Ga naar inhoud

Toch nóg een opinion... (third)...?


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames,

 

Voor de op handen zijnde onoverkomelijke prothesewissel door kapselcontractie, ben ik bij mijn oorspronkelijke chirurg terug geweest (Leo van der Weij). Die reageerde niet zoals ik had gehoopt, dus op naar een second opinion: Frank Niesen. Dr Niesen vind ik erg aardig en lijkt mij heel kundig en zij hebben het traject richting de zorgverzekeraar al ingezet (en afwijzing gekregen en bezwaar op deze afwijzing ingediend).

Nu hoor/lees ik weer bijzonder veel goede dingen van dr Nio... en vraag me af of ik niet nog even dáár mijn licht op moet steken...

Hé, ik wil deze wissel maar 1x doen, maar wel goed! Zeker ook omdat ik niet per se dezelfde grootte of groter terug wil, iets gedownsized zou prima zijn (van druppel naar rond?).

 

Kan ik nu, in dit stadium, nog voor een third opinion gaan? En hoe zit het dan met de verwijskaart van de huisarts (nieuwe verwijskaart halen op naam van OLVG of Parkwijk en het hele traject nog eens doorlopen)?

 

Ik baal dat ik nu zo twijfel. Ik denk dat dr Niesen zonder meer een uitstekende keuze is, maar misschien is dr Nio wel beter..?

Graag hoor ik jullie gedachtegang hierover.

 

O ja, en waar opereert Nio? Gesprekken in Parkwijk, operatie zelf in ziekenhuis, of..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Cato76

 

Als je twijfelt zou ik zeker bij Dr.Nio een third opinion ondergaan een vakman eerste klas.

Hij is hier werkzaam

Citaat

 En hier https://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/afdeling/plastische-chirurgie hier heb je een verwijsbrief nodig.

Succes met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel, Ank.

Inmiddels heb ik dr. Niessen weer gesproken en hij begreep me heel goed. En hij heeft mijn twijfels weggenomen. Dus... ik zal zo even mijn gegevens aanpassen, want inmiddels hebben we besloten tot een tussenmaat:

 

Was (nu): druppel 395

Voorgesteld: rond 285 (waarover dus mijn twijfels)

Gekozen (definitief): rond 320

 

Wel de Motiva ERSD320Q. Dat moet nu zo'n beetje de meest 'natuurlijke' zijn, op dit moment.

Lijkt me geweldig, weer zachte borsten :).

 

Verder nog in afwachting van de reactie van de verzekeraar op de nieuwe aanvraag, dit keer voor vergoeding van alléén de verwijdering. Plaatsen en nieuwe zijn dan voor mijn rekening (ca. € 3.000, offerte moet nog komen).

 

Tot zover...

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 24 juli geopereerd in het Jan van Goyen door dr. Winters.

Mijn prothesen zitten er al 22 jaar in, ik heb gelukkig nergens last van.

Ik ben zo aan het twijfelen of er wel weer nieuwe geplaatst moeten worden. Het staat me zo tegen dat je elke keer weer moet vervangen. Het kost toch weer een hoop geld. 

Het is natuurlijk wel weer mooier om nieuwe te laten plaatsen, maar de twijfel blijft.

Ik heb ook veel gelezen over dr. Nio, maar ik vind de borsten die ik hier van hem heb gezien allemaal zo groot.

Over dr. Niesen heb ik ook al veel goede dingen gelezen.

In ieder geval succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.