Jump to content

Bh

Lobbesje88

Recommended Posts

Hoi meiden!! Hoe deden jullie het met de bh wassen? Hadden jullie een extra bh gekocht of liepen jullie dan een paar uur zonder? Ik word over 15 dagen geopereerd en wil t liever voor zijn dan achteraf.. en omdat t Zomertijd is is t toch wel fijn om af te wisselen met bh 

liefs 

Guest mrslaurajessy

@Lobbesje88 Hi! Ik word op 7 juni geopereerd, over precies een week. En ik heb als tweede bh de sport bh van hema gekocht. Heavy sports, non padded. Is €20,-. Maar wat je zegt om af te wisselen en de ander te kunnen wassen. Je zou ook een duurdere (betere) kunnen halen als je geopereerd bent en je goed op de been bent? Liefs

1 minuut geleden zei mrslaurajessy:

@Lobbesje88 Hi! Ik word op 7 juni geopereerd, over precies een week. En ik heb als tweede bh de sport bh van hema gekocht. Heavy sports, non padded. Is €20,-. Maar wat je zegt om af te wisselen en de ander te kunnen wassen. Je zou ook een duurdere (betere) kunnen halen als je geopereerd bent en je goed op de been bent? Liefs

Spannend!! Ik de 15e.. ja ik vraag me af of er dan verschil zit tussen een sport bh van de Hema en die van hun.. als ik hun hoor mag ik geen andere bh dragen..

Guest mrslaurajessy

@Lobbesje88 Waar wordt je geopereerd? Komt dichtbij hihi, ik moet vandaag starten met de vitamine C en arnica druppels. Ga ook starten met m'n borstspier oprekken elke dag. Alles voor een beetje extra comfort! Ik heb geen idee wat v (merk)bh ik krijg van Bergman maar ik neem m'n andere bh wel mee om te laten zien of die ook ok is vd zekerheid. Maar als ze iedereen een extra bh laten kopen in de kliniek.. ja dat tikt lekker aan natuurlijk:p!

4 uur geleden zei mrslaurajessy:

@Lobbesje88 Waar wordt je geopereerd? Komt dichtbij hihi, ik moet vandaag starten met de vitamine C en arnica druppels. Ga ook starten met m'n borstspier oprekken elke dag. Alles voor een beetje extra comfort! Ik heb geen idee wat v (merk)bh ik krijg van Bergman maar ik neem m'n andere bh wel mee om te laten zien of die ook ok is vd zekerheid. Maar als ze iedereen een extra bh laten kopen in de kliniek.. ja dat tikt lekker aan natuurlijk:p!

In Amstelveen ..en jij ? 

22 uur geleden zei mrslaurajessy:

Borstspier oprekken? Hoe doe je dat?

Guest mrslaurajessy
2 uur geleden zei gastmama:

@mrslaurajessy waarschijnlijk wel ja. Ik ga in augustus nog naar nio voor een consult en laat de operatie eind december doen. 

Spannend zeg! Heb je al een goed idee wat je wel/niet wilt bereiken? X

1 uur geleden zei mrslaurajessy:

Spannend zeg! Heb je al een goed idee wat je wel/niet wilt bereiken? X

Ja heel duidelijk :) Ik wil hydrogel en een grote c kleine d. oftewel wat ik heb met mijn superdikke maximizers aan :lol: Dat zou nog natuurlijk bij mij staan. ik ben namelijk 1.75 m bij 65 kg van boven redelijk slank maar ik heb duidelijke heupen, billen en bovenbenen....... Nu mag het weleens in evenwicht komen vind ik. ik ben ook 13 kilo kwijt geraakt in een half jaar waardoor mijn borsten dus leeg gelopen zijn helaas.... 

En jij? wat is jou verhaal?

Guest mrslaurajessy
10 minuten geleden zei gastmama:

Ja heel duidelijk :) Ik wil hydrogel en een grote c kleine d. oftewel wat ik heb met mijn superdikke maximizers aan :lol: Dat zou nog natuurlijk bij mij staan. ik ben namelijk 1.75 m bij 65 kg van boven redelijk slank maar ik heb duidelijke heupen, billen en bovenbenen....... Nu mag het weleens in evenwicht komen vind ik. ik ben ook 13 kilo kwijt geraakt in een half jaar waardoor mijn borsten dus leeg gelopen zijn helaas.... 

En jij? wat is jou verhaal?

Beter dat je weet wat je ongeveer wilt, en natuurlijk waar een arts om bekend staat. Nio schijnt echt ook hele lastige en grote borsten goed aan te kunnen. Ja bij mij hetzelfde.. ik ben het plaatje gewend in m'n shirtje van een D, en wilde dat graag van mezelf dus kwamen we uit op 445 CC. Ik ben wat zwaarder 77 kg op 174, en heb ook zeker billen benen buikje dus m'n borsten moeten gewoon flinker zijn zonder grof over te komen. Ben je bewust zoveel afgevallen of door omstandigheden? X ps en ik dacht altijd dat ik een Btje had, schijn ik AA te hebben. Ja toen was ik helemaal klaar voor m'n operatie haha

1 uur geleden zei mrslaurajessy:

Beter dat je weet wat je ongeveer wilt, en natuurlijk waar een arts om bekend staat. Nio schijnt echt ook hele lastige en grote borsten goed aan te kunnen. Ja bij mij hetzelfde.. ik ben het plaatje gewend in m'n shirtje van een D, en wilde dat graag van mezelf dus kwamen we uit op 445 CC. Ik ben wat zwaarder 77 kg op 174, en heb ook zeker billen benen buikje dus m'n borsten moeten gewoon flinker zijn zonder grof over te komen. Ben je bewust zoveel afgevallen of door omstandigheden? X ps en ik dacht altijd dat ik een Btje had, schijn ik AA te hebben. Ja toen was ik helemaal klaar voor m'n operatie haha

Ik zat niet neller meer in mijn vel toen ik 78 kilo woog. Toen heb ik de knop omgezet en een persoonlijk trainer in de arm genomen. Nu dik een half jaar later ben ik super blij met mijn lijf..... maar niet met mijn borsten..... manlief staat gelukkig achter me en we zijn hard aan het sparen. Ik ben er helemaal klaar voor maar moet helaas nog wachten tot december ivm vakantie....

Xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.