Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Evah:

 

Oke, dat is dan weer goed nieuws. Uiteindelijk is je gezondheid het belangrijkst, maar dit had je natuurlijk anders verwacht allemaal. Volhouden maar, en je vasthouden aan dat het uiteindelijk prachtig wordt. 

Ja dat klopt... Ik wist gisteravond en vanmorgen al dat het niet goed zat. En echt hoor hoe lief de mensen bij bauland zijn is echt fantastisch. Ze hebben ruim de tijd genomen om met me te praten en me tot steun te zijn. Dat is toch eigenlijk hoe de zorg overal zou moeten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Wens2017:

Ja dat klopt... Ik wist gisteravond en vanmorgen al dat het niet goed zat. En echt hoor hoe lief de mensen bij bauland zijn is echt fantastisch. Ze hebben ruim de tijd genomen om met me te praten en me tot steun te zijn. Dat is toch eigenlijk hoe de zorg overal zou moeten zijn. 

Fijn dat je zo goed bent opgevangen bij Bauland. Dat scheelt al een slok op een borrel. En je hebt idd, zoals je al eerder aangaf, geluk dat het herfst/ winter is. Als straks het mooie weer zich weer aandient, dan heb jij gewoon weer twee mooie borsten en kun je leuk in mooie topjes je boobs showen. En weet je meis...... het lijkt nu een heel eind, een half jaar, maar dat gaat zo snel voorbij. Ik loop al sinds 13 mei 2016 met een flinke double bubble en door omstandigheden ben ik in september 2016 voor een second opinion naar Nio geweest, maar kon door mijn drukke leventje pas 10 juli geopereerd worden. Helaas kon dat ook weer niet doorgaan omdat ik middenin een erfelijkheidsonderzoek zat toen. Nu word ik 8 december geopereerd, anderhalf jaar na mijn vorige operatie, maar de tijd is gevlogen. Dus dan moet een half jaartje ook wel te doen zijn toch? En je zult nu van tevoren al wel antibiotica moeten gaan slikken. Allerlei voorzorgsmaatregelen, dat zoiets niet weer gebeurt. En meis.... je kunt hier op het BF altijd lekker je ei bij ons kwijt hoor. We leven oprecht met je mee. 

Sterkte ermee, meis. Het komt goed :35:

 

Dikke knuffel, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Dank je wel. De arts die me opereerde zei dat er straks bij het eindresultaat  niemand meer kan zien dat rechts een complicatie heeft gehad. Er zullen vast dagen komen dat ik me hier heel rot bij ga voelen, maar het is tijdelijk en het komt weer goed. 

@Wens2017. Zo knap van je dat je positief blijft! Dat is het beste, vind het echt zo sneu voor je :( ik had dit al wel een x eerder op het BF gelezen. Maar je gaat er vanuit dat alles gewoon goed gaat. In je achterhoofd weet je wel dat er complicaties zijn. Maar toch je hebt het niet in de hand.

 

En gelukkig is het winter dus volgende zomer loop jij gewoon in je bikini met twee mooie boobs! Voor nu lekker herstellen en dan lekker shoppen sjaaltjes enz en miss leuke blouses die wat losser zitten. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je je gauw weer de oude :116:voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Zo knap van je dat je positief blijft! Dat is het beste, vind het echt zo sneu voor je :( ik had dit al wel een x eerder op het BF gelezen. Maar je gaat er vanuit dat alles gewoon goed gaat. In je achterhoofd weet je wel dat er complicaties zijn. Maar toch je hebt het niet in de hand.

 

En gelukkig is het winter dus volgende zomer loop jij gewoon in je bikini met twee mooie boobs! Voor nu lekker herstellen en dan lekker shoppen sjaaltjes enz en miss leuke blouses die wat losser zitten. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je je gauw weer de oude :116:voelt. 

Da's t gedonder met kansberekeningen he... 1% kans is niets dus denken we; oh dat gebeurt mij niet... er is alleen geen manier om te voorspellen of je bij de 99% of bij de 1% zit. Medische kansberekening zijn om die reden ook een klein beetje onzin hihi.  Er zijn ergere dingen, ik ben niet verminkt, heb geen gevaarlijke ziekte, dit is hartstikke goed oplosbaar. Ik denk dat ik gewoon van die kipfilets koop om het verschil op te heffen voor t zicht. Eerst maar genezen en bijkomen van de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Jgj:

@Wens2017 och jeetje meid wat verschikkelijk erg voor je !! Dit lijkt me  heel erg heftig, heel veel sterkte komende tijd. Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt. Uiteindelijk komt het wel weer goed!! Hele dikke knuffel xxx 

Dank je wel!

