Lieke1986 Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 Hoi meiden! ik had even een vraag. afgelopen maandag heb ik na 7 weken me eerste nieuwe (dure) bh's gekocht! Helemaal happy natuurlijk met eindelijk mooie bh's, na jarenlang die ellendige maximizers. ik ben naar een speciaalzaak gegaan om er zeker van te zijn dat ik een goede bh heb. maar nu komt het, na deze bh een halve dag gedragen te hebben schrok ik me rot toen ik wilde gaan douchen. Want het bleek dat de bh mijn linkerborst helemaal had vervormd... is er iemand die dit herkent? Kan dit kwaad? Ik heb m meteen uitgedaan en me sportbh weer aan helaas. ik ben vandaag 7 weken po, maar mijn borsten zijn nog heel verschillend. De linker is dunner en zit verder naar beneden, terwijl de rechter voller en ronder is. Maar iklees wel overal dat ze na 6 weken ingekapseld zijn... ik lees graag jullie reacties! groetjes Lieke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrslaurajessy Posted May 31, 2017 Share Posted May 31, 2017 @Lieke1986 Misschien even je topic in de chat gooien? Maar ik ben super benieuwd hoe het komt. Is het wel weer rechtgetrokken? Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieke1986 Posted June 2, 2017 Author Share Posted June 2, 2017 Hey, het is na een dag weer weggetrokken, maar vind t wel een eng idee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.