Jump to content

Advies PC

Room

Recommended Posts

Hoi, 

ik zal mij even voorstellen. Ik ben 19 jaar. Ben ongeveer 1,69 lang en weeg rond de 60 kilo. Ik zit al heel lang in mn hoofd om een borstvergroting te nemen. Ik heb cup a/b en ben hier echt onzeker over! Het past ook totaal niet bij mijn lichaam!

Ik heb al een aantal keer gekeken voor een kliniek maar vind het erg lastig en ik ben heel kieskeurig omdat het natuurlijk wel om je lichaam gaat. 

Heeft iemand misschien ervaringen van klinieken en PC's die jullie willen delen? 

(Ik ben nieuw op dit forum dus snap er nog niet veel van, haha.) 

Hallo!

Ik ben 19 jaar en ik word 20 in december. Ik ben al lang ongelukkig en mijn beslissing staat vast, ik ga voor een borstvergroting. Ik heb mijn eerste intake gesprek 24 juni bij Dr. Verdonck, Belgian Breast Clinic in Brussel. Als je wat rondneust hier op het forum zul je enkel en alleen positieve reactie's zien over hem. Ik heb een A'tje, ben 161 cm groot en weeg 50 kg. Ik wil graag naar een D gaan :136:

Groetjes :) 

4 minuten geleden zei Inew:

Hallo!

Ik ben 19 jaar en ik word 20 in december. Ik ben al lang ongelukkig en mijn beslissing staat vast, ik ga voor een borstvergroting. Ik heb mijn eerste intake gesprek 24 juni bij Dr. Verdonck, Belgian Breast Clinic in Brussel. Als je wat rondneust hier op het forum zul je enkel en alleen positieve reactie's zien over hem. Ik heb een A'tje, ben 161 cm groot en weeg 50 kg. Ik wil graag naar een D gaan :136:

Groetjes :) 

Hey!

Thanks!

Ik zag hem al een aantal keer langskomen en zal gelijk kijken! Hoorde inderdaad dat in België de klinieken een stuk beter zijn! 

2 minuten geleden zei Room:

Hey!

Thanks!

Ik zag hem al een aantal keer langskomen en zal gelijk kijken! Hoorde inderdaad dat in België de klinieken een stuk beter zijn! 

Daar ga ik me niet over uitspreken, maar België is toch de beste optie voor mij aangezien Nederland niet zo dicht bij de deur is :) Als ik kijk naar chirurgen in Nederland, heb ik Dr. Nio al heel erg vaak zien passeren met lovende commentaren over hem. :D 

2 minuten geleden zei Inew:

Daar ga ik me niet over uitspreken, maar België is toch de beste optie voor mij aangezien Nederland niet zo dicht bij de deur is :) Als ik kijk naar chirurgen in Nederland, heb ik Dr. Nio al heel erg vaak zien passeren met lovende commentaren over hem. :D 

Oke super, dat zou fijn zijn aangezien het toch fijner is als het in nederland kan.

thanks! Hier kan ik wel iets mee! 

@Room ik zou vooral aanraden om bij de operatieverslagen te kijken, daar staat heel veel informatie over heel veel chirurgen :D Bij mij bleek BBC Dr. Verdonck in België vooral in de smaak te vallen ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.