Ga naar inhoud

Ramonaaa : 14 juli 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
20 uur geleden zei Valeria:

@best_boobie heb je misschien titel van dat onderzoek? Was bezig met een literatuur research en het enige wat ik kon vinden was dat er geen statistisch significantie verschil was tussen textuur en glad op cc Of wel in het voordeel van textuur implantaten :)

 

En nio en plevier zijn de mannen om naar toe te gaan voor BIG boobies 

Nope

Dr. Bruekers is hiermee bekend en heeft dit een tijd geleden in zijn topic aangesneden.
Vandaar mijn antwoord hier :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei BrownieG:

 

Dat zijn de motiva's 1050cc toch? Of heb je die ook in gladde protheses? :huh:

xx

ja, zover ik weet bestaan die alleen in geruwde prothesen. Misschien stelde ik mijn vraag een beetje verkeerd, maar wilde gewoon eigenlijk weten of Nio haar overtuigd had van de geruwde implantaten :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@Ramonaaa

 

Hoi hoi, zo dat is allemaal snel gegaan, ik zie dat je een datum hebt, dus ik heb de titel eventjes aangepast, hier kun je nu al je verdere updates, en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten.

 

Nu af gaan tellen.

 

x

Top! Bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei BrownieG:

 @Ramonaaa Halleluja, draai me om en je hebt al een gesprek en een datum :45: Hoppa, 1050cc en NIO's straks!! Zit wel goed bij hem en nu lekker voorbereiden op die boobs!! Wel gevraagd welke sportbh hij aanraad en welke maat je uitkomt? 

 

Xx

 

Nou dat is dus het enige wat ik ben vergeten in mn enthousiasme! Zag wel dat ik eerst een compressievest krijg dus ik hoef nu nog niets te halen toch?

 

Wat denken jullie dat t word? Ik heb met deze 300cc een kleine d75. Dat word nu dus 1050cc. Een cup H ofzo? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei best_boobie:

ja, zover ik weet bestaan die alleen in geruwde prothesen. Misschien stelde ik mijn vraag een beetje verkeerd, maar wilde gewoon eigenlijk weten of Nio haar overtuigd had van de geruwde implantaten :) 

xx

 

Ja ze zijn inderdaad geruwd, maar ik vond ze wel veel gladder en fijner aanvoelen dan de Mentor protheses dus ik denk dat rimpels hiermee niet gaat voorkomen. Althans Nio heeft daar niets over gezegd. Dus dan zit t wel goed toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ramonaaa:

 

Ja ze zijn inderdaad geruwd, maar ik vond ze wel veel gladder en fijner aanvoelen dan de Mentor protheses dus ik denk dat rimpels hiermee niet gaat voorkomen. Althans Nio heeft daar niets over gezegd. Dus dan zit t wel goed toch?

De motiva staat er om bekend een siliconengel te gebruiken waarbij heel weinig kans is op rimpelvorming.
Je moet maar eens op de website kijken van Motiva, best wat info te vinden :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 juni 2017 om 22:02 zei Ramonaaa:

 

Nou dat is dus het enige wat ik ben vergeten in mn enthousiasme! Zag wel dat ik eerst een compressievest krijg dus ik hoef nu nog niets te halen toch?

 

Wat denken jullie dat t word? Ik heb met deze 300cc een kleine d75. Dat word nu dus 1050cc. Een cup H ofzo? :P

 Klopt! Je krijgt in park idd eerst een compressievest maar dikke kans dat je wellicht snel overmag op bh's. Laat het advies maar over aan Nio want hij adviseert individueel bij zijn kunstwerken mbt dragen van bh's. Ook afhangkelijk hoe de borsten eruitzien na de eerste week. 

 

Je zou BB een berichtje kunnen sturen voor advies? (Gokt meestal wel goed) Stuur dan wel je info van je oude situatie en je huidige situatie op en merk/type prothes die je nu krijgt.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, June 05, 2017 om 21:18 zei BrownieG:

 Klopt! Je krijgt in park idd eerst een compressievest maar dikke kans dat je wellicht snel overmag op bh's. Laat het advies maar over aan Nio want hij adviseert individueel bij zijn kunstwerken mbt dragen van bh's. Ook afhangkelijk hoe de borsten eruitzien na de eerste week. 

 

Je zou BB een berichtje kunnen sturen voor advies? (Gokt meestal wel goed) Stuur dan wel je info van je oude situatie en je huidige situatie op en merk/type prothes die je nu krijgt.

 

xx

 

 

 

 

 Hoi @best_boobie!

 

Ik begreep van @BrownieG dat jij goed bent in schatten ;)

 

Wat denk jij dat het straks zou worden? Ik heb nu met 300cc (Eurosillicone) een D75 en krijg straks 1050cc van Motiva. Ik kom er niet echt uit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Ramonaaa:

 Hoi @best_boobie!