 

31 minuten geleden zei Loumi:

@Wens2017 sterkte meid!!! Hoop dat je je snel beter voelt!!

 

Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht goed geslapen, ik was erg moe van de operatie. De operatie is goed gegaan, ik had alleen toen ik sliep het infuus eruit getrokken, dus mn hand voelt niet zo fijn nu ;-). Ik kon moeilijk wakker worden en was er wazig en warrig. Ik had voor de operatie nog propofol gekregen en na de operatie de maximale dosis morfine. Ik mocht niets meer bij hebben ondanks het pijnlijke schrijnende gevoel van mn wond. Eten wilde nog niet zo, drinken ging redelijk. Ik had, eenmaal thuis, zo een trek in iets van vlees! Later op de avond hier maar aan toe gegeven en een dubbele grilburger en een berenhap gegeten. Daar knapte ik enorm van op! Ik had namelijk de hele dag amper gegeten en had ook echt nergens anders trek in. 

 

Vandaag lekker rustig aan doen en een beetje voor me laten zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Wens2017:

Vannacht goed geslapen, ik was erg moe van de operatie. De operatie is goed gegaan, ik had alleen toen ik sliep het infuus eruit getrokken, dus mn hand voelt niet zo fijn nu ;-). Ik kon moeilijk wakker worden en was er wazig en warrig. Ik had voor de operatie nog propofol gekregen en na de operatie de maximale dosis morfine. Ik mocht niets meer bij hebben ondanks het pijnlijke schrijnende gevoel van mn wond. Eten wilde nog niet zo, drinken ging redelijk. Ik had, eenmaal thuis, zo een trek in iets van vlees! Later op de avond hier maar aan toe gegeven en een dubbele grilburger en een berenhap gegeten. Daar knapte ik enorm van op! Ik had namelijk de hele dag amper gegeten en had ook echt nergens anders trek in. 

 

Vandaag lekker rustig aan doen en een beetje voor me laten zorgen.

Nou lekker ff aan toegeven toch waar je zin in hebt ! Heb je het zo plotseling allemaal wel kunnen regelen? Je hebt ook kinderen toch die naar school moeten worden gebracht enzo? Laat je lekker vertroetelen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jgj:

Nou lekker ff aan toegeven toch waar je zin in hebt ! Heb je het zo plotseling allemaal wel kunnen regelen? Je hebt ook kinderen toch die naar school moeten worden gebracht enzo? Laat je lekker vertroetelen :) 

Ja mn vriend heeft een hele schappelijke werkgever, hij heeft zorgverlof gekregen. Oudste is gister van school gehaald door opa en de jongste was op de opvang. Toen duidelijk werd dat ik geopereerd moest worden hebben opa en oma de jongste ook opgehaald en hebben de kindjes bij hun leegeten met het avondeten. Vandaag maar even kijken hoe we het volgende week gaan organiseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Wens2017:

Ja mn vriend heeft een hele schappelijke werkgever, hij heeft zorgverlof gekregen. Oudste is gister van school gehaald door opa en de jongste was op de opvang. Toen duidelijk werd dat ik geopereerd moest worden hebben opa en oma de jongste ook opgehaald en hebben de kindjes bij hun leegeten met het avondeten. Vandaag maar even kijken hoe we het volgende week gaan organiseren. 

Wat fijn dat je man zorgverlof heeft op kunnen nemen ! En met de kindjes en oppas komt het vast goed, ff lekker aan jezelf denken ! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Jeetje zeg... dat had ik niet verwacht! 
Goed dat je er positief in staat en even weer genoeg hulp hebt.. Heb je ook wel nodig, want het is toch weer even een aanslag op je lijf.. zo een operatie.
Wees wel maar niet alleen 'stoer' he.. Je mag best af en toe even toegeven aan een rotgevoel.. Even een potje janken, lucht soms best op.
Maar het is wel zo wat je zegt: over een half jaar (goed dat je daar voor gekozen hebt) komt het gewoon goed. Dan zit jij wel bij die 99% :) 

Liefs, en een goed herstel meid!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Wens2017:

Dank je wel. Is zij nog regelmatig op het forum? 

