Guest Boobieboob Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Dag dames! Op donderdag 18 mei heb ik een borstvergroting ondergaan in de Belgian Breast Clinic. (Delta Clinic) Mijn voorsituatie was een 70B, en ik heb gekozen voor de Motiva 315cc hp. Momenteel zit ik op 75D/70E (hangt ervan af welke sportbeha ik aan heb). Dr. Verdonck zei dat dit de minimummaat is wat ik ging behouden, maw ze zouden alleen maar groter kunnen worden, zeker niet kleiner . De dag voor de operatie was ik erg zenuwachtig, maar eenmaal dat D-day was aangebroken, voelde ik me redelijk kalm. Het zijn daar dan ook erg vriendelijke mensen! De operatie zelf ging erg goed. De eerste twee a drie dagen vond ik echt een hel, maar mijn maag was stilgevallen waardoor ik continue moest overgeven als ik iets wou eten of mijn medicijnen wou nemen. Ik denk dat ik hierdoor het ellendigst was en niet van de pijn zelf. Mijn verband had zich ook opgekruld waardoor dit tegen de wondjes duwde.. Daarom mocht ik na 4 dagen mijn verband afhalen van Stéphanie en Dr. Verdonck en overschakelen naar een sportbeha. Zalig!! Ik was instant verliefd en vanaf toen had ik ook geen pijn meer. Nu, vandaag, ben ik 14 dagen verder en het gaat met de dag vlotter en vlotter. Gisteren voor het eerst terug gaan werken en met de auto gereden. Ging gelukkig allemaal goed! Na het werk moest ik mijn draadjes laten verwijderen. Hij zei dat ze er erg goed uitzagen en dat ik het heel goed deed alleen droeg ik mijn borstband te strak, oeps. Voor iedereen die nog geopereerd moet worden, het valt echt wel erg goed mee! Iedere dag merk je verbetering. No worriesss! Liefs x Link to comment Share on other sites More sharing options...
lien. Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 27 minuten geleden zei Boobieboob: Dag dames! Op donderdag 18 mei heb ik een borstvergroting ondergaan in de Belgian Breast Clinic. (Delta Clinic) Mijn voorsituatie was een 70B, en ik heb gekozen voor de Motiva 315cc hp. Momenteel zit ik op 75D/70E (hangt ervan af welke sportbeha ik aan heb). Dr. Verdonck zei dat dit de minimummaat is wat ik ging behouden, maw ze zouden alleen maar groter kunnen worden, zeker niet kleiner . De dag voor de operatie was ik erg zenuwachtig, maar eenmaal dat D-day was aangebroken, voelde ik me redelijk kalm. Het zijn daar dan ook erg vriendelijke mensen! De operatie zelf ging erg goed. De eerste twee a drie dagen vond ik echt een hel, maar mijn maag was stilgevallen waardoor ik continue moest overgeven als ik iets wou eten of mijn medicijnen wou nemen. Ik denk dat ik hierdoor het ellendigst was en niet van de pijn zelf. Mijn verband had zich ook opgekruld waardoor dit tegen de wondjes duwde.. Daarom mocht ik na 4 dagen mijn verband afhalen van Stéphanie en Dr. Verdonck en overschakelen naar een sportbeha. Zalig!! Ik was instant verliefd en vanaf toen had ik ook geen pijn meer. Nu, vandaag, ben ik 14 dagen verder en het gaat met de dag vlotter en vlotter. Gisteren voor het eerst terug gaan werken en met de auto gereden. Ging gelukkig allemaal goed! Na het werk moest ik mijn draadjes laten verwijderen. Hij zei dat ze er erg goed uitzagen en dat ik het heel goed deed alleen droeg ik mijn borstband te strak, oeps. Voor iedereen die nog geopereerd moet worden, het valt echt wel erg goed mee! Iedere dag merk je verbetering. No worriesss! Liefs x Fijn dat alles zo snel zo goed gaat! Geniet ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkevc Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Leuk verslag ik ben 23 mei geopereerd door dr Verdonck in de Wellnesskliniek. Ik zit nog steeds ingepakt in het blauwe verband. Met dit weer hou ik het niet te lang meer vol denk ik. Het jeukt en krult enorm. Vandaag is mijn bh toegekomen dus ik denk om morgen mijn blauwe band te verwijderen en mijn sportbh te dragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boobieboob Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 3 uur geleden zei Silkevc: Leuk verslag ik ben 23 mei geopereerd door dr Verdonck in de Wellnesskliniek. Ik zit nog steeds ingepakt in het blauwe verband. Met dit weer hou ik het niet te lang meer vol denk ik. Het jeukt en krult enorm. Vandaag is mijn bh toegekomen dus ik denk om morgen mijn blauwe band te verwijderen en mijn sportbh te dragen. Dat snap ik volledig! Misschien eens bellen naar dr. Verdonck en kijken wat hij zegt? Het is echt wel een hele opluchting als het verband eraf is Link to comment Share on other sites More sharing options...
