Guest Leonie Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Hoi, Ik ben Leonie. Ik zou 26 mei geopereerd worden. Een dual planne BV. Ik had maanden na de operatie toe geleefd en alles tot in de puntjes voorbereid. Een werkdag voor de operatie was er nog steeds geen operatietijd door gegeven. Ik heb diverse malen naar de goed beoordeelde kliniek gebeld om te vragen of er een probleem was maar dat werd ontkend. Pas om 21.00 uur op de werkdag voor de operatie werd ik gebeld dat er een probleem in de OK was en dat de operatie geannuleerd was. Ik was zwaar teleurgesteld omdat ik 18 juni met een nieuwe baan start en dus geen rek meer heb in de herstel tijd. Ik heb verschillende maken geprobeerd om een datum eerder dan 26 mei te plannen om wat meer speling te hebben maar dit was geen optie bij deze kliniek. Nu is het inmiddels 29 mei en de kliniek heeft me op geen enkele manier benaderd over een mogelijke oplossing. Ik Heb ze net geschreven met het verzoek dan maar mijn geld terug te storten. Ik hoop dat ze die service in ieder geval zonder problemen willen bieden. Erg jammer dit allemaal. Ik wilde deze operatie al jarenlang laten doen maar er was nooit gelegenheid voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBoob35 Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Wat vreselijk zeg welke kliniek was dat? Ik ging bij kliniek amstelveen en door renovatie daar moest ik uitwijken naar cosmed kliniek zelfde arts maar gewoon doorgegaan. Waarom hebben ze niet elders een operatie kamer gehuurd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Het was inderdaad bij kliniek Amstelveen. Er scheen een probleem met de luchttoevoer binnen de OK te zijn die nog steeds niet opgelost is. Ze waren ook niet in staat om voor dezelfde dag een andere lokatie te vinden. Uiteindelijk heb ik vandaag te horen gekregen dat ik morgenochtend toch geopereerd kan worden .. Net als jij wijk ik nu uit naar Cosmed kliniek. De operatie wordt dan 5 dagen later dan gepland uitgevoerd en dat is gelukkig nog binnen een redelijke tijd. Wel is het lastig weer de juiste zorg en het vervoer te regelen. Voor de eerste vastgestelde datum had ik alles tot in de puntjes voorbereid. Morgen moet ik misschien met een taxi terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Op 2017-5-29 om 13:34 zei SuperBoob35: Wat vreselijk zeg welke kliniek was dat? Ik ging bij kliniek amstelveen en door renovatie daar moest ik uitwijken naar cosmed kliniek zelfde arts maar gewoon doorgegaan. Waarom hebben ze niet elders een operatie kamer gehuurd? Ik zie nu dat jij ook pas geopereert bent..! Hoe gaat het met je? Nu ik jouw bericht lees denk ik dat dat de renovatie ook bij mijn datum de oorzaak geweest zal zijn ( dat was immers maar 2 dagen later). Daar had de kliniek best preventief rekening mee kunnen houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBoob35 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 43 minuten geleden zei Leonie: Ik zie nu dat jij ook pas geopereert bent..! Hoe gaat het met je? Nu ik jouw bericht lees denk ik dat dat de renovatie ook bij mijn datum de oorzaak geweest zal zijn ( dat was immers maar 2 dagen later). Daar had de kliniek best preventief rekening mee kunnen houden. Wat raar zeg ik wist wel op tijd dat ik moest uitwijken. Dus bij mij hadden ze er wel rekening mee gehouden. Misschien liepen de werkzaamheden uit wie zal het zeggen. Misschien kunnen ze je tegemoet komen in de kosten. Had bij mij echt een probleem geweest 5 dagen later ik heb opvang voor mijn kinderen geregeld en kan dat niet zomaar opschuiven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elske77 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Dat lijkt me echt vreselijk! Wat rot voor je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 32 minuten geleden zei SuperBoob35: Wat raar zeg ik wist wel op tijd dat ik moest uitwijken. Dus bij mij hadden ze er wel rekening mee gehouden. Misschien liepen de werkzaamheden uit wie zal het zeggen. Misschien kunnen ze je tegemoet komen in de kosten. Had bij mij echt een probleem geweest 5 dagen later ik heb opvang voor mijn kinderen geregeld en kan dat niet zomaar opschuiven. Dat kan ik me goed voorstellen. Ik zit nu ook enorm in de stress wat vervoer en