Jump to content

Borstvergroting door dr. Nelissen

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben E., mama van een 4 jarige zoon. Ik ben altijd al ontevreden geweest over de grootte van mijn borsten. Na de borstvoeding en veel gewichtsverlies heb ik lege, kleine en hangende borsten. Na heel veel jaren staat mijn man eindelijk achter mijn beslissing om mijn borsten te laten vergroten. Na veel opzoeken denk ik dat ik bij dr. Nelissen wil gaan. Wie heeft hier ervaring mee? Goed of slecht, ik wil het weten! Ook graag jullie advies of ik volgens jullie ook een lifting zou nodig hebben of dat het goed komt met enkel een vergroting..

Groetjes E.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

10 minuten geleden zei E-B:

Hoi,

Ik ben E., mama van een 4 jarige zoon. Ik ben altijd al ontevreden geweest over de grootte van mijn borsten. Na de borstvoeding en veel gewichtsverlies heb ik lege, kleine en hangende borsten. Na heel veel jaren staat mijn man eindelijk achter mijn beslissing om mijn borsten te laten vergroten. Na veel opzoeken denk ik dat ik bij dr. Nelissen wil gaan. Wie heeft hier ervaring mee? Goed of slecht, ik wil het weten! Ook graag jullie advies of ik volgens jullie ook een lifting zou nodig hebben of dat het goed komt met enkel een vergroting..

Groetjes E.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Hey E!

ik ben geoppereerd door Dr. Nelissen op 23 mei! Je mag altijd een kijkje nemen op mijn forum! Naar het einde toe kan je mijn verslagjes lezen van na de operatie, en als je dat zou willen kan ik je toevoegen aan mijn album met foto's. (Dat staat privé)

Groetjes,

Deems xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.