Ga naar inhoud

Tegenvaller en dip na wissel, wie herkent dit gevoel


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal  ....vandaag heb ik een behoorlijke Dip !

 

Gisteren de drains er dus uit , zaterdag ging de foamtape eraf; En nu heb ik gigantische spierpijn !

 

Ik heb tussen zaterdag en nu alleen een keer was opgevouwen ; en heb geregeld de waterkoker in mijn handen en een grote beker thee .

En ik loop veel meer , 

 

Vanmorgen wel lekker gedouched voor het eerst na de operatie ; Tot nu toe alleen aan de wastafel .

Dat is wel weer lekker douchen 

 

Ligt dat nu hier aan allemaal ?

 

Ben nog niet echt blij met mijn borsten , omdat ik zie dat de ene kleiner is dan de andere . Dat was het voor die tijd ook wel maar minder als nu .

 

Vanmorgen een vriendin op visite gehad ; en die zei ook zijn ze nu kleiner geworden ?

Is dus duidelijk te zien . Is op zich niet zo erg , maar dat grote verschil vindt ik erger !

 

Heb het ook wel gezegd tegen dr. Mesters , maar ze zei dat komt wel goed  . Een goede bh was ook belangrijk . Nou ze vond dat ik een goede had ( merk Livera )

 

Hier is waar ik dus erg bang voor was dat er veel verschil in zou zitten  en het kleiner zou worden .

Nou vindt ik kleiner niet zo erg , maar ongelijk wel !! 

 

Na 8 maanden worden ze ook pas soepeler zei ze .

 

Maar ja ben vandaag depri en heb gigantische hoofdpijn .

 

Hebben meer vrouwen hier zoiets gehad net als ik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Miranda1974:

Jeetje wat balen zeg. Het duurt ook wel wat langer toch voordat ze de uiteindelijke vorm krijgen. Misschien gaat het nog bijtrekken.

In ieder geval sterkte.

 

 

Ja het duurt ook meestal langer voordat ze de uiteindelijke vorm krijgen ; maar mij is verteld dat bij deze protheses ze gelijk goed zitten .

Dus ja ik weet niet ....ik moet geduld hebben denk ik toch wel .

Maandag een controle afspraak  bij de PC 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Tesje12345   nou ik heb weinig durven kijken  ...maar ik zal binnenkort weer ff een foto laten maken .

Mij is wel vertel dat het 4 tot 8 maanden kan duren voor dat ze ze zachter gheworden zijn .

Dus hopelijk ook alles beter op zijn plek zit .

Heb jij veel verschil in ?

En wanneer is jouw operatie geweest ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie is nu 7 dagen geleden ik ben van a naar 375cc gegaan

Me linker borst was altijd al ieeetsjes voller als de rechter maar nu echt wel duidelijk.. hoop dat in de linker meer vocht zit. De pc wist dit ook maar heeft rechts niet meer cc erin gedaan omdat dan misschien de rechter weer groter zou worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi , 

 

ik ben nu 3 weken po heb ook een wissel gehad maar ik wilde gewoon wat groter van 240cc naar 375cc .. maar had ervoor ook altijd een klein verschil en in de eerste week po schrok ik dat dus nu het verschril nog groter was!!! Maar nu ben ik 3 weken po en zie het bijna niet meer ... dus denk echt dat het ook nog eens door het vocht komt en omdat er al een verschil in zit oogt dit nu nog groter.. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎30‎-‎6‎-‎2017 om 17:11 zei Tesje12345:

Mijn operatie is nu 7 dagen geleden ik ben van a naar 375cc gegaan

Me linker borst was altijd al ieeetsjes voller als de rechter maar nu echt wel duidelijk.. hoop dat in de linker meer vocht zit. De pc wist dit ook maar heeft rechts niet meer cc erin gedaan omdat dan misschien de rechter weer groter zou worden

 

Hoi @Tesje12345 .....beetje late reactie , maar had even andere problemen die veel tijd in beslag namen .

Mijn pc van 25 jaar geleden zei precies hetzelfde ...niet meer cc anders zou de andere weer voller worden ; maar bij de wissel daarop  heb ik er wel op aangedrongen iets meer cc .

Maar deze pc van de laatste operatie heeft weer hetzelfde aantal cc bij beide gedaan omdat het maar weinig verschil was 20 of 30 cc .

 

Maar hoe is het nu ondertussen met jou en je borsten ios eventuele vocht weg getrokken ?  Of nog steeds ongelijk ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎30‎-‎6‎-‎2017 om 17:16 zei Daantje89:

Hoi hoi , 

 

ik ben nu 3 weken po heb ook een wissel gehad maar ik wilde gewoon wat groter van 240cc naar 375cc .. maar had ervoor ook altijd een klein verschil en in de eerste week po schrok ik dat dus nu het verschril nog groter was!!! Maar nu ben ik 3 weken po en zie het bijna niet meer ... dus denk echt dat het ook nog eens door het vocht komt en omdat er al een verschil in zit oogt dit nu nog groter.. ^_^

 

Hoi @Daantje89    ben je nu tevreden ?  En gaat alles goed ? 

