Ga naar inhoud

Layfs : 16 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben 32 jaar en trotse mama van 2 zoontjes. Helaas ben ik nooit echt gezegend geweest met hele stevige borsten. Altijd een D cup gehad, in een bh was ik er blij mee maar bloot vond ik ze altijd al wat slapjes. Je raad het al dat dit na 2 kindjes niet beter geworden is.

 

Inmiddels is m'n jongste zoontje 7 maanden en ben ik alle zwangerschapskilos kwijt. Van m'n borsten is een C cup overgebleven, maar ze zijn echt slap geworden. Nu wil ik dus heel graag weer mooie ronde borsten. Ik denk zelf dat ik een lift nodig heb en wellicht met een prothese? Echter ben ik dan weer bang dat ik door de prothese wellicht snel op een E cup ofzo kom.. nou je hoort t wel, ik ben er echt alleen helemaal nog niet in thuis en ook nog geen idee waar ik het beste naar toe kan gaan.

 

Dus ik hoop hier goede informatie te vinden van meiden in vergelijkbare situaties :)

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Nu iet meer dan 2 weken po en echt super happy!

 

Van een slappe c-d naar ? hihi dat weet ik nog niet, maar denk ook gewoon een D. Heb 2 sport bh's D80 en E75 en ze zitten allebei goed. Niet heel actief geweest op het forum, maar wil toch nog even mijn verhaal en foto's delen om anderen te helpen. Vond het zelf ook zo fijn om fotos en verhalen te lezen van meiden die het al gedaan hadden dus bij deze :)

 

Geopereerd op 16 mei Kliniek heyendael, Frans van Straeten. Super fijne, lieve arts en de meiden die er werken ook! Heel rustig consult (zeker tov NIO bij het  SLAZ, dat vond ik heel gehaast.). Ik heb dus een borstlift met siliconen gehad. 250 cc dual plane. 

 

Pijn na de operatie 100% mee gevallen echt weinig tot geen pijn gehad. Na 3 dagen pijnstilling gestopt en gaat goed. Ik had echt verwacht een week niks te kunnen, maar was eigenlijk al snel weer op de been. Heb 2 kleine kindjes. Daarmee is het wat lastig want je mag 2 weken niet tillen en daarna tot 6 wken zo min mogelijk. Maar gelukkig helpt mn man me super goed mee en doet hij eigenlijk al het til en zwaardere werk.

 

Nu ook de borstband dragen tot 6 weken. De ene dag wordt ik er gek van (tis nu warm) andere dag denk ik ach eigenlijk ook wel comfortabel ofoz hihi. Het geeft gewoon wel extra stevigheid en dat is wel heel fijn.

 

Wondjes zijn heel netjes aan het genezen en wordt denk ik heel mooi.

 

Als je nog twijfeld om het te doen, ik zou echt zeggen ZEKER DOEN! Ik ben er zooo blij mee! Ik zal foto's plaatsen in het album borstlift. Snap namelijk niet hoe ik ze in m'n prive album moet zetten haha.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layfs

 

He meis, fijn dat je zo ontzettend tevreden bent, daar heb je het tenslotte voor gedaan toch?  Nu rustig verder herstellen, en steeds even trots in de spiegel kijken :)

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel aangepast,alle verdere updates kun je nu ook in dit topic doen en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Layfs

 

He meis, fijn dat je zo ontzettend tevreden bent, daar heb je het tenslotte voor gedaan toch?  Nu rustig verder herstellen, en steeds even trots in de spiegel kijken :)

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en de titel aangepast,alle verdere updates kun je nu ook in dit topic doen en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Dankje! Vind het soms allemaal nog wat onduidelijk hihi. En echt he, wat jij zegt... telkens trots in de spiegel kijken :) Zo leuk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste Layfs,

 

Ik snap je helemaal. Ik wist ook niet meer waar te zoeken.

