Ga naar inhoud

Ramonaaa : 14 juli 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik zal me eerst even netjes voorstellen, want ik scroll al een paar maanden op dit forum rond. Ik heb gelukkig dankzij iedereen hier al heel veel informatie gelezen waar ik eerder niet van op de hoogte was, ookal heb ik al implantaten.

 

Ik word binnenkort 30, ben 1.60 en weeg 56kg. Mijn huidige implantaten heb ik nu 10jaar. In die 10 jaar is mijn lichaam veel veranderd. Zo was ik vroeger wat dikker en ben ik sinds vier jaar actief met bodybuilding waardoor ik breder ben geworden en mijn vet percentage lager is. Het gevolg is dat ik mijn huidige borsten niet meer vind passen bij mijn lichaam. Rechts is toen 280cc geplaatst en links 300. Doordat mijn borstweefsel is afgenomen zie je dit verschil ook en daarbij vind ik mijn protheses te smal voor mijn lichaam.

 

Wat wil ik graag? Ik weet dat niet iedereen het mooi vind, maar ik wil graag mooie grote ronde borsten, die zowel aan de binnenkant niet te ver uit elkaar staan als aan de buitenkant een beetje uitsteken/hangen. Richting de 800cc lijkt me super mooi! Ik heb hiervan veel foto's gezien :)

 

Omdat ik veel train heb ik gelezen dat voor de spier plaatsen beter is omdat je de protheses anders naar beneden en naar buiten drukt, wat nu ook al een beetje is gebeurd en wat ik ook zie bij dames op fitnesswedstrijden.

 

Nu ben ik vier weken geleden op consult geweest bij Frans v Straten en hij wilde helaas alleen achter de spier plaatsen en max 600cc. Hij gaf aan altijd achter de spier te plaatsen en bijna nooit groter dan 600cc. Ook zei hij dat mijn huidige protheses achter de spier zitten wat na mijn weten ook zo is, maar wat ik nu dus juist niet wil ivm met krachttraining. Dat hij alleen achter de spier plaatst en niet groot, was dus best een teleurstelling na alle goede recensies over hem.

 

Zojuist ben ik op consult geweest bij Kevin Peters en moet zeggen dat dit een kort en vreemd consult was, aangezien de consulent van Diana zei dat wat ik wilde wel zou kunnen en hij andere dingen zei. Zo zei hij dat ik op dit moment ronde protheses voor de spier heb. Ook zonder meer informatie aan mij te vragen zei hij; nou het word 600cc achter de spier Cohesieve 1. Toen ik aangaf dat ik dat niet wilde omdat ik veel sportte zei hij, oke dan voor de spier. Maar meer dan 600 wilde hij niet plaatsen omdat hij dat ook maximaal doet. Voor Barbie heeft hij destijds een uitzondering gemaakt werd verteld. Zij wilde 1000cc maar hij heeft 800 voor de spier geplaatst.

 

Toen ik vervolgens vroeg of hij ook gladde protheses wilde plaatsen omdat ik had gelezen dat in Amerika en Canada dat nog veel word gedaan en je daar minder kans op rimpelvorming bij zou hebben en de kans op kapselvorming tegenwoordig maar iets groter is bij geruwde, werd dit kort afgedaan met; ja daar lopen ze nog achter, terwijl ik juist hele mooie resultaten online vind.

 

Eindconclusie is dat beide artsen dus iets anders zeggen en niet de grootte plaatsen die ik voor ogen heb. Grotendeels omdat ze dat zelf niet mooi vinden of vaker doen, maar ik vind groot nou eenmaal mooi.

 

Welke artsen plaatsen wel grote protheses en luisteren goed naar wat de patiënt wil? Eventueel in België? Ik kijk hier al lang naar uit en wil het in de komende weken graag eindelijk doen, maar bij wie? Alvast super bedankt voor het lezen van mijn mega lange verhaal (sorry) en reacties! :):) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey wat ik hier op het forum heb gelezen is dat nio grote boobies maakt! Ik ben zelf niet bij hem geweest maar lees wel veel goeds over hem ik zelf heb nu een beetje spijt dat ik niet bij hem ben geweest. Ik heb nu 450cc dat was het max maar weet dat nio er veel meer in zou proppen :4:

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Je zou bij dr Nio langs kunnen gaan in het OLVG west in Amsterdam of in Parkkliniek in Rotterdam (Parkkliniek is wel een stuk duurder). Hij luistert naar wat je wilt en durft ook grotere protheses te plaatsen. Heel veel dames op het forum zijn door hem geholpen. Ik ook en ben heel tevreden :) als je op zijn naam zoekt in de zoekbalk dan krijg je geen hits, omdat die maar uit drie tekens bestaat. Je kan dan zoeken op 'slaz' 'olvg' of Parkkliniek. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lois95 & @B00bies,

 

Leuk dat jullie zo snel reageren! Ik heb Nio inmiddels als "laatste hoop" genoteerd, want zag hem inderdaad hiet en daar voorbij komen en zal daar ook heen gaan. Zijn er nog meer andere opties?

