Mella__x Posted March 14, 2017 Share Posted March 14, 2017 Hallo iedereen ! Ik ben een meisje van 20 jaar, 2,5 jaar terug heb ik al een borstvergroting laten doen bij Paul vanstraelen in Overpelt in zijn privekliniek. ( ook toen had ik een profiel, maar kan hem niet meer vinden ) Al gauw gemerkt na de operatie dat dit niet de grootte was die ik wou, ik vind ze persoonlijk veel te klein. Ook zijn er wat strubbelingen geweest met Paul,.. ik vond hem heel arrogant en wil dus daar ook absoluut niet terug voor mijn tweede operatie. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe goede arts. ben intussen verhuisd en woon dichtbij Hasselt, via via heb ik veel gehoord over dokter Bosmans. Heeft iemand hier ervaring mee ? + ik heb 3000 euro betaald bij Paul Vanstraelen,.. maar als ik nu ergens anders ga, en ze moeten eerst de oude siliconen eruit halen, zou dat veel schelen in prijs ? Alvast super bedankt <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted May 4, 2017 Author Share Posted May 4, 2017 Hoi iedereen ! Intussen heb ik een afspraak gemaakt bij Bosmans ! 31 mei al ! & dan zou ik een maandje -+ moeten wachten voor de operatie, spannend ! Heb ook goed nieuws gekregen omdat het om een wissel gaat dat hij het via de mutualiteit doet en ik wss maar €2000 kwijt ga zijn, hoe wat waarom geen idee, maar top ! Intussen ookal wat rondgekeken wat voor grootte ik wil, en ik denk toch wel aan 600cc, nog mensen die deze grootte hebben ? Ik krijg echt al buikpijn als ik eraan denk, ookal is het de tweede keer het blijft spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 Spannend hoor, en wat fijn dat je zo snel terecht kunt. Lijkt me ondanks je eerder bent geopereerd idd net zo spannend weer, is het nu wel wat je er van verwacht en groot genoeg en gaat herstel net zo snel (of juist niet) als eerst.....allemaal vragen die weer terugkomen. Succes alvast. Ik kan je niet helpen met de 600cc vraag, maar er zij hier dames genoeg die ook zoiets hebben volgens mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted May 4, 2017 Author Share Posted May 4, 2017 13 uur geleden zei Liefbeestje: Spannend hoor, en wat fijn dat je zo snel terecht kunt. Lijkt me ondanks je eerder bent geopereerd idd net zo spannend weer, is het nu wel wat je er van verwacht en groot genoeg en gaat herstel net zo snel (of juist niet) als eerst.....allemaal vragen die weer terugkomen. Succes alvast. Ik kan je niet helpen met de 600cc vraag, maar er zij hier dames genoeg die ook zoiets hebben volgens mij. Hey liefbeestje ! Indd ! Ik twijfel heel hard of dan 600cc weer te groot gaat zijn of dat het herstel gaat tegenvallen,.. Ook omdat ik nu medium profile heb denk ik dat 600 high profile dan toch te groot zal zijn, geen idee! Ik weet in iedergeval dat mijn lichaam nu uit balans is, ik heb best bredere heupen, maar amper borsten Wel jammer dat ik dan weer moet, de clue wat ze hier vaak zeggen : wees niet te voorzichtig met de cc's klopt helemaal ! Je went supersnel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anouk11 Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Wat jammer dat het zo tegen is gevallen! Ik kom ook regelmatig bij Paul voor Botox in mijn oksels en het is inderdaad een apart mannetje Haha. voor een bv reageerde hij eigenlijk nief dus niets op uit gedaan. Ook gaf hij aan alleen met rond te werken dus viel sowieso al snel af. Super fijn dat je zo snel terecht kan en het bedrag meevalt! Ik lees vaak kosten normale operatie + 500? voor het verwijderen. Qua herstel weet ik niet..... heb je het nu dual plane? 600cc kan ik je ook niet mee helpen. Hoeveel heb je nu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted May 9, 2017 Author Share Posted May 9, 2017 Op 5-5-2017 om 06:36 zei Anouk11: Wat jammer dat het zo tegen is gevallen! Ik kom ook regelmatig bij Paul voor Botox in mijn oksels en het is inderdaad een apart mannetje Haha. voor een bv reageerde hij eigenlijk nief dus niets op uit gedaan. Ook gaf hij aan alleen met rond te werken dus viel sowieso al snel af. Super fijn dat je zo snel terecht kan en het bedrag meevalt! Ik lees vaak kosten normale operatie + 500? voor het verwijderen. Qua herstel weet ik niet..... heb je het nu dual plane? 