Wat voor protheses heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, ik heb geen wissel maar herken het gevoel.

zijn ze achter je spier geplaatst? want dan drukt nu zeker je spier nog zeker op de implantaten.waardoor ze dus zeker kleiner kunnen lijken. geduld hebben he, oh wat haat ik dat woord geduld.

maar ik ben er zeker van dat je binnen enkele weken weer tevreden zal zijn, knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JESSICAD:

hey, ik heb geen wissel maar herken het gevoel.

zijn ze achter je spier geplaatst? want dan drukt nu zeker je spier nog zeker op de implantaten.waardoor ze dus zeker kleiner kunnen lijken. geduld hebben he, oh wat haat ik dat woord geduld.

maar ik ben er zeker van dat je binnen enkele weken weer tevreden zal zijn, knuffel

 

Heyyy  @JESSICAD ...bij mij zijn ze achter de spier geplaatst idd .

Ja geduld heb ik ook eigenlijk niet haha .

Ben nu 7 weken po  ....en ben eigenlijk benieuwd of ik al gelijk bh,s mag met beugel ; die gebruikte ik nl al jarenlang .

Binnenkort ff voor gewone bh,s kijken .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Daantje89:

@Wilma 

Ik heb nog steeds wel een verschil maar de ene dag is het meer dan de andere,, en dan zie je het weer bijna niet!

Ben zeker tevreden en alles gaat nu super het genezen van de littekens gingen moeilijker.. 

ik heb mentor High profile nu

:wub:

@Daantje89   Wat goed om te horen dat je tevreden bent en het goed gaat !  Mentor high profile heb je dus , en is dat rond of anatomisch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Daantje89:

@Wilma 

Ik heb nog steeds wel een verschil maar de ene dag is het meer dan de andere,, en dan zie je het weer bijna niet!

Ben zeker tevreden en alles gaat nu super het genezen van de littekens gingen moeilijker.. 

ik heb mentor High profile nu

:wub:

 

Wat goed om te horen dat je tevreden bent ! En dat het zo goed gaat !mentor High profile    heb je dus is dat rond of anatomisch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wilma:

 

Heyyy  @JESSICAD ...bij mij zijn ze achter de spier geplaatst idd .

Ja geduld heb ik ook eigenlijk niet haha .

Ben nu 7 weken po  ....en ben eigenlijk benieuwd of ik al gelijk bh,s mag met beugel ; die gebruikte ik nl al jarenlang .

Binnenkort ff voor gewone bh,s kijken .

 

tegen mij zeiden ze na 6 weken weer beugel beha"s te mogen dragen. ga jij maar lekker shoppen zou ik zo zeggen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

moet nog steeds voor nieuwe normale bh,s  shoppen .

Vorige week een aantal dagen bij mijn dochter gewest , en deze week is mijn dochter en kleinzoon hier geweest .

 

Dus ff geen tijd gehad , niet voor het forum en niet om te shoppen .

 

ff bijlezen hier ; en ik heb moeite om zonder bh te slapen .....hebben jullie dat ook een tijdje gehad ?

Doe mijn sportbh nu erg los om te wennen en dus later om niet meer snachts te ragen  

lees jullie later weer ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ....nog steeds niet echt blij met mijn borsten .

 

Ook voel ik rare dingen in mijn linkerborst , alsof er hard aan getrokken wordt aan de spieren of weefsel .

Weet niet goed hoe ik moet omschrijven .

Zijn er misschien oefeningen voor of juist dingen die ik nog steeds beter kan laten ?

Ik doe in principe alles weer , ook steeds net iets zwaardere boodschappen tillen etc.

Ik ben nu 2 en halve maand verder sinds operatie .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wilma hoi hoi, met 2,5 maand kun je best nog pijntjes en zeurtjes voelen hoor. Je vergeet dat je iedere keer iets meer gaat doen en je protheses nog steeds hun plek zoeken. Je huid,spier en weefsel is nog steeds aan het herstellen. Ik had een soort spierpijn of blauwe plek gevoel (die niet zichtbaar was) aan de zijkanten omdat mijn protheses langzaam aan het dalen waren. Je zou met een sportbh of sporttopje kunnen slapen? Geeft ze misschien wat rust totdat je iets verder in je herstel bent. Ik heb vrij lang met een sportbh geslapen.. niets mis mee :) De een voelt niets meer bij 3 maanden en de ander pas bij 6 maanden.

Hou het in de gaten en als het erger wordt effe een controle laten uitvoeren door je PC maar over het algemeen moet het in frequentie minder gaan worden. Ik had zo nu en dan nog bezoek van steken en zeurtjes tot aan 7 maanden en op een geven moment is het weggebleven. Staat 1 jaar herstel voor een bv dus nog effe volhouden en hopen dat je borsten snel in balans komen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.