Maar ben uiteindelijk ook uitgekomen bij Kliniek Heyendael bij Dr Straten.

 

Ik heb eerst contact gehad met Diana Gabriels, alleen sprak bij de manier van communicatie niet aan.

Soms werd de hoorn er gewoon op gegooid! 

 

Bij Kliniek Heyendael werd ik netjes te woord gestaan en de meiden daar zijn super betrokken en lief!

 

Ook krijg je super snel reactie op je mailtje. Zelfs in het weekend of in de late avond.

 

Je kan me altijd toevoegen als je wil. Niet dat ik weet hoe dat moet...

 

Ik word als het goed is rond 26 juni geholpen.

 

Groetjes,

Pip

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pip1640 klopt! ik heb ook een x een gratis consult gepland bij Gabriels. Had de telefoniste de afspraak op een verkeerde locatie gezet, stond ik daar. "Dan kom je toch volgende week even naar xxx" Hallo, heb er speciaal vrij voor genomen! nou kon nog een sorry vanaf, toen was ik er al helemaal klaar mee!

 

Heyendael echt super lief! ook de nazorg, echt betrokken, goed en snel antwoord. Dus niet zo van hup wij hebben ons geld, succes ermee. Ooh spannen 26 juni, wat gaan ze bij jou doen? Heb je ook foto van hoe het er nu uitziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Layfs, ja echt schandalig daar he!

 

Ik had ook een consult ingeplant en toen bleek ik bij een consulente te staan die alleen over huid & neuzen gaat.

 

Dus ik had zelf gebeld omdat ik het niet vertrouwde... En wat bleek het klopte, anders was ik dus naar Barendrecht gereden voor niks. Ook vaak brutaal aan de telefoon en helemaal niet klant gericht.

 

Ben blij dat ik toch heb gekozen voor die paar 100 extra en naar Kliniek Heyendael te gaan.

 

Mijn verhaal lijkt eigenlijk erg op die van jou, heb zelf een 'lege' D. Na me zwangerschap en veel afvallen (22 kilo) Zijn ze erg gaan hangen en totaal niet meer vol...

 

Ik krijg dus een borstlift met Prothese.

 

Wat zien je boobies er mooi uit zeg! Echt prachtig resultaat.

 

Heb je ook voor foto's? Nee die heb ik nog niet die zal ik wel eens gaan maken!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Lyafs  wat ben ik blij met jouw nieuwe foto's....ziet er erg mooi uit.... ik loop nog in de twijfelstand.... ik ben 39, moeder van 2 en ben -38kg kwijt...gevolg dus 2 lege zakjes die nog wat lijken in een 85C maximizer....ik wil dit al heel lang maar ben zo bang ervoor...voor de operatie...voor reacties van anderen en vraag me af of het wel echt mooier er op wordt (bin jou dus wel gezien de pics...jouw littekens genezen ook goed)...of ik gevoel in tepels houd bv en of ik echt zoveel geld aan mezelf wil uitgeven....maar goed...heb 14e consult bij dr Gabrietz en 7 september bij dr Peters... ik had wel een fijne intake bij Diana Gabriels.... greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @chantalb

 

Fijn om te horen dat m'n fotos gewaardeerd worden hihi. Ik vond zelf dat er zelfs hier op de site niet zo super veel fotos en verhalen van een lift te vinden waren daarom ook de foto's geupload om anderen te helpen.

 

Ik kan je enkel zeggen dat ik ECHT ZO VERSCHRIKKELIJK BLIJ ben dat ik het gedaan heb! Het geeft je zo'n goed gevoel en je voelt jezelf weer mooi! Ja, het is veel geld. Maar je bent nog een jonge vrouw, je hebt nog een hele toekomst voor je! Hoe fijn is het als je dan iig zeker bent over de borsten! Mij is dat zeker het geld waard geweest.

