Ga naar inhoud

borstlift of enkel vulling


Aanbevolen berichten

Hey dames !

 

vandaag ben ik op consult geweest bij Dr Karim in Amstelveen kliniek. Mijn wens om na 2 zwangerschappen mijn borsten op te pimpen wil ik in december in vervulling laten komen. December is praktisch, dan ben ik ontzwangerd, kan ik m'n zaak dicht gooien en heeft m'n vriend vrij om voor de kinderen te zorgen.

 

omdat ik zelf twijfelde of er daadwerkelijk een lift nodig was of enkel vulling was ik alvast op consult gewest.

 

dr Karim stelde 2 operaties voor, eerst een lift , dat laten herstellen en dan na 4 maanden de vulling. Dit omdat de kans op complicaties en slechte wondgenezing zou verkleinen. Helaas is het voor mij niet mogelijk om 2x de zaak te sluiten en dat me vriend 2x minstens 14 dagen vrij kan zijn. De andere optie die hij me gaf was vullen met een anatomische prothese. Dit vond ik tegen vallen omdat ze alleen maar groter zouden worden aan de onderkant. Ook hij zei dat waarschijnlijk na 2 jaar ze dan teveel zouden hangen weer en ik weer behoefte zou hebben aan een lift.

 

toen riep hij DR roosenburg erbij. Dr roosenburg was vrij kort en duidelijk en zei dat met een ronde prothese het prima opgelost zou zijn en er geen lift nodig zal zijn , de prothese tegen de spier aan gelegd zou worden en dat het tussen de 2500,00 en 3000,00 zou gaan kosten. omdat ik nu nog niet ontzwangerd ben heeft hij me uitgenodigd om half november nog eens langs te komen om verdere maten etc te bespreken.

 

volgende week kan ik een afspraak maken bij Sint Lucas Andreas ziekenhuis met dr Nio ( moet even op m'n doorverwijzing wachten nog ), dus daar ga ik zeker ook nog eerst heen voor er een definitief besluit gemaakt word.

 

wat hebben jullie gedaan ? Wat voor adviezen hebben jullie gekregen ? Hoe is het resultaat geworden en door welke arts zijn jullie geholpen ? En wat hebben jullie daar voor betaald ?

 

ik vond Dr Karim heel aardig en kundig maar had toch het gevoel hij wat nep-aardig was.

 

dr roosenburg kwam wat norser, maar wel vriendelijk over op mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.