Jump to content

Q&A, wat willen jullie weten 4jr post-op?

Recommended Posts

Haaj Ladies,

Wellicht kennen jullie mijn website nog. Ik had beloofd te laten weten hoe het zou zijn enige jaren na de boobjob. Vandaar dat ik al aan een nieuw artikel bezig ben, maar jullie ook de kans wil geven om jullie vragen te stellen. Alle antwoorden worden weer verwerkt op mijn website.

xxx Barbielena

hey meid, heb je mss fotos van je eerste operatie,de 450cc? ik krijg namelijk hetzelfde en is altijd leuk voorbeeldjes hiervan te kunnen zien. erg leuk trouwens dat je dit voorstelt. je zit naqmelijk met veel vragen voor een operatie :wub:

22 minuten geleden zei Barbielena:

Haaj Ladies,

Wellicht kennen jullie mijn website nog. Ik had beloofd te laten weten hoe het zou zijn enige jaren na de boobjob. Vandaar dat ik al aan een nieuw artikel bezig ben, maar jullie ook de kans wil geven om jullie vragen te stellen. Alle antwoorden worden weer verwerkt op mijn website.

xxx Barbielena

Oh en over welke vragen heb je het?

Ga je ons vervangen?  Haha :P

9 minuten geleden zei best_boobie:

Ha barb 

Komt er een link naar jouw blog? Er zijn namelijk heel veel nieuwe meiden die jou nog helemaal niet kennen ;)

Xxx

Ofcoursseeeee de nieuwe website is nl pas gelanceerd (nog niet helemaal compleet, maar dat moet tzt goed zitten).

8 minuten geleden zei best_boobie:

Oh en over welke vragen heb je het?

Ga je ons vervangen?  Haha :P

Ik zou niet durven! Maar omdat we hier toch veel nieuwkomers steeds hebben echt gericht op hoe het nu is na zoveel jaar, hoe natural ze zijn geworden, reacties van mensen door de jaren heen, complicaties etc. 

11 minuten geleden zei JESSICAD:

hey meid, heb je mss fotos van je eerste operatie,de 450cc? ik krijg namelijk hetzelfde en is altijd leuk voorbeeldjes hiervan te kunnen zien. erg leuk trouwens dat je dit voorstelt. je zit naqmelijk met veel vragen voor een operatie :wub:

Ik zal er even een paar voor je in mn album zetten, ik heb je toestemming gegeven die te bekijken :)

Guest Loulou_
12 minuten geleden zei best_boobie:

Ha barb 

Komt er een link naar jouw blog? Er zijn namelijk heel veel nieuwe meiden die jou nog helemaal niet kennen ;)

Xxx

Inderdaad, ik ben heel nieuwsgierig naar je blog!  Heb je een linkje @Barbielena

Guest Loulou_

Crosspost haha. Wacht je berichtje af. Ben echt benieuwd naar jouw ervaringen.  Wanneer ben je voor je 1e wissel gegaan? 

13 minuten geleden zei Loulou_:

Crosspost haha. Wacht je berichtje af. Ben echt benieuwd naar jouw ervaringen.  Wanneer ben je voor je 1e wissel gegaan? 

link komt zo gauw alles klaar is, mijn topic vind je hier 

P.s. @best_boobie, moet er niet bij mij staan Heyendael ipv UCCZ (hoewel t voor google niet veel uitmaakt :P)? 

2 uur geleden zei Barbielena:

Ofcoursseeeee de nieuwe website is nl pas gelanceerd (nog niet helemaal compleet, maar dat moet tzt goed zitten).

Ik zou niet durven! Maar omdat we hier toch veel nieuwkomers steeds hebben echt gericht op hoe het nu is na zoveel jaar, hoe natural ze zijn geworden, reacties van mensen door de jaren heen, complicaties etc. 

Ik zal er even een paar voor je in mn album zetten, ik heb je toestemming gegeven die te bekijken :)

Thx voor het toevoegen.  Zien er geweldig uit btw! Ik ook heel benieuwd naar de link! We wachten geduldig af :136:

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.