 

Ik was ook echt bang voor de littekens, maar het gaat echt heel goed! Ik heb wel lang rust gehouden. Ze zeggen 2 weken zo minimaal mogelijk tillen, maar ik heb mijn zoontje van 1 jaar echt bijna 4 weken niet opgetilt. Het voelde nog niet goed en wilde niet dat er teveel druk op de littekens kwam. Nu 9 weken later durf ik eigenlijk pas weer te gaan sporten. Omdat ik eerder toch nog wel iets van last had als ik iets zwaars oppakte of wegduwde.

 

Voor wat betreft de reactie van anderen zou ik je absoluut geen zorgen maken. Je moet doen waar JIJ je goed bij voelt! Mijn vriend, vrienden en familie reageerde allemaal goed. Vriendinnen de fotos laten zien en die zeiden ook oooh ja wist niet dat het zo erg was. Dat zie je niet in bh.

 

Ik wilde ook een intake bij Gabriels, maar dat was bij mij niet goed verlopen. Ik ben super tevreden over Kliniek heyendaal en dr van Straten.

 

Succes met je keuze. Als je ooit vragen hebt stel ze gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lyafs

Hey,

Onwijs bedankt voor je reactie....jou is het dus alles meegevallen? Er wordt idd veel gepost over bv maar over een lift staat er toch minder op dus thnx daarvoor...bij mij werd er van mentor 375cc geadviseerd...jij hebt iets minder aantal cc ook van mentor? Ik vind de maat bepalen ook erg lastig omdat als je bij sommige meiden 300cc ziet lijken ze enorm terwijl bij een ander 500 cc weer normaal lijkt.... ik wil geen enorme ballonnen maar terug naar een volle D lijkt me geweldig.... waar ben jij op uitgekomen ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2017 om 10:10 zei chantalb:

@Lyafs

Hey,

Onwijs bedankt voor je reactie....jou is het dus alles meegevallen? Er wordt idd veel gepost over bv maar over een lift staat er toch minder op dus thnx daarvoor...bij mij werd er van mentor 375cc geadviseerd...jij hebt iets minder aantal cc ook van mentor? Ik vind de maat bepalen ook erg lastig omdat als je bij sommige meiden 300cc ziet lijken ze enorm terwijl bij een ander 500 cc weer normaal lijkt.... ik wil geen enorme ballonnen maar terug naar een volle D lijkt me geweldig.... waar ben jij op uitgekomen ongeveer?

 

Het heeft enorm te maken met je bouw. Als je 1,60 met 55 kg bent is 300 cc heel anders dan wanneer je 1,80 en 80kg bent. Daar komt nog bij dat de begin situatie bij de een heel anders is dan bij de ander (al meer volume om mee te beginnen) Daarom is het ook zo lastig te vergelijken en bijna niet te doen tenzij het iemand is die qua lengte, gewicht, bouw en begincup redelijk hetzelfde is als wat jij hebt. Het beste is denk ik gewoon zelf passen.

 

@Lyafs super mooi resultaat :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey @chantalb ja het is mij zeker meegevallen!

De pijn zowieso, heb er echt weinig last van gehad. Eigenlijk echte pijn helemaal niet. In het begin heb je gewoon de pijnstillers en daarna ook geen pijn. Ja, je moet er wel rekening mee houden maar dat doe je graag voor een mooi resultaat :)

 

Klopt, de maat vond ik zelf ook echt heeeeel lastig! ik heb echt naar het advies van de artsen geluisterd. Ik ben bij Nio geweest, die wilde al m'n eigen borstweefsel eruit halen en dan 500 cc terugstoppen. NOu van dat getal viel ik bijna achterover haha. Want ik wilde niet TE groot namelijk. Ik wilde gewoon weer een volle D. Later bij Frans, die zei dat ik nog z'n 250 cc eigen borst had. Daar zou hij ietsje van weghalen zo'n 50 cc en dan 250 terugplaatsen. Onderaan de streep zit je dan op z'n 450cc. Dus dan is het advies van beide artsen qua cc onderaan de streep wel gelijk. Het is echt wat @Gabriella82 ook zegt dat het heel erg aan je bouw ligt.

