Ga naar inhoud

Less is more, is not the case


Kellebelski

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben Kel, inmiddels al weer 40 (jeutje) en overweeg eigenlijk al jaren een borstvergroting.

Nu ben ik mij eindelijk aan het oriënteren op de "borstenmarkt" en vindt het allemaal maar erg spannend.

 

Ik heb gister mijn eerste intake gehad bij Daniëlla Gabriels en dat ging goed.

BH-tje gepast, maatjes getest etc. heel leuk!

Ik wil mij echter niet vast houden aan een kliniek.

Wie weet nog meer klinieken in Amsterdam en omstreken? en spreekt uit ervaring.

 

Ook ben ik nog in dubio of ik nou ronde of druppelvorm zou moeten nemen.

Ik heb zelf erg kleine borsten en ze hangen helemaal niet (waarschijnlijk omdat de zwaartekracht ze niet kan vinden).

 

Heeft iemand wat advies voor mij, maakt mij niet uit wat voor! Alles is welkom ;-)

 

PS:Ben nu al blij dat jullie er zijn ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Kellebelski,

 

Ik mag op 2 juni, is al bijna! Mijn borsten hangen ook helemaal niet, en dat hoeven ze van mij ook niet te gaan doen ;-) Ik ga bij de heer Verdonck in België, puur omdat ik daar een goed gevoel bij had. Ben dus ook maar bij 1 pc geweest. Amsterdam is voor mij ook veel dichterbij, maar ik rij graag een stukje extra wetende dat ik in goede handen ben. Misschien is het voor jou ook de moeite waard om daar langs te gaan. Ik heb hier veel gelezen dat hij wel raad weet met kleine borsten :D

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 2e al?!! Waaaaaah!! Spannend zeg! Succes alvast. 

 

Afstans maakt mij opzich ook niet uit. Als ik maar het resultaat krijg, toch?

 

alleen is de afstand van mijn plooi naar mijn tepel erg kort, ik heb dus de kans dat ik een "double bubble" krijg. Opzich ook niet heel erg, als t maar minimaal is natuurlijk. Ik kan er ook maar weinig over vinden op het internet. Ik zal het er daar dus zeker even over hebben bij mijn volgende intake. 

 

Jij iig heel veel plezier straks van je mooie nieuwe borsten! Nu al jaloers hahha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2017 om 12:35 zei Kellebelski:

De 2e al?!! Waaaaaah!! Spannend zeg! Succes alvast. 

 

Afstans maakt mij opzich ook niet uit. Als ik maar het resultaat krijg, toch?

 

alleen is de afstand van mijn plooi naar mijn tepel erg kort, ik heb dus de kans dat ik een "double bubble" krijg. Opzich ook niet heel erg, als t maar minimaal is natuurlijk. Ik kan er ook maar weinig over vinden op het internet. Ik zal het er daar dus zeker even over hebben bij mijn volgende intake. 

 

Jij iig heel veel plezier straks van je mooie nieuwe borsten! Nu al jaloers hahha 

 

Wat is volgens jou een normale afstand dan?!! Ik heb namelijk ook het idee dat mijn tepel vrij laag zit, maar ik kan niets over de ideale afstand oud kunnen vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kellebelski:

Ps: ik lees nu pas je naam goed. Bettynoboop!! Wahahahah!! 

Bij mij kwam ie op 6,5 cm... is volgens mij ook niet heel veel hoor. Daar heb ik me ook het meest druk over gemaakt. Ik druk dr verdonck nog wel even op t hart dat ik geen 'lage' tepels wil :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Kellebelski:

En geen double bubble!!! 

Volgens mij komt dat vaker voor bij hele zware borsten of bij heroperaties hoor.... Geen idee, maar ik denk niet dat je daar echt bang voor hoeft te zijn bij een goede pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2017 om 10:57 zei Kellebelski:

Hallo allemaal!

 

Ik ben Kel, inmiddels al weer 40 (jeutje) en overweeg eigenlijk al jaren een borstvergroting.

Nu ben ik mij eindelijk aan het oriënteren op de "borstenmarkt" en vindt het allemaal maar erg spannend.

 

Ik heb gister mijn eerste intake gehad bij Daniëlla Gabriels en dat ging goed.

BH-tje gepast, maatjes getest etc. heel leuk!

Ik wil mij echter niet vast houden aan een kliniek.

Wie weet nog meer klinieken in Amsterdam en omstreken? en spreekt uit ervaring.

 

Ook ben ik nog in dubio of ik nou ronde of druppelvorm zou moeten nemen.

Ik heb zelf erg kleine borsten en ze hangen helemaal niet (waarschijnlijk omdat de zwaartekracht ze niet kan vinden).

 

Heeft iemand wat advies voor mij, maakt mij niet uit wat voor! Alles is welkom ;-)

 

PS:Ben nu al blij dat jullie er zijn ;-)

Wat schrijf je komisch :-)

ik heb een afspraak bij dr Nio in parkkliniek rdam :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2017 om 20:47 zei bettynoboop:

Volgens mij komt dat vaker voor bij hele zware borsten of bij heroperaties hoor.... Geen idee, maar ik denk niet dat je daar echt bang voor hoeft te zijn bij een goede pc

Betty!!! Hoe is het gegaan vandaag??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30 mei 2017 om 10:57 zei Kellebelski:

 

Wie weet nog meer klinieken in Amsterdam en omstreken? en spreekt uit ervaring.

 

Ook ben ik nog in dubio of ik nou ronde of druppelvorm zou moeten nemen.

Ik heb zelf erg kleine borsten en ze hangen helemaal niet (waarschijnlijk omdat de zwaartekracht ze niet kan vinden).

 

Hmm, denk effe met je mee en voila .. Dr Nio in OLVG? En dan ronde protheses die 85% zijn gevuld van Eurosilicone? Vallen ook natuurlijk ;) 

In de zoekbalk kun je SLAZ of OLVG ingeven om topics te vinden over deze tietenguru :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kellebelski:

Betty!!! Hoe is het gegaan vandaag??? 

Ik kan niet anders zeggen dan, superrrrr! Ik ging relaxed de narcose in en werd wakker met een big smile!! Ik kan ze nu nog 2 weken niet zien, want zo lang moet het drukverband erom blijven, maar ik ben zo blij dat ik het dan toch gedaan heb! Wel pijnlijk nu, maar dat neem ik op de koop toe! Volgende week zal ik me zeker weer beter voelen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Kellebelski:

Ahhh goed nieuws dus!! Ik wens je een spoedig herstel en doe vooral rustig aan. Xx

Ik heb net een verslagje geplaatst in mijn topic! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.