 

@B00bies, mag ik vragen hoeveel cc hij heeft geplaatst? Misschien raar, maar op de een of andere manier heb ik gewoon het gevoel dat ik van 300cc makkelijk naar 700 zou moeten kunnen gaan? Sommige gaan van niets naar 600cc toch?

 

Groetjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
28 minuten geleden zei Ramonaaa:

Hoi @Lois95 & @B00bies,

 

Leuk dat jullie zo snel reageren! Ik heb Nio inmiddels als "laatste hoop" genoteerd, want zag hem inderdaad hiet en daar voorbij komen en zal daar ook heen gaan. Zijn er nog meer andere opties?

 

@B00bies, mag ik vragen hoeveel cc hij heeft geplaatst? Misschien raar, maar op de een of andere manier heb ik gewoon het gevoel dat ik van 300cc makkelijk naar 700 zou moeten kunnen gaan? Sommige gaan van niets naar 600cc toch?

 

Groetjes :) 

 

Hoi @Ramonaaa

 

Ik heb niet zo veel cc, maar ik had andere specifieke wensen - bv onder lokale verdoving en monobloc hydrogel prothese voor de spier - ik had hier op het forum begrepen dat hij meer durft dan andere pc's. Ik heb ook gekregen wat ik vroeg en ben super blij! 

Miss91 is een voorbeeld van iemand die veel cc van dr Nio heeft gehad. Zij had geloof ik een cup A en heeft 925cc gekregen van hem. Bij deze de link naar haar topic: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Ramonaaa uit mijn hoofd gezegd kan je voor grotere boobs ook bij dr Plovier terecht. Dat zou je even kunnen nazoeken op het forum (sorry heb daar zelf nu even geen tijd voor). 

 

Misschien handig als je je eigen topic volgt dan krijg je een melding als iemand reageert, nu ook omdat ik je in dit berichtje tag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @B00bies,

 

Bedankt! Ik heb het verhaal van @Miss91 zojuist gelezen (wat een verhaal trouwens) en heb hier ook weer veel van kunnen leren :)

Ik heb intussen meteen mijn afspraak definitief gemaakt, had hem al als optie staan op de 13de maar dacht dat ik er met een van de 2 eerdere artsen dan al wel uit zou zijn dus dacht niet dat het nog nodig zou zijn. Ik zie hier heel veel Nio fans dus dat is natuurlijk positief! Ik heb nog niet veel mensen met grotere protheses kunnen vinden, maar misschien moet ik beter zoeken ;)

 

Ik heb hem op volgen gezet, wist niet dat dat nodig was om een melding te krijgen, haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Welkom op het forum.

 

Ik lees zelden dat er grote proteses voor de spier geplaatst worden dit omdat je borsten dan snel kunnen gaan hangen. Dat gaat er zeker na een tijd dan niet mooier op worden. Tussen de spier geeft echt meer stevigheid voor zoveel cc. Ook denk ik dat als je ze zo groot en rond wilt en je hebt weinig borstweefsel zoals je zelf aangeeft dat je de randen gaat zien van de protese als je ze voor de borstspier wilt plaatsen. 

Pc's die veel cc s kunnen plaatsen zijn wat ik weet nio en plovier. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zinin,

 

Ik heb niet heel weinig borstwborstweefsel (zover ik weet) en een beetje randen vind ik geloof ik juist wel mooi. Tenminste ik weet niet of we het over dezelfde soort randen hebben ;)

Onderstaande voorbeelden zoals ik ze het mooiste vind en graag zou willen :D

 

Wat denken jullie wat dit is? Kwa CC, vorm en plaatsing?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

@Ramonaaa Neem die foto's mee naar dr Nio, dan weet hij precies wat jij wilt en kijkt hij hoe (en of) dit bij jou gerealiseerd kan worden :)  Ben benieuwd!

 

Wel indrukwekkend zeg. Jij hebt waarschijnlijk zelf ook zo'n mooi gespierd lijf voor de bodybuilding! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies,

 

Ja ik vind dit zo mooi! En deze vorm heb ik al enigszins in mn borsten, alleen dus in een te kleine maat ;)

 

Lichamelijk kom ik inmiddels bijna in de buurt, mn buikspieren zijn iets minder zichtbaar en dat laat ik ook even zo want ik denk dat ik meer cc kan krijgen als ik nu iets voller ben. In Amerika lijken ze niet zo moeilijk te zijn met t plaatsen van grotere maten maar ben er inmiddels achter dat dat hier wat lastig gaat:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei BrownieG:

@Ramonaaa Nio of Plovier zijn vooralsnog de PC's die met grotere protheses kunnen omgaan en meer ervaring hierin op hun CV hebben :) 

...Gokje, van een platte voorsituatie minimaal tussen de 700-800 cc, ronde protheses dual-plane ;) 

Xx

 

 

Ja denk je dat dit toch dual plane is?

