Inge 123 Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 Hallo dames, Ik ben nu al bij twee PC geweest op consultatie voor een borstvergroting, 1ste was 4750 euro voor 400cc HP bij 2 de is het 4620 euro voor 500cc HP en dan op site bij Dr Verdonck lees ik 2599 euro tot 500cc Begrijp gewoon het prijsverschil niet, dit is t.o.v Dr Verdonck een prijsverschil van meer dan 2000 euro?? Ok bij de duurdere zit er de BH voor na de operatie inbegrepen maar dit is een 80 euro maximum! Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan of waaraan het ligt? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 @Inge 123 Ik ben hier ook wel benieuwd naar!! ik je discussie volgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabs Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 @Inge 123 Zou dit niet kunnen komen omdat hij in zijn Belgian Breast Clinic enkel en alleen focust op borstvergrotingen en geen enkele andere vorm van chirurgie erbij neemt, waardoor de prijzen laag kunnen blijven? Ik denk dat hij alles zo veel efficiënter kan regelen en goedkoper, allemaal die siliconen in grote hoeveelheden aankopen, moet toch goedkoper zijn? haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Dit heb ik gekopieerd uit her artikel: waarom borstvergroting. Hier op de site bij informatie borstvergroting.... kunnen zeer uiteenlopen. Op het internet staan uiteenlopende aanbiedingen die variëren van € 1.999, - tot over de € 5.000, -. Laat je niet (mis)leiden door de hoogte van de prijzen. Deze kunnen namelijk verband houden met vele factoren. Een belangrijke factor is welke soort prothese wordt gebruikt. Daarnaast kunnen van invloed zijn: de opname en de voor- en nazorg. Zelfs de huisvesting van de kliniek kan van invloed zijn op de prijs. Er kunnen extra kosten in rekening gebracht worden, zoals voor het consultatiegesprek. Ook kan het zijn dat je geconfronteerd wordt met extra rekeningen omdat er bijvoorbeeld wordt gekozen voor een andere prothese dan waarvan sprake is in de lokkende aanbieding. Ga daarom niet blind op de prijzen af, maar laat je goed informeren over de werkwijze en reputatie van de kliniek. Je kunt een vergelijking maken via de informatie van de verschillende klinieken op het internet. Je kunt ook uw huisarts om advies vragen. De duurdere klinieken hoeven overigens niet de beste te zijn. Je kunt brochures opvragen bij de verschillende klinieken. Met uitvoerige informatie kun je uiteindelijk de kliniek kiezen bij wie je je het prettigst voelt, welke het meest tegemoet komt aan je wensen en het beschikbare budget. Beperk de informatie niet alleen tot de werkwijze, informatie over de verschillende prothesen en het verloop van de behandeling. Vraag ook informatie op over de behandelend arts. Hoe meer informatie je tot je beschikking hebt, hoe beter je een keuze kunt maken Gr gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inge 123 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 11 uur geleden zei Brabs: @Inge 123 Zou dit niet kunnen komen omdat hij in zijn Belgian Breast Clinic enkel en alleen focust op borstvergrotingen en geen enkele andere vorm van chirurgie erbij neemt, waardoor de prijzen laag kunnen blijven? Ik denk dat hij alles zo veel efficiënter kan regelen en goedkoper, allemaal die siliconen in grote hoeveelheden aankopen, moet toch goedkoper zijn? haha Ja ik denk dat het inderdaad zo iets moet zijn hahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inge 123 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 11 uur geleden zei Brabs: @Inge 123 Zou dit niet kunnen komen omdat hij in zijn Belgian Breast Clinic enkel en alleen focust op borstvergrotingen en geen enkele andere vorm van chirurgie erbij neemt, waardoor de prijzen laag kunnen blijven? Ik denk dat hij alles zo veel