Jump to content

Recommended Posts

Hallo, 

Ik ben nieuw hier en heb al eens wat zitten rondlezen maar ik heb nog wat twijfels en vragen.

Al een jaar of vier ben ik aan het denken aan een borstverkleining zonder ooit naar de dokter gegaan te zijn voor een doorverwijzing of erover te durven beginnen. In mijn hoofd voelt het namelijk alsof ik wat overdrijf in mijn bedenkingen.

Ik ben 22, ben 1m80 groot, weeg rond de60kg en heb een E. Dat weegt dus redelijk door op mijn nek en rug en dat voel ik wel. Om een bh te vinden moet ik naar de grote maten maar daar hebben ze niets voor mij want mijn omtrek is maar 70 en een bikini kan ik meestal gaan zoeken bij de zwangerschapsmode. Daarnaast weet ik ze wel te verstoppen in losse blouses of jurkjes, maar in veel nauwsluitende kleding kan ik het dus vergeten. Ik denk dat velen onder jullie deze problemen wel (gehad) hebben en dus begrijpen. Ik heb ook altijd het gevoel dat mensen daarnaar staren in plaats van de rest. 

Mijn vraag was dus eigenlijk gewoon een beetje of dat er hier nog mensen zijn met ongeveer dezelfde bouw die het hebben gedaan en misschien wat ervaringen met me zouden kunnen delen.

Hartelijk bedankt! 

Guest johanna91

Hoi! Ik heb niet dezelfde bouw als jij, ik ben een stuk kleiner (1,65) en ik heb 75G. Ik ben ook aan het twijfelen over een BVK. 

Wat betreft bh's kopen, ik koop ze altijd van PrimaDonna, een erg goed merk ben grote maten, ook voor de smallere omvang.

Groetjes Johanna

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.