Ik dacht doordat je de bovenranden beetje kan zien, wat ik dus wel mooi vind, dat het op de spier zou zijn geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Ramonaaa

Bij een lager vetpercentage zie je zelfs bij dual plane geplaatste prothese (zeker als het bredere implantaten zijn omdat deze verder naar boven 'uitsteken' richting sleutelbeen en je daar minder bedekking van borstweefsel hebt) vaker de rand. Dus hoe breder je de implantaten neemt, hoe sneller je de randen kunt gaan zien (en evt de rimpels die in een prothese kunnen ontstaan)
Of jij dus in aanmerking komt voor een plaatsing voor de spier, zal een pc moeten bepalen. Hoe hoger het aantal cc, zoals al eerder aangegeven hier, hoe eerder je een hang in je borsten krijgt wanneer je geen extra steun creeert door je spieren. Dus wil je voor de spier, dan zul je altijd maximale ondersteuning moeten geven aan je borsten, wil je ze langer mooi houden. Dit is niet om je af te raden dit te doen, maar alleen even om aan te geven dat zwaartekracht ook invloed heeft.
Het is idd zo, dat als je veel krachttraining doet, het zichtbaar kan zijn als je prothesen onder de spier plaatst.. Ze worden door de spier naar boven en naar buiten geduwd, en dat is dus te zien...
Het is echter uiteindelijk een keuze die je maakt:
1. Kans op prothesen die naar boven/buiten geduwd worden bij inspanning, bij een plaatsing dual plane

2. Kans op rimpelvorming en eerder kans op hang bij een plaatsing voor de spier

Dit allemaal even als aanvulling op wat reeds geschreven is :)

Oh.. en gladde prothesen. Er zijn idd nieuwe studies, vooral in Canada, die aantonen dat de nieuwe generatie gladde prothesen al veel minder kans op overmatig kapsel geven. Ik dacht echter wel, maar durf dit niet met 100% zekerheid te zeggen, dat als ze geplaatst worden hier in Nederland (dr. Bruekers en dr. Wu werken er veel mee) dat ze dan achter de spier geplaatst worden. Voor de spier is de kans op overmatig kapsel sowieso hoger dan bij plaatsing achter de spier en zover ik weet, worden ze daarom wel liefst achter de spier geplaatst..

Bij de categorie: vraagbaak plastische chirurgie, staat een topic van dr. Bruekers. Hij beantwoord daarin ook vragen. Ergens in de eerste pagina's gaat het over de gladde prothese en ik dacht dat hij de voorkeurplaatsing daar benoemde. Misschien leuk voor jou om eens te lezen :) 

Die Kevin Peters leeft dus in de middeleeuwen, want hij kent de nieuwste onderzoeken niet ;) Maar dat heb je mij niet horen zeggen :45:

 

Succes!!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie heb je misschien titel van dat onderzoek? Was bezig met een literatuur research en het enige wat ik kon vinden was dat er geen statistisch significantie verschil was tussen textuur en glad op cc Of wel in het voordeel van textuur implantaten :)

 

En nio en plevier zijn de mannen om naar toe te gaan voor BIG boobies 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zinin @best_boobie @BrownieG @B00bies 

Het is allemaal erg lastig... In Amerika plaatsen ze namelijk wel veel gladde protheses op de spier. Ik kwam op deze site uit van de week en vond de resultaten mooi zoals deze; 

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/set105.html

 

Of deze;

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/set106.html

 

En deze;

http://www.simplybreastimplants.com/breast_augmentation_photos/set28.html

 

Allen zijn 700cc op de spier met gladde ronde protheses en ik vind ze echt mooi! Ik zou dit dan hier toch ook gewoon moeten kunnen krijgen bij iemand :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

 

Ik denk dat het mijn geluksdag was vandaag, want ik belde vanmorgen met Parkkliniek of ze al niet een afzegger hadden, aangezien ze me zouden bellen bij een vrijgekomen plekje en dat was vandaag het geval!

 

Ik ben net bij Nio geweest en hij maakt nu al alle goede verhalen hier waar. Hij kan bij mij de motiva 1050cc plaatsen! Het word inderdaad wel achter de spier maar heeft hier een goede uitleg bij gegeven en ik vertrouw op zijn advies! 

 

14juli is mijn dag:D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedank!

 

Ik ben nu al zo blij! Al zal dat me wel even vergaan na de operatie ;) 

 

Hij vertelde dat grotere maten inderdaad niet goed gaan op de spier omdat dat echt gaat hangen en het onder de spier word zoals ik liet zien. Enige wat ik gewoon niet ga doen is borst trainen, zodat ik mn implantaten plet of verschuif maar die trainde ik nu ook al niet om dezelfde redenen dus vind t prima zo :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
4 minuten geleden zei Ramonaaa:

Super bedank!

 

Ik ben nu al zo blij! Al zal dat me wel even vergaan na de operatie ;) 

 

Hij vertelde dat grotere maten inderdaad niet goed gaan op de spier omdat dat echt gaat hangen en het onder de spier word zoals ik liet zien. Enige wat ik gewoon niet ga doen is borst trainen, zodat ik mn implantaten plet of verschuif maar die trainde ik nu ook al niet om dezelfde redenen dus vind t prima zo :D 

 

Dankje! Precies wat hier al eerder werd gepost dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.