efficiënter kan regelen en goedkoper, allemaal die siliconen in grote hoeveelheden aankopen, moet toch goedkoper zijn? haha Ja denk dat het zo iets zal zijn hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inge 123 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 Dr Verdonck heeft wel veel positieve reacties. Ik ga 24 juni op consultatie en dan beslis ik waar het zal gebeuren. Ik kijk er wel naar uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eef.n Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Op 31-5-2017 om 19:10 zei Inge 123: Hallo dames, Ik ben nu al bij twee PC geweest op consultatie voor een borstvergroting, 1ste was 4750 euro voor 400cc HP bij 2 de is het 4620 euro voor 500cc HP en dan op site bij Dr Verdonck lees ik 2599 euro tot 500cc Begrijp gewoon het prijsverschil niet, dit is t.o.v Dr Verdonck een prijsverschil van meer dan 2000 euro?? Ok bij de duurdere zit er de BH voor na de operatie inbegrepen maar dit is een 80 euro maximum! Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan of waaraan het ligt? Groetjes @Inge 123 Bij dr Verdonck is de prijs afhankelijk van t soort implantaten dat je kiest. - Sebbin: 2595,-€ - Mentor: 2995,-€ - Motiva Ergonomix met Qid : 3395,- Ik heb zelf door dr. Verdonck geopereerd en ben echt super tevreden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inge 123 Posted June 28, 2017 Author Share Posted June 28, 2017 Dr Verdonck raad mij een borstlift aan met eventueel borstvergroting maar dan bij een collega van hem omdat hij enkel vergrotingen doet. Ik twijfel nu omdat ik hem nu juist vertrouwde en een borstlift niet zo zag zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 @Inge 123 Als je geen lift wilt ga dan een naar dr nio. Ik kreeg ook van van zele te horen dat ok een lift nodig had. Nu ga ik eerst naar nio op consult omdat hij borsten zonder lift heel mooi kan maken terwijl andere pc een lift moeten gebruiken. Veel succes Gr gastmama Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eef.n Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 @Inge 123 Ai dat is wel even een teleurstelling! Vervelend! Zeker als t gevoel goed is, dat gevoel moet je bij een andere pc ook maar weer net krijgen. Alleen denk ik wel dat hij dit niet zomaar adviseerd. Anders toch nog een intakeafspraak bij een andere pc maken, mogelijk adviseerd die iets anders, dat lees ik hier wel vaker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrique Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Faceland behoort ook tot het segment wat lagere prijzen hanteert dan veel anderen. Hun uitleg vind ik erg acceptabel. Geen dure huisvesting en geen luxe extraatjes. Gewoon goede zorg voor een goede prijs. Motiva is ook voordeliger omdat ze een goede deal konden sluiten (groot inkopen waarschijnlijk?), dus dat scheelt ook als je dit merk graag wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuster89 Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Op 2017-6-1 om 07:59 zei Brabs: @Inge 123 Zou dit niet kunnen komen omdat hij in zijn Belgian Breast Clinic enkel en alleen focust op borstvergrotingen en geen enkele andere vorm van chirurgie erbij neemt, waardoor de prijzen laag kunnen blijven? Ik denk dat hij alles zo veel efficiënter kan regelen en goedkoper, allemaal die siliconen in grote hoeveelheden aankopen, moet toch goedkoper zijn? haha Is goedkoper maar heb je enig idee hoeveel verschillende protheses 1 merk al heeft qua cc, maten, projectie etc. Natrelle wat ik heb heeft er volgensmij rond de 900 verschillende. Die ga je niet kopen op de gok, zit ook een houdbaarheidsdatum aan en klant is koning in die zin en daarom worden ze vaak besteld op aanvraag. Meest gebruikte hebben ze wel maar die van mij moesten ook besteld worden (2 maten zodat ik nog kon