Jump to content

Voorstellen + mijn twijfel tussen kliniek of zkh

L87

Recommended Posts

Hey dames,

Ik rolde eigenlijk per toeval in een discussie van deze site. Wat fijn dat dit bestaat zeg! Ik ben 29 jaar (op weg naar de 30) en moeder van 2 kids. Ik ben eigenlijk 2 jaar achter elkaar zwanger geweest en dat heeft mijn borsten geen goed gedaan. Ik had altijd al een forse cup, maar momenteel zit ik op G/H. Ondanks dat ik inmiddels 24 kilo ben afgevallen zijn mijn borsten in cupmaat niet kleiner geworden. De omvang gelukkig wel. Maar die grote borsten zitten me in de weg...het is zwaar...warm...ellende! Heb er elke dag last van.

De huisarts nam me meteen serieus en verwees me door naar een ziekenhuis in de buurt. Voor een borstlift (en verkleining). Omdat het allemaal wat snel gaat ben ik me ook maar meteen goed gaan verdiepen in allerlei zaken :) Mijn intake gesprek is over 2 weken al! 

Via mijn omgeving werd ik er alleen op gewezen dat een prive kliniek beter zou zijn geweest, omdat die artsen niks anders doen dan borsten aanpassen. Volgens de kennis zou er in een ziekenhuis veel vaker iets misgaan met een borstverkleining. Dit heeft me enorm doen twijfelen nu. De zorgverzekeraar zegt dat ook het ziekenhuis heel goed aangeschreven staat en ik vooral af moet gaan op wat goed voelt. 

Hebben jullie hier ervaringen in? Wat vonden jullie fijner...een kliniek of een ziekenhuis? Of zou het niet uitmaken?

Dank je wel :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.