 

Ik heb tegen Frans gezegd toen ik een D75 bh aanhad, die dus voortaan openstond. Ik wil eigenlijk dit, maar dan weer vol en stevig. Nou dat was bij mij dus 250 erbij. Ik denk dat je echt moet luisteren wat zij daar zeggen, zij zien zoveel mensen. CC is voor ons toch wat ontastbaarder ofzo. Daarnaast vind ik een pas BH ook lastiger bij een lift dan bij een vergroting. 

 

Uiteindelijk zijn m'n borsten wel iets groter geworden. Ik heb laatst een F bh gekocht, maar die vond ik nu toch weer niet mooi zitten paar weken later. (Veranderd toch nog wel na 6 wkn). Ik denk uiteidnelijk op een E uitgekomen te zijn. Tikkie groter, maar niet echt noemenswaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Gabriella82:

 

Het heeft enorm te maken met je bouw. Als je 1,60 met 55 kg bent is 300 cc heel anders dan wanneer je 1,80 en 80kg bent. Daar komt nog bij dat de begin situatie bij de een heel anders is dan bij de ander (al meer volume om mee te beginnen) Daarom is het ook zo lastig te vergelijken en bijna niet te doen tenzij het iemand is die qua lengte, gewicht, bouw en begincup redelijk hetzelfde is als wat jij hebt. Het beste is denk ik gewoon zelf passen.

 

@Lyafs super mooi resultaat :wub:

Ik ga ook zeker goed passen kan niet wachten.. .. en ik laat mij ook adviseren door de pc.... dan hoor ik het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Layfs:

heey @chantalb ja het is mij zeker meegevallen!

De pijn zowieso, heb er echt weinig last van gehad. Eigenlijk echte pijn helemaal niet. In het begin heb je gewoon de pijnstillers en daarna ook geen pijn. Ja, je moet er wel rekening mee houden maar dat doe je graag voor een mooi resultaat :)

 

Klopt, de maat vond ik zelf ook echt heeeeel lastig! ik heb echt naar het advies van de artsen geluisterd. Ik ben bij Nio geweest, die wilde al m'n eigen borstweefsel eruit halen en dan 500 cc terugstoppen. NOu van dat getal viel ik bijna achterover haha. Want ik wilde niet TE groot namelijk. Ik wilde gewoon weer een volle D. Later bij Frans, die zei dat ik nog z'n 250 cc eigen borst had. Daar zou hij ietsje van weghalen zo'n 50 cc en dan 250 terugplaatsen. Onderaan de streep zit je dan op z'n 450cc. Dus dan is het advies van beide artsen qua cc onderaan de streep wel gelijk. Het is echt wat @Gabriella82 ook zegt dat het heel erg aan je bouw ligt.

 

Ik heb tegen Frans gezegd toen ik een D75 bh aanhad, die dus voortaan openstond. Ik wil eigenlijk dit, maar dan weer vol en stevig. Nou dat was bij mij dus 250 erbij. Ik denk dat je echt moet luisteren wat zij daar zeggen, zij zien zoveel mensen. CC is voor ons toch wat ontastbaarder ofzo. Daarnaast vind ik een pas BH ook lastiger bij een lift dan bij een vergroting. 

 

Uiteindelijk zijn m'n borsten wel iets groter geworden. Ik heb laatst een F bh gekocht, maar die vond ik nu toch weer niet mooi zitten paar weken later. (Veranderd toch nog wel na 6 wkn). Ik denk uiteidnelijk op een E uitgekomen te zijn. Tikkie groter, maar niet echt noemenswaardig.

Dankjewel... ik laat me idd goed informeren door de pc.... ben erg benieuwd en kan niet wachten....volle D of E zou ik wel willen.. . Maar net wat je zegt het gaat zich toch nog vormen he greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.