bvinspe Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 Op 1-6-2017 om 11:31 zei Boobieboob: Dag dames! Op donderdag 18 mei heb ik een borstvergroting ondergaan in de Belgian Breast Clinic. (Delta Clinic) Mijn voorsituatie was een 70B, en ik heb gekozen voor de Motiva 315cc hp. Momenteel zit ik op 75D/70E (hangt ervan af welke sportbeha ik aan heb). Dr. Verdonck zei dat dit de minimummaat is wat ik ging behouden, maw ze zouden alleen maar groter kunnen worden, zeker niet kleiner . De dag voor de operatie was ik erg zenuwachtig, maar eenmaal dat D-day was aangebroken, voelde ik me redelijk kalm. Het zijn daar dan ook erg vriendelijke mensen! De operatie zelf ging erg goed. De eerste twee a drie dagen vond ik echt een hel, maar mijn maag was stilgevallen waardoor ik continue moest overgeven als ik iets wou eten of mijn medicijnen wou nemen. Ik denk dat ik hierdoor het ellendigst was en niet van de pijn zelf. Mijn verband had zich ook opgekruld waardoor dit tegen de wondjes duwde.. Daarom mocht ik na 4 dagen mijn verband afhalen van Stéphanie en Dr. Verdonck en overschakelen naar een sportbeha. Zalig!! Ik was instant verliefd en vanaf toen had ik ook geen pijn meer. Nu, vandaag, ben ik 14 dagen verder en het gaat met de dag vlotter en vlotter. Gisteren voor het eerst terug gaan werken en met de auto gereden. Ging gelukkig allemaal goed! Na het werk moest ik mijn draadjes laten verwijderen. Hij zei dat ze er erg goed uitzagen en dat ik het heel goed deed alleen droeg ik mijn borstband te strak, oeps. Voor iedereen die nog geopereerd moet worden, het valt echt wel erg goed mee! Iedere dag merk je verbetering. No worriesss! Liefs x Wauw! ziet er keigoed uit! En ook door dr Verdonckk! Wat leuk! Heb daar zelf namelijk ook een afspraakje gepland. Mag ik aub weten of het bij jou dual plane is geplaatst of voor de borstspier? Dr Verdonck raadde me 385cc dual plane aan. (heb nu theezakjes door borstvoeding) Ik dacht dan voor Sebbin ronde implants te gaan omdat die toch wel aanzienlijk goedkoper zijn, en blijkbaar ook goede kwaliteit. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boobieboob Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 @bvinspe Dank je wel! Oh spannend! Wanneer heb je je afspraak? Mijn zijn dual plane geplaatst. Ikzelf heb Motiva vanwege de slim gel en minder kans op complicaties. Maar Sebbin is zeker zo goed heb ik gehoord! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
bvinspe Posted October 18, 2017 Share Posted October 18, 2017 1 uur geleden zei Boobieboob: @bvinspe Dank je wel! Oh spannend! Wanneer heb je je afspraak? Mijn zijn dual plane geplaatst. Ikzelf heb Motiva vanwege de slim gel en minder kans op complicaties. Maar Sebbin is zeker zo goed heb ik gehoord! x 24 januari. Amai maar ze zijn echt heel mooi bij je! Hopelijk gaan de mijne er net zo goed uitzien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennifer0 Posted February 18, 2018 Share Posted February 18, 2018 @Boobieboob Deze 315cc zijn wel kanjers hoor. Weet je zeker dat hij niet perongeluk 650cc erin heeft gestopt. Maar ze zien er wel super mooi uit! Grappig dat heb ze groter wilt, wij vrouwen nemen nooit genoeg met iets. Ik krijg 27-02 400cc. Om te beginnen wou ik max 350cc toen ik begrijp dat ik tot max 400cc kon gaan dacht ik al heel gauw, misschien moet ik maar voor de zekerheid 400cc nemen anders krijg ik spijt . Maar die kanjers van jouw ogen dus echt ver boven de 315cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Boobieboob Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 @Jennifer0 Hahaha klopt, wij vrouwen willen altijd meer Dank je wel, is lief van je. Ik ben er nog steeds blij mee, maar soms spelen de gedachten van 'ik wil ze groter' toch de kop op Spannend, achter een dikke week ben je aan de beurt!! Door wie word je geopereerd? Ik zou ook zeker voor de 400cc gaan. Van welke maat kom je? Ik duim alvast voor je de 27ste! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jennifer0 Posted February 19, 2018 Share Posted February 19, 2018 @Boobieboob ik kom van (niet noemenswaardig) 70A. In mijn profiel zie je pic van mijn huidige triestige gevalletjes Nio gaat me verbouwen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.