 

Ik begreep van @BrownieG dat jij goed bent in schatten ;)

 

Wat denk jij dat het straks zou worden? Ik heb nu met 300cc (Eurosillicone) een D75 en krijg straks 1050cc van Motiva. Ik kom er niet echt uit :D 

Stuur me dit even in pb aub, ook even je voorsituatie (maat) erbij.
En heb je nu de high profile?
Heb nu weinig tijd, vandaar dat ik er straks of morgen even naar kijk als je het me in pb stuurt :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal!

 

Gisteren was dan eindelijk de grote dag:wub: Gek genoeg was ik helemaal niet zenuwachtig, zelfs de anesthesist zei nog; je voelt je prima he? Haha

Ik had verwacht dat ik een paniekaamval zou krijgen ofzo, maar ik voelde me zo op mn gemak bij alle mensen daar dat niets daarvan gebeurde :D 

 

Wel was het een zware operatie gaf Nio aan, we gingen er vanuit dat mn oude protheses onder de spier zaten, maar tijdens de operatie bleken ze toch op de spier te zitten. Dus Nio heeft onwijs moeten sjorren, duwen etc om deze er goed in te krijgen. Nu dus wel even verplicht bedrust met gezelschap van wat morfine etc:P  Na deze week mag ik kijken of ik een sportbeha af en toe aan wil, maar heeft iemand een idee waar ik een goede kan halen voor een grote maat 75H, 75I of 75J? Wat het precies is durf ik nog niet te zeggen, maar kan sowieso online niets groots vinden dus ik heb een probleempje...

Please help me! Haha

 

Alvast bedankt voor jullie reacties :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wauw, die arme borstspieren :o Dat lijkt mij wel heel heftig! 

 

https://farfallina.nl/sport-bh hier staan wel wat grotere maten tussen. Ik weet ook niet of dr Nio nog een bepaalde bh aan je heeft doorgegeven. Meestal is dat die van de Hema of de Triumph tri action workout, maar volgens mij zijn die er niet in zulke grote maten? Misschien aan iemand vragen die ook zo'n grote cupmaat heeft? 

 

Heel veel succes met je herstel! Ben benieuwd hoe het je vergaat. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-7-2017 om 11:19 zei Ramonaaa:

Hoi allemaal!

 

Gisteren was dan eindelijk de grote dag:wub: Gek genoeg was ik helemaal niet zenuwachtig, zelfs de anesthesist zei nog; je voelt je prima he? Haha

Ik had verwacht dat ik een paniekaamval zou krijgen ofzo, maar ik voelde me zo op mn gemak bij alle mensen daar dat niets daarvan gebeurde :D 

 

Wel was het een zware operatie gaf Nio aan, we gingen er vanuit dat mn oude protheses onder de spier zaten, maar tijdens de operatie bleken ze toch op de spier te zitten. Dus Nio heeft onwijs moeten sjorren, duwen etc om deze er goed in te krijgen. Nu dus wel even verplicht bedrust met gezelschap van wat morfine etc:P  Na deze week mag ik kijken of ik een sportbeha af en toe aan wil, maar heeft iemand een idee waar ik een goede kan halen voor een grote maat 75H, 75I of 75J? Wat het precies is durf ik nog niet te zeggen, maar kan sowieso online niets groots vinden dus ik heb een probleempje...

Please help me! Haha

 

Alvast bedankt voor jullie reacties :rolleyes:

He gefeliciteerd met je boobies! 

Ik ga binnenkort ook voor een wissel bij Nio of het wordt de motiva 1055cc zoals hij adviseerde of de eurosillicone van 800cc. Ik wil het meer om de projectie en de bolling doen zoveel cc alleen ben ik bang dat ik enorme okseltieten krijg Haha. Heb je foto's zodat ik mss eens kan zien hoe 1050cc eruit ziet. Liefs Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anouk!

Ik kan je helaas weinig laten zien want alles is nog zo enorm gezwollen dat dat een vertekend beeld zal geven. 

Ik heb persoonlijk voor de 1050 gekozen, omdat ik breed van postuur ben. Dus grote brede schouders en rug en ik juist wel "okseltieten" wilde :P

 

De projectie naar voren is voor mijn gevoel niet super veel, dus als je die zoekt en geen okseltieten wil zou ik op je gevoel af gaan en voor de 800 van Eurosillicone gaan. Succes met je keuze... Het is allemaal erg lastig in ieder geval :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Ramonaaa:

Hoi Anouk!

Ik kan je helaas weinig laten zien want alles is nog zo enorm gezwollen dat dat een vertekend beeld zal geven. 

