Barbielena Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Haaj Ladies, Wellicht kennen jullie mijn website nog. Ik had beloofd te laten weten hoe het zou zijn enige jaren na de boobjob. Vandaar dat ik al aan een nieuw artikel bezig ben, maar jullie ook de kans wil geven om jullie vragen te stellen. Alle antwoorden worden weer verwerkt op mijn website. xxx Barbielena Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Ha barb Komt er een link naar jouw blog? Er zijn namelijk heel veel nieuwe meiden die jou nog helemaal niet kennen Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 hey meid, heb je mss fotos van je eerste operatie,de 450cc? ik krijg namelijk hetzelfde en is altijd leuk voorbeeldjes hiervan te kunnen zien. erg leuk trouwens dat je dit voorstelt. je zit naqmelijk met veel vragen voor een operatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 22 minuten geleden zei Barbielena: Haaj Ladies, Wellicht kennen jullie mijn website nog. Ik had beloofd te laten weten hoe het zou zijn enige jaren na de boobjob. Vandaar dat ik al aan een nieuw artikel bezig ben, maar jullie ook de kans wil geven om jullie vragen te stellen. Alle antwoorden worden weer verwerkt op mijn website. xxx Barbielena Oh en over welke vragen heb je het? Ga je ons vervangen? Haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbielena Posted May 29, 2017 Author Share Posted May 29, 2017 9 minuten geleden zei best_boobie: Ha barb Komt er een link naar jouw blog? Er zijn namelijk heel veel nieuwe meiden die jou nog helemaal niet kennen Xxx Ofcoursseeeee de nieuwe website is nl pas gelanceerd (nog niet helemaal compleet, maar dat moet tzt goed zitten). 8 minuten geleden zei best_boobie: Oh en over welke vragen heb je het? Ga je ons vervangen? Haha Ik zou niet durven! Maar omdat we hier toch veel nieuwkomers steeds hebben echt gericht op hoe het nu is na zoveel jaar, hoe natural ze zijn geworden, reacties van mensen door de jaren heen, complicaties etc. 11 minuten geleden zei JESSICAD: hey meid, heb je mss fotos van je eerste operatie,de 450cc? ik krijg namelijk hetzelfde en is altijd leuk voorbeeldjes hiervan te kunnen zien. erg leuk trouwens dat je dit voorstelt. je zit naqmelijk met veel vragen voor een operatie Ik zal er even een paar voor je in mn album zetten, ik heb je toestemming gegeven die te bekijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Loulou_ Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 12 minuten geleden zei best_boobie: Ha barb Komt er een link naar jouw blog? Er zijn namelijk heel veel nieuwe meiden die jou nog helemaal niet kennen Xxx Inderdaad, ik ben heel nieuwsgierig naar je blog! Heb je een linkje @Barbielena? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Loulou_ Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Crosspost haha. Wacht je berichtje af. Ben echt benieuwd naar jouw ervaringen. Wanneer ben je voor je 1e wissel gegaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Ben benieuwd naar je nieuwe site!! Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbielena Posted May 29, 2017 Author Share Posted May 29, 2017 13 minuten geleden zei Loulou_: Crosspost haha. Wacht je berichtje af. Ben echt benieuwd naar jouw ervaringen. Wanneer ben je voor je 1e wissel gegaan? link komt zo gauw alles klaar is, mijn topic vind je hier P.s. @best_boobie, moet er niet bij mij staan Heyendael ipv UCCZ (hoewel t voor google niet veel uitmaakt :P)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 2 minuten geleden zei Barbielena: link komt zo gauw alles klaar is, mijn topic vind je hier P.s. @best_boobie, moet er niet bij mij staan Heyendael ipv UCCZ (hoewel t voor google niet veel uitmaakt :P)? Hm daar zeg je zoiets. Kan ik wel ff aanpassen ja... Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 2 uur geleden zei Barbielena: Ofcoursseeeee de nieuwe website is nl pas gelanceerd (nog niet helemaal compleet, maar dat moet tzt goed zitten). Ik zou niet durven! Maar omdat we hier toch veel nieuwkomers steeds hebben echt gericht op hoe het nu is na zoveel jaar, hoe natural ze zijn geworden, reacties van mensen door de jaren heen, complicaties etc. Ik zal er even een paar voor je in mn album zetten, ik heb je toestemming gegeven die te bekijken Thx voor het toevoegen. Zien er geweldig uit btw! Ik ook heel benieuwd naar de link! We wachten geduldig af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Je bent niet toevallig van Womannual? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimely Posted June 10, 2017 Share Posted June 10, 2017 Zou ik mogen meekijken in jouw album? Ik ben heel benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.