Laura-B Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 Hoi allemaal! Graag wil ik mij even voorstellen Ik ben Laura, 28 jaar en ik heb besloten dat ik eindelijk voor een borstvergroting wil gaan. Eindelijk doet de kans zich voor (lees: geld)! Ik ga eind van het jaar op reis en loop dan maandenlang in bikini. Kijk hier een beetje tegenop, zeker na afgelopen weekend in bikini te hebben gelopen op het strand. Door veel sporten is hetgeen dat ik had (was al niet veel) nog minder geworden. Time for a change. As 7 juni heb ik mijn consult bij dr Schiettecatte van Kliniek Amstelveen. Ik hoop hier duidelijkheid te krijgen over de beste techniek en mooiste vorm + maat. Ook wil ik graag weten of het wel verstandig is de vergroting nog te doen vóór mijn reis.. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 16, 2017 Share Posted July 16, 2017 @Laura-B Hoi hoi. Ik heb de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan. Mocht de datum nog veranderen dan hoor ik het wel, en pas ik het aan. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura-B Posted July 16, 2017 Author Share Posted July 16, 2017 @Desert-Rose Hey! Dankjewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura-B Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 @Desert-Rose Change of plans. Heel gedoe, lang verhaal. Maar morgen is toch mijn operatie, in Bosch en Duin bij dr Frans Straten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 33 minuten geleden zei Laura-B: @Desert-Rose Change of plans. Heel gedoe, lang verhaal. Maar morgen is toch mijn operatie, in Bosch en Duin bij dr Frans Straten Dat is zeker een behoorlijke verandering, Straten die opereert in Bosch en Duin. Maar fijn meis, morgen is jouw dag, heel veel succes. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.