600cc kan ik je ook niet mee helpen. Hoeveel heb je nu? Momenteel heb ik ze dual plane! En nu heb ik 310 cx medium profile, ja qua kosten ging hy het via de mutualiteit doen, vraag me niet hoe, maar wel ideaal haha, heel jammer met de situatie van Paul, hij heeft ook gedreigd met advocaten, is een heel gedoe geweest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted May 30, 2017 Author Share Posted May 30, 2017 Morgen eindelijk op consultatie ! ookal is het de tweede keer, blijft enorm spannend! Had zelfs een countdown app gedownload,.. ik kan er zelfs niet van slapen. gewoon omdat de vorige keer het een beetje een ' misverstand, ik liet over me heen lopen ' situatie was. Ik wil nu duidelijk zijn in wat ik wil ! de wachttijd zou ongeveer een maand zijn, dus de eerste afspraak dat hij kan neem ik aan ! Hoelang hebben jullie vrij genomen van het werk ? ik dacht aan 1 week of 2 weken, ( onder de spier ) Vorige keer was ik enorm slecht gegaan van de narcose,.. Love! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted May 31, 2017 Author Share Posted May 31, 2017 Hoi Iedereen ! Ben vandaag op consultatie geweest bij Luc Bosmans ik heb nu 310 cc medium profile eurosilicone ( intussen al 3 jaar ) en ga een wissel doen naar 600cc high profile na al de uitleg ging het over de datum, ik kan 22 juni al terecht Ik ben ontzettend zenuwachtig en al helemaal ongeduldig, ookal moet ik helemaal niet lang wachten hehe Hij gaf me echt een top gevoel ! zei wel eerlijk dat het groot werd en dat je eventueel last kunt krijgen van je schouders en nek,.. maar dat risico nemen we erbij ! van mezelf heb ik een a75 en heb nu in bh 70E ( al ziet het er zo niet uit ) dus ben enorm benieuwd naar de cupmaat,.. nog meisjes/vrouwen ervaring met 600cc met bijna niks voorsituatie ? Spannenddd !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 @Mella__x Ik heb je topics even samengevoegd,hier in dit topic kun je ook al je verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Nu lekker aftellen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 1 minuut geleden zei Desert-Rose: @Mella__x Ik heb je topics even samengevoegd,hier in dit topic kun je ook al je verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Nu lekker aftellen. x Bedankt ! en inderdaad aftellen ! ben zo benieuwd, bij de ene valt 600 cc heel groot en bij de andere valt het weer mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 11, 2017 Author Share Posted June 11, 2017 Nog 11 dagen en het is zo ver ! Zo spannend! Heb al steeds buikpijn hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Heyhey! spannend zeg, nog een paar nachtjes slapen Alvast heel veel succes, 600cc word vast heel mooi! Ik ben over 3,5 week aan de beurt en hoop op 500cc! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leya Posted June 11, 2017 Share Posted June 11, 2017 Hoi Mella, spannend, je mag bijna! Ik ga 27 juli voor 600cc HP. Vind het zo spannend, want ik weet niet of het te groot is. Ik heb nu 400cc en dat vind ik echt te klein omdat ik low profile heb. We hadden toen der tijd helemaal niet gesproken over het aantal projectie, gek he. Heel veel succes met de operatie en ik hoop dat je tevreden mag zijn met het eindresultaat. groetjes Leya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 12, 2017 Author Share Posted June 12, 2017 Op 2017-6-11 om 19:05 zei Jadie: Heyhey! spannend zeg, nog een paar nachtjes slapen Alvast heel veel succes, 600cc word vast heel mooi! Ik ben over 3,5 week aan de beurt en hoop op 500cc! Xx Super spannend ! Krijg er al buikpijn van ! elke dag als ik opsta, NOG ZOVEEL DAGEN haha 3,5 week is ook helemaal niet meer lang, 500 cc is ook een mooie grootte ! ben zo benieuwd hoe groot ze gaan uitvallen, constant maar voorbeeldjes zoeken maar is bij iedereen zo anders xx 19 uur geleden zei Leya: Hoi Mella, spannend, je mag bijna! Ik ga 27 juli voor 600cc HP. Vind het zo spannend, want ik weet niet of het te groot is. Ik heb nu 400cc en dat vind ik echt te klein omdat ik low profile heb. We hadden toen der tijd helemaal niet gesproken over het aantal projectie, gek he. Heel veel succes met de operatie en ik hoop dat je tevreden mag zijn met het eindresultaat. groetjes Leya oooh spannend ! ook 600 cc?! ik vind er zo weinig voorbeeldjes van he, bij de ene super groot en bij de andere valt het heel hard mee, word er nog zenuwachtiger van haha, ja bij mij was de projectie ook niet echt besproken de eerste keer,.. maar dat alleen al is zoveel verschil, en dan ook nog eens 200 cc extra dus gaat zeker een stuk groter zijn, ik ga fotos plaatsen als ik geopereerd ben, misschien heb je er wat aan ( mijn voorsituatie was wel A75 ) nu kunnen we goed aftellen ! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @Mella__x hahahah heeeeel herkenbaar! De dagen vliegen ook om (gelukkig). ja ik heb ook al zo veel fotos van meiden gezien met dezelfde cc's maar bij de een vallen ze zoveel groter uit! Het blijft dus een beetje een verassing. Nog een paar nachtjes slapen! Alvast heel veel succes xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leya Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Op 12-6-2017 om 01:49 zei Leya: Hoi Mella, spannend, je mag bijna! Ik ga 27 juli voor 600cc HP. Vind het zo spannend, want ik weet niet of het te groot is. Ik heb nu 400cc en dat vind ik echt te klein omdat ik low profile heb. We hadden toen der tijd helemaal niet gesproken over het aantal projectie, gek he. Heel veel succes met de operatie en ik hoop dat je tevreden mag zijn met het eindresultaat. groetjes Leya Op 12-6-2017 om 21:23 zei Mella__x: Super spannend ! Krijg er al buikpijn van ! elke dag als ik opsta, NOG ZOVEEL DAGEN haha 3,5 week is ook helemaal niet meer lang, 500 cc is ook een mooie grootte ! ben zo benieuwd hoe groot ze gaan uitvallen, constant maar voorbeeldjes zoeken maar is bij iedereen zo anders xx oooh spannend ! ook 600 cc?! ik vind er zo weinig voorbeeldjes van he, bij de ene super groot en bij de andere valt het heel hard mee, word er nog zenuwachtiger van haha, ja bij mij was de projectie ook niet echt besproken de eerste keer,.. maar dat alleen al is zoveel verschil, en dan ook nog eens 200 cc extra dus gaat zeker een stuk groter zijn, ik ga fotos plaatsen als ik geopereerd ben, misschien heb je er wat aan ( mijn voorsituatie was wel A75 ) nu kunnen we goed aftellen ! xx Hoeveel cc heb je nu? Ik heb 2 zakjes rijst gevuld met beide 200cc en dat in me BH gedaan zodat ik kan zien hoe 600cc eruit er uit. Ziet er heel mooi uit. Hoe werkt dat met foto's? Kan ik doe ergens vinden of moet ik dan om toestemming vragen. Ik heb 1 foto van iemand gevonden met 600cc. Ik hoop dat ik een foto van je mag zien van het eind resultaat. Groetjes Leya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 18, 2017 Author Share Posted June 18, 2017 Nog 4 dagen !!!! Ben gisteren gebeld, ik mag om 14:00 binnen en om 17:30 mogen ze me terug komen halen, spannend ! Ook vroegen ze nog mijn gewicht voor de anesthesist, nu gaat het hopelijk snel want man ik krijg geen eten binnen en stress Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suusieq Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Spannend! Heel veel succes alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 Vandaag is het zover! Pfff zo warm en niet mogen drinken, maar is het helemaal waard !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadie Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 @Mella__x gaat helemaal goedkomen, heel veel succes vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 22, 2017 Author Share Posted June 22, 2017 Ben terug ! Alles is goed verlopen, vanaf morgen typ ik een verslagje, als ik wat uit gesuft ben im so happy !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanessa101 Posted June 22, 2017 Share Posted June 22, 2017 1 uur geleden zei Mella__x: Ben terug ! Alles is goed verlopen, vanaf morgen typ ik een verslagje, als ik wat uit gesuft ben im so happy !!!! Proficiat met je New boobs wens je een goed herstel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizmootje Posted June 23, 2017 Share Posted June 23, 2017 Proficiat met je nieuwe borsten hoe gaat ie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 Hierbij mijn verslagje, beter laat dan nooit ! dus op 22 juni was het eindelijk zover ! Om 14:00 moest ik op de global care clinic zijn, toen ik daar aankwam waren ze al super vriendelijk en ik mocht eventjes wachten in de wachtzaal waar mijn vriend even mee kon wachten, na een klein uurtje werd ik geroepen en mocht ik naar beneden, nog snel een afscheidkus gegeven en daar gingen we. Ik moest me uitkleden en een sexy operatie jurk aandoen toen mocht ik op het bedje liggen en kwamen ze mijn infuus plaatsen na 3 x proberen gelukt, ( ligt niet aan hun, heb altijd dat probleem ) toen kwam bosmans checken en die zei " minstens een verdubbeling he!? Weet je zeker he ?! " haha en toen werd ik meegenomen naar de ok en kon ik lekker slapen terwijl ze mijn nieuwe boobies " installeerden " toen ik wakker werd had ik geen pijn, voelde me super, mocht nog een beetje slapen, dan drinken en plassen en naar huis ! De dag erna ( gisteren) mocht ik al op controle gaan, steunverband eraf, en tot verbazing zeiden ze dat ik geen sportbh of iets moest dragen, free the boobs ! Maar ik ga vandaag toch in de hema kijken voor een lossere sportbh want zo is het toch erg zwaar ! Ik kreeg : 600cchigh profile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mella__x Posted June 24, 2017 Author Share Posted June 24, 2017 Verband is dezelfde dag en de andere foto is 1 dag po Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.