Isa85 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Hoi Allemaal, Ik ben nieuw hier. Al jaren wil ik een bv laten doen, maar heb nooit de stap gezet. In mijn omgeving hebben veel meiden het laten doen, waardoor ik nu heb besloten er voor te gaan. Ik ben me nog aan het oriënteren, vandaar ook mijn aanmelding op dit forum. Ik wil sowieso voor de monobloc hydrogel gaan en dan wel bij Dr. Nio. Een vriendin van mij heeft het pas laten doen bij hem, zij is erg tevreden en raadt hem dan ook aan. Ik ben 32 jaar, 14 jaar getrouwd en moeder van een dochter van 9 en een zoon van 4. Na mijn zwangerschappen zijn mijn borsten er niet mooier op geworden en wil ik ze weer in shape hebben zoals voor mijn zwangerschappen. Ik heb nog geen consult gepland staan, maar hoop dit binnenkort te gaan doen. Ik vind het erg spannend maar zie er ook naar uit. Mijn operatie laat ik volgend jaar plaats vinden, tot die tijd lees en schrijf ik graag mee. Voor tips, ervaringen te delen, mee te leven en al het andere wat hier voorbij komt. Liefs, Isa85 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bijna! Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Hoi hoi, Welkom op het forum! Zo te horen weet je al aardig hoe en wat je wilt Weet je ookal hoeveel cc en welke vorm je zou willen? Wanneer wil je je operatie laten plaatsvinden? Ik heb zelf geen ervaring met Nio, maar op dit forum zijn tot zover ik heb gelezen alle dames enthousiast over hem. mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isa85 Posted June 1, 2017 Author Share Posted June 1, 2017 Hoi hoi Bijna, Dank je wel! Ja ik loop al jaren met het idee van wat ik wil... Hoeveel CC geen idee (daar heb ik geen verstand van), ik had voorheen 85 E, dat is nu een uitgezakte 75 D hahahaha na zwangerschappen en gewichtsverlies. Dus ik hoop de grote, vorm en volume weer terug te krijgen. Ja betreft dr. Nio, veel positieve ervaringen over hem en hij doet dus ook de Monobloc hydrogel. Ik ben dan nog even aan het sparen, vandaar dat de operatie pas volgend jaar gaat plaats vinden. Maar ik kan niet wachten om op consult te gaan en kijk uit naar mijn nieuwe borsten hahaha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hoi isa85, Ik heb 2 augustus mijn eerste consult met nio. En ook ik wil graag hydrogel. Ik ben ook bij visser op consult geweest, maar gevoelsmatig heeft nio moment mijn voorkeur. Wanneer ga jij op consult? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B00bies Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Hoi, Ik heb 320cc monobloc hydrogel voor de spier van dr Nio gekregen. Ik ben nu bijna 8 weken po en heel erg tevreden. Ben van een 70C naar een 70E/70F gegaan. Als je vragen hebt hoor ik het wel xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.