Ik heb persoonlijk voor de 1050 gekozen, omdat ik breed van postuur ben. Dus grote brede schouders en rug en ik juist wel "okseltieten" wilde :P

 

De projectie naar voren is voor mijn gevoel niet super veel, dus als je die zoekt en geen okseltieten wil zou ik op je gevoel af gaan en voor de 800 van Eurosillicone gaan. Succes met je keuze... Het is allemaal erg lastig in ieder geval :D

:154: zo smal ben ik ook weer niet! En borsten iets naar de zijkant vind ik ook mooi. Alleen ik wil ook dat je het meer in projectie gaat zien. Ik heb foto's in mijn album staan nu heb ik sinds een jaartje 425cc en cupmaat 75G wat niet zo oogt hoor.

bij mij is de bolling helemaal weg boven en Nio vertelde met de 1050cc zou dat wel lukken. Dus als je van plan was een foto met minder gezwollen borsten doet uploaden hou ik me aanbevolen:) voor verder een heel fijn herstel.

Liefs Anouk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wow, gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ik heb begrepen, dat je oude protheses boven de spier waren geplaatst, toch? Zijn de nieuwe nu wel dual plane geplaatst?

 

Ik ben erg benieuwd naar je resultaat. Ikzelf heb 825cc van Nio gekregen, als je wilt, voeg ik je toe op mijn privee albums.

 

 

Spoedig herstel en veel plezier met je nieuwe boobies,

xx,

Gerta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/24/2017 om 22:53 zei Charlientje:

@gertaschrude Mag ik je fotos even zien? Ik krijg binnenkort 800 :)

Hoi hoi!

 

Ik heb eerlijk gezegd nog weinig foto's gemaakt en er nog geen online staan, want maak er 1per week en ik denk dat ik ze na een week of 12 in een collage zet ofzo:P Waarschijnlijk heb je ook weinig aan mijn foto's, want 800cc klinkt als een Mentor of Eurosillicone prothese en ik heb Motiva 1050cc. Maar ik weet wel zeker dat als Nio je deze geeft geadviseerd je er gewoon voor moet gaan. Je zal er geen spijt van krijgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ramonaaa:

Hoi hoi!

 

Ik heb eerlijk gezegd nog weinig foto's gemaakt en er nog geen online staan, want maak er 1per week en ik denk dat ik ze na een week of 12 in een collage zet ofzo:P Waarschijnlijk heb je ook weinig aan mijn foto's, want 800cc klinkt als een Mentor of Eurosillicone prothese en ik heb Motiva 1050cc. Maar ik weet wel zeker dat als Nio je deze geeft geadviseerd je er gewoon voor moet gaan. Je zal er geen spijt van krijgen! 

800 van eurosilicone is qua projectie ongeveer gelijk aan de 1050 van motiva. De 1050 motiva is alleen breder dan de 800 eurosilicone :) 

Als het om 800 van mentor gaat bij @gertaschrude dan heeft ze idd helemaal niks aan de vergelijking :35:

 

Dit even als aanvulling :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai alle mooie tietendames!

Gisteren de eerste controle gehad bij Nio, wat blijft het toch een geweldige vent:D Ik weet niet of ie altijd zo relaxed en blij is maar bij alle keren dat ik hem nu gezien heb vind ik hem gewoon grappig en professioneel!

Hij was duidelijk weer trots op zn werk, wat zijn ze mooi geworden zei hij:P Ben ik het natuurlijk helemaal mee eens! Ze moeten nog wel een stuk dalen, zo houden mn borstspieren ze nog stevig vast en moet alles gewoon nog wat losser worden. Dus ik mag van Nio overdag als ik wil BH-loos of een sportBH die een stuk onder de borst valt zodat er ruimte is om te dalen. Super chill dus!

Nu moet ik vanaf volgende week wel weer aan t werk dus zal ik wel een sportbh aanmoeten (beetje vreemd als de hele dag mijn tepels in t rond zwieberen dank ;) Nu is het in de grote maten wereld echter wat lastig winkelen, ik zit momenteel op 75H en zat te denken aan deze sportbh http://www.annadiva.nl/anita-momentum-soft-cup-sport-bh-zwart.html

Iemand enig idee of ik hier goed aan doe? En word mn maat nog groter na t indalen of is het alleen de vorm nog? Voordat ik los ga met kopen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Knows best! Haha

 

Kan je ook iets zeggen over mijn bh keuze misschien? Ik heb t er best even lastig mee de juiste te kopen voor nu. Kan verder voor als ik echt ga trainen gelukkig best veel vinden maar gaat hem nu meer om het feit dat hij dus weer niet teveel mag steunen ivm dalen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ramonaaa:

@best_boobie Knows best! Haha

 

Kan je ook iets zeggen over mijn bh keuze misschien? Ik heb t er best even lastig mee de juiste te kopen voor nu. Kan verder voor als ik echt ga trainen gelukkig best veel vinden maar gaat hem nu meer om het feit dat hij dus weer niet teveel mag steunen ivm dalen...

haha, sorry :P 

Op welke maat zit je nu?
Geen idee of ik kan helpen, maar even om mee te kunnen kijken voor je!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.