kiezen op dag zelf, dus ze zitten nu met een maat op mij besteld) en ze retour zenden.. In de zorg kan je helaas niets retour zenden en geld terug krijgen of dat het niet vernietigd wordt...zonde.. Ik weet het Ik weet zeker dat ik bij Bergman ook aan het mooie briefpapier heb mee betaald. Zelfs de overdracht van verpleegkundigen heeft de icoontjes van bergman all over the place op het papier staan. Huisvesting zal zeker meespelen maar denk dat je ook voor stuk service betaald, naast de naam wat overigens niet altijd wil zeggen dat duur goed is en goedkoop slecht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 Op 31-05-2017 om 19:10 zei Inge 123: Hallo dames, Ik ben nu al bij twee PC geweest op consultatie voor een borstvergroting, 1ste was 4750 euro voor 400cc HP bij 2 de is het 4620 euro voor 500cc HP en dan op site bij Dr Verdonck lees ik 2599 euro tot 500cc Begrijp gewoon het prijsverschil niet, dit is t.o.v Dr Verdonck een prijsverschil van meer dan 2000 euro?? Ok bij de duurdere zit er de BH voor na de operatie inbegrepen maar dit is een 80 euro maximum! Kan iemand mij uitleggen hoe dit kan of waaraan het ligt? Groetjes Hey, klinieken en artsen zijn vrij om zelf de prijs te betalen. Dus helaas rekeningen sommige de hoofdprijs. Bij Verdonck betaal je zoals iemand hier al aangeeft 2599 voor Sebbin 2999 voor Mentor en 3499 voor Motiva. Het prijs verschil zit hem bij hem in de inkoop van de prothesen. Motiva is voor hem 500 euro duurder inkomen dan Sebbin. Bij velthuis betaal je bijvoorbeeld 4200 of 4700. Maar wil niks zeggen over de nazorg en kwaliteit. Die is bij iemand van 2000 wellicht net zo goed of beter. Ligt ook een beetje aan de tarieven van de artsen en verpleegkundige etc. Veel inzicgt in de kosten ga je helaas niet krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brabs Posted June 28, 2017 Share Posted June 28, 2017 10 uur geleden zei Zuster89: Is goedkoper maar heb je enig idee hoeveel verschillende protheses 1 merk al heeft qua cc, maten, projectie etc. Natrelle wat ik heb heeft er volgensmij rond de 900 verschillende. Die ga je niet kopen op de gok, zit ook een houdbaarheidsdatum aan en klant is koning in die zin en daarom worden ze vaak besteld op aanvraag. Meest gebruikte hebben ze wel maar die van mij moesten ook besteld worden (2 maten zodat ik nog kon kiezen op dag zelf, dus ze zitten nu met een maat op mij besteld) en ze retour zenden.. In de zorg kan je helaas niets retour zenden en geld terug krijgen of dat het niet vernietigd wordt...zonde.. Ik weet het Ik weet zeker dat ik bij Bergman ook aan het mooie briefpapier heb mee betaald. Zelfs de overdracht van verpleegkundigen heeft de icoontjes van bergman all over the place op het papier staan. Huisvesting zal zeker meespelen maar denk dat je ook voor stuk service betaald, naast de naam wat overigens niet altijd wil zeggen dat duur goed is en goedkoop slecht Als je prothesen neemt van Sebbin, Motiva of Mentor van tussen de 200cc en 500cc moet je maar 500 euro voorschot betalen. Bij kleiner dan 200cc en groter dan 500cc moet je 2000 euro voorschot betalen bij Verdonck. Dit omdat hij ook wel weet dat als iemand afbelt die normaal 255 cc zou laten plaatsen dat hij die sowieso niet moet retourneren, aangezien tussen de 200cc en 500cc super populaire maten zijn. En de houdbaarheidsdatum is wel redelijk lang hoor. Dus ik denk dat hij tussen de 200cc en 500cc echt gewoon groot aankoopt aangezien hier zoveel vraag naar is en toch sowieso wel door iemand genomen wordt. En de projectie en breedte is puur afhankelijk van het aantal cc's. Bij motiva gebruikt hij bijvoorbeeld maar enkel ergonomix (full profile?) dacht ik. Dus daar heb je geen variantie in projectie en breedte bij eenzelfde cc's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.