Jump to content

voorstelrondje BV

kiekel

Recommended Posts

hoi , ik kom hier weer een kijkje nemen omdat ik een prothese wissel wil laten doen. Ik heb 15 jaar geleden een BV gehad waarbij ronde siliconen onder de borstspier zijn geplaatst. Ik ging van een heel kleine A cup naar een B-cup, volgens mij maar dat weet ik niet meer zeker 200cc erbij gekregen toen. Hoewel ik geen spijt heb gehad van de operatie, ben ik wel ietwat angstig omdat ik destijds 2 keer werd geopereerd, omdat de prothese onder de borstspier vandaan was geschoten. Verder goed hersteld gelukkig, zelfs na de BV ook ons 3de kindje borstvoeding kunnen geven. Nu met de jaren vermoed ik ietwat kapselvorming aan de onderzijde van mijn borsten. De randjes worden gevoelig. Ze zijn aan vervanging toe, en mag het ook ietsje meer zijn? ;) 

Destijds werd mijn BV ook vergoedt door de zorgverzekeraar, maar weet niet of dat nu nog zo is? Dus eigenlijk alles op een rijtje gaan zetten. Op zoek naar een goeie chirurg, liefst in Noord Holland, dus tips en ervaringen welkom.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.