Xxx

De terugplaatsing van haar prothese was vorig jaar in november, dus ze is helaas niet zo vaak meer op het forum. 4 augustus was ze voor het laatst online, dus zo af en toe komt ze nog wel eens koekeloeren hier op het forum. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid

Jeetje zeg... dat had ik niet verwacht! 
Goed dat je er positief in staat en even weer genoeg hulp hebt.. Heb je ook wel nodig, want het is toch weer even een aanslag op je lijf.. zo een operatie.
Wees wel maar niet alleen 'stoer' he.. Je mag best af en toe even toegeven aan een rotgevoel.. Even een potje janken, lucht soms best op.
Maar het is wel zo wat je zegt: over een half jaar (goed dat je daar voor gekozen hebt) komt het gewoon goed. Dan zit jij wel bij die 99% :) 

Liefs, en een goed herstel meid!!

xxxx

Hoi best_boobie, ik ben voor nu vooral een soort van opgelucht dat ik niet meer zo'n last van mn rechterborst heb. Ik heb nog niet echt naar mn lijf gekeken. Straks even lekker douchen, daar knap ik vast ook al erg van op.

 

Gister mn werk gebeld, ik zou as maandag weer moeten werken maar dat gaat m nu niet worden. Mn manager reageerde goed. Over 2 weken heb ik een controle bij de fresow, daarna wil ik wel weer aan t werk hoor. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me nu even vreselijk mismaakt... sinds gisteravond denk ik; wat heb ik gedaan.... Ik voel me dom, dik en lelijk... ik wilde zo graag weer een fijn gevoel over mn eigen lijf hebben, zonder schaamte naar het zwembad kunnen met mn kindjes, er is leuk uitzien in plaats van je best doen en dat het m dan net niet is... vriend vind dat ik vrolijk moet doen en niet zo moet zeiken op alles... daardoor voel ik me nog meer alleen en waardeloos. Ik ben t zo zat... heb al best wat tegenslagen gehad dit jaar en ben echt wel een doorzetter maar ik ben het nu zo zat... Ik ben het zat dat ik altijd maar moet doorzetten dat het niet een keer makkelijker gaat... bah bah bah... maar ja als ik dat allemaal hardop zeg dan zeggen ze; je zit in een slachtofferrol... Ik vind vanuit het diepst van mijn hart; de gene die die term bedacht heeft zou een slag voor zn kop moeten krijgen, soms zijn dingen gewoon echt heel erg ruk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lieve meid, tranen in m’n ogen als ik je laatste bericht lees. Ik denk veel aan je, omdat het me ontzettend erg lijkt wat jij nu moet doorstaan. Iets wat je altijd graag wilt, eindelijk hebt en nu het verre is van wat je graag wou. 

Iedereen hier op het forum begrijpt jou denk ik ontzettend goed, maar mensen om je heen snappen dit misschien niet goed of kunnen zich niet goed in je verplaatsten, hoe belangrijk dit voor je was. 

Jij hebt echt alle recht om te schreeuwen, gillen, huilen en boos zijn en de hele dag te zeiken ! 

 

Het is helaas iets waar je nu door heen moet, hoe lastig het ook is.

gelukkig komt het uiteindelijk goed en loop jij in dat zwembad met je bikini mooi gevuld !! 

 

Ik heb respect voor je, want ik had het niet getrokken. 

En geloof meteen dat jij een doorzetter bent, maar soms trekken doorzetters het ook even niet, en dat mag !! 

 

Het komt uiteindelijk allemaal goed!! Lucht lekker je verhaal, niemand vind je hier een zeikerd! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jgj, super lief, dank je wel. Ik moest het even kwijt en hier kun je best fijn van je afschrijven ;-). Ik denk idd dat het hier beter begrepen word dan vrouwen die zich niet herkennen in je probleem. 19 oktober moet ik voor controle naar dr fresow, die heb ik sinds de operatie niet meer gezien of gesproken omdat hij op vakantie is. Dank voor je berichtje, doet me goed;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017,

Meis, ik snap je zo goed! Bij mij gaat het ook allemaal niet vanzelf (lees mijn "about me" maar eens door, gedeelde smart is halve smart :38:) en ik ben het af en toe ook spuugzat om altijd maar stoer en sterk te zijn. Daarom is het borstenforum zo fijn... hier kun je heerlijk je ei kwijt en mag je gewoon "lekker zeuren" als je daar behoefte aan hebt. En dan begrijpen ze je ook nog. Dus meis.... je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je het ff allemaal niet meer zo positief ziet..... schrijf het hier maar lekker van je af.... dat helpt!

Sterkte hoor! Ik leef met je mee. 

 

:54:, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017. Nou ik vind dat je heel Positief bent! En dat lukt niet altijd want de laatste weken heb je heel veel meegemaakt. Wat jij hebt meegemaakt is elke vrouw bang voor als ze besluiten een bv te doen. Misschien zijn er ook nog andere mensen in je omgeving waar je je hart kan luchten? Vriendinnen of familie? Want krop 't niet op omdat je vriend nu zegt dat je sterk moet zijn. Je hier kut om voelen is heel normaal. Maar weet dat het goed komt! Je hebt