zorg betreft. Heb ze gevraagd om in taxikosten tegemoet te komen want die gaan € 200,- kosten. Er is een officieel verzoek naar de directie gegaan zeggen ze maar ik heb tot dusver niets vernomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 @Leonie Dat is inderdaad balen. Je regelt van alles, je bent daar een hele tijd mee bezig .Dat zou ik ook niet graag tegen komen. Gelukkig kan je nu toch nog gaan. Veel succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natje3 Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 @Leonie Dat is inderdaad balen. Je regelt van alles, je bent daar een hele tijd mee bezig .Dat zou ik ook niet graag tegen komen. Gelukkig kan je nu toch nog gaan. Veel succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cathytje Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 @Leonie wat een vreselijk verhaal! Ik vind dat eigenlijk echt niet kunnen! Je regelt alles, heel je agenda wordt er op afgestemd en dan pas veel te laat te horen gekregen dat de boel wordt afgelast! Echt geen pretje.... Ik had begrepen dat je uiteindelijk morgen toch geopereerd kan worden. Ik wens je alvast heel veel succes en straks een spoedig herstel! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Op 2017-5-31 om 01:47 zei Cathytje: @Leonie wat een vreselijk verhaal! Ik vind dat eigenlijk echt niet kunnen! Je regelt alles, heel je agenda wordt er op afgestemd en dan pas veel te laat te horen gekregen dat de boel wordt afgelast! Echt geen pretje.... Ik had begrepen dat je uiteindelijk morgen toch geopereerd kan worden. Ik wens je alvast heel veel succes en straks een spoedig herstel! Xxx Bedankt Cathytje! Ik ben nu 1 dag PO en voel me al vrij goed. Ben ook heel blij met het resultaat. Dokter Koeiers heeft fantastisch werk geleverd!. Heb net wel weer een mail gestuurd naar de kliniek die me in Amstelveen zou laten opereren.. die zijn vreselijk chaotisch en doen allerlei toezeggingen die ze niet nakomen. Gelukkig staat de operatie daar los van en het herstel gaat vooralsnog prima...XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Op 2017-5-30 om 21:11 zei Natje3: @Leonie Dat is inderdaad balen. Je regelt van alles, je bent daar een hele tijd mee bezig .Dat zou ik ook niet graag tegen komen. Gelukkig kan je nu toch nog gaan. Veel succes Mee eens Natje... gelukkig is de operatie wel goed gegaan en ben ik nu al erg blij met het resultaat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cathytje Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 29 minuten geleden zei Leonie: Bedankt Cathytje! Ik ben nu 1 dag PO en voel me al vrij goed. Ben ook heel blij met het resultaat. Dokter Koeiers heeft fantastisch werk geleverd!. Heb net wel weer een mail gestuurd naar de kliniek die me in Amstelveen zou laten opereren.. die zijn vreselijk chaotisch en doen allerlei toezeggingen die ze niet nakomen. Gelukkig staat de operatie daar los van en het herstel gaat vooralsnog prima...XX Fijn dat te horen! Heb je al foto's kunnen maken? Zo ja, mag ik ze zien? Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 4 uur geleden zei Cathytje: Fijn dat te horen! Heb je al foto's kunnen maken? Zo ja, mag ik ze zien? Xxx Ik heb nog geen foto's gemaakt maar ik zal het de komende dagen doen en dan zal ik ze plaatsen. Ben nog niet helemaal bekend met dit forum. Kan bv geen foto's van anderen zien. Er is bij mijn 380 CC ingebracht dmv dual plane. Mijn voorsituatie was een na een zwangerschap wat verslapte B... Hoe gaat jouw herstel? XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 3 minuten geleden zei Leonie: Ik heb nog geen foto's gemaakt maar ik zal het de komende dagen doen en dan zal ik ze plaatsen. Ben nog niet helemaal bekend met dit forum. Kan bv geen foto's van anderen zien. Er is bij mijn 380 CC ingebracht dmv dual plane. Mijn voorsituatie was een na een zwangerschap wat verslapte B... Hoe gaat jouw herstel? XX ... Toch gelukt met het bekijken van de foto's nu... wat een prachtig resultaat bij jou zeg! Mijn complimenten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cathytje Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 @Leonie dank je wel Ik ben zelf ook wel heel content met het resultaat Mijn herstel gaat goed. Overdag bijna geen pijn... de nachten gaan wat moeilijker. Ik vind mijn draai niet en doe geen oog dicht. Alles wordt ook heel stijf 's nachts. Maar al bij al mag ik niet klagen denk ik. Ik ben al volledig van de pijnstillers af. ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat. Voeg je me toe als het gelukt is met de foto's? Dat zou fijn zijn xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 11 minuten geleden zei Cathytje: @Leonie dank je wel Ik ben zelf ook wel heel content met het resultaat Mijn herstel gaat goed. Overdag bijna geen pijn... de nachten gaan wat moeilijker. Ik vind mijn draai niet en doe geen oog dicht. Alles wordt ook heel stijf 's nachts. Maar al bij al mag ik niet klagen denk ik. Ik ben al volledig van de pijnstillers af. ik ben wel benieuwd naar jouw resultaat. Voeg je me toe als het gelukt is met de foto's? Dat zou fijn zijn xxx Ik ga je dan zeker toevoegen! Ik herken me nu al in die slechte nachten ... al heb ik nog maar 1 nacht gehad Slaap normaal gesproken nooit op mijn rug dus dit is echt even wennen. Wat goed dat je al van de pijnstillers af bent. Ik neem ze nu nog maar braaf in om pijn te voorkomen. Was op het ergste ingesteld maar vind de pijn tot dusver heel dragelijk. Hoop dat je vannacht wat beter slaapt... XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Op 2017-6-1 om 17:41 zei Cathytje: Fijn dat te horen! Heb je al foto's kunnen maken? Zo ja, mag ik ze zien? Xxx Ik heb je toegevoegd aan het album dat ik net heb gemaakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cathytje Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 1 uur geleden zei Leonie: Ik heb je toegevoegd aan het album dat ik net heb gemaakt... Super! En wat een mooi resultaat! Ik vind dat ze wat op die van mij lijken Ik reageer hier, want om één of andere reden lukt het me niet om commentaar bij je foto's te zetten. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 16 uur geleden zei Cathytje: Super! En wat een mooi resultaat! Ik vind dat ze wat op die van mij lijken Ik reageer hier, want om één of andere reden lukt het me niet om commentaar bij je foto's te zetten. Xxx Het viel me ook op dat ze op die van jouw lijken Erg leuk en mooi! ( al zeggen we het zelf haha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 @Leonie Hoi, Omdat ik zie dat je inmiddels geopereerd bent, heb ik de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je alle verdere updates neer blijven zetten. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cathytje Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 23 uur geleden zei Leonie: Het viel me ook op dat ze op die van jouw lijken Erg leuk en mooi! ( al zeggen we het zelf haha) Hahaha, ja, nu mogen we fier zijn hè. Eindelijk borsten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leonie Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 11 uur geleden zei Desert-Rose: @Leonie Hoi, Omdat ik zie dat je inmiddels geopereerd bent, heb ik de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je alle verdere updates neer blijven zetten. x Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mich76 Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @Leonie en @Cathytje Ik heb even met jullie meegelezen en begrijp ik goed dat jullie allebei door Dr. Koeijers zijn geopereerd? Ik ben me aan het oriënteren voor een hersteloperatie en Dr. Koeijers is vooralsnog de beste kandidaat denk ik. Ik ben op zoek naar een chirurg die veel met anatomische protheses werkt, maar vind het erg moeilijk om wijs te worden wat betreft welke chirurg welke voorkeur heeft.. Hadden jullie zelf ook de voorkeur voor anatomisch of heeft Dr Koeijers dat geadviseerd? Kom nl. alleen maar dual plane / anatomische resultaten van hem tegen.. Dit advies kreeg ik nl ook, maar begin me nu een beetje af te vragen of dat voor hem misschien wel een beetje "de standaard" is? Zou ik misschien jullie foto's mogen zien? Sorry voor alle vragen, maar 2 vliegen in 1 klap is wel heel verleidelijk ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biancaatje Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 @Leonie hee koeijers genoot! Wat maakt hij mooie boobs he! Ben benieuwd naar jouw resultaat.. wel echt balen hoe het is verlopen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.