationaal kijken ze op de een of andere manier anders dan hier, alleen ja... Dan dus weer reizen wat geld kost dus ben er nog niet helemaal uit hoor. Misschien gewoon lekker voor mezelf blijven doen!

 

Hoe gaat t trainen inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ramonaaa:

@Ellen125 Ik begrijp wel wat je bedoelt:D Shakes met bijzondere smaken proeven vaak een beetje chemisch en dat zijn ze eigenlijk ook, haha

Ik kies zelf eigenlijk altijd voor vanille of chocolade. De whey hydrolisaat is echt de lekkerste! En eigenlijk ook een van de betere, dus mocht je t nog een keer als losse shake willen proberen zou ik die s doenB) Internationaal kijken ze op de een of andere manier anders dan hier, alleen ja... Dan dus weer reizen wat geld kost dus ben er nog niet helemaal uit hoor. Misschien gewoon lekker voor mezelf blijven doen!

 

Hoe gaat t trainen inmiddels?

Oh dan zal ik daar eens voor gaan kijken. Meng je dat dan met water of melk? Ik zat ook al te denken om er meer een smoothie van te maken dat is misschien lekkerder maar ook een stuk meer kcal.. :( 

 

Trainen gaat wel goed. Alleen benen nog maar ik merk alweer echt vooruit gang en dat na 2x haha. Wel heb ik een spierpijn gehad na de eerste keer. Ik wist niet waar ik het moest zoeken, kon amper overeind komen lopen deed zeer haha en dat terwijl ik voor mijn gevoel niet zo heel veel had gedaan :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat een mooi resultaat Ramonaaa! :35:

Vandaag ben ik ook bij Dr. Nio geweest en hij heeft mij ook 1050cc van Motiva dual plane aangeraden, dat terwijl ik 4 a 5x per week op de sportschool train... Dus ik was nog wat sceptisch, maar na het zien van jou foto's ben ik helemaal om ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-7-2017 om 16:44 zei best_boobie:

haha, sorry :P 

Op welke maat zit je nu?
Geen idee of ik kan helpen, maar even om mee te kunnen kijken voor je!

 

xx

 

bh's, I know the struggle and pain. Laat maar weten, help je graag. x

 


P.S. die sportbh die je op de foto draagt is wel een beetje klein chick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 27-9-2017 om 09:19 zei marjon_nl:

 

bh's, I know the struggle and pain. Laat maar weten, help je graag. x

 


P.S. die sportbh die je op de foto draagt is wel een beetje klein chick

Haha wist ik, dit was alleen even voor de foto's en is wel  relaxed om thuis te dragen soms;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Omg wauw!!! De foto’s met dat roze/paarse topje zijn al zoooo mooi laat staan het eindresultaat!:wub: ik ben zelf 1.65 en week 50kg (70aa/a cup nu) krijg a.s donderdaag 700cc van dr Nio. Nu k dit zie van jou ga k steeds minder twijfelen over of de mijne te groot zullen worden. Go big or go home hahah:43: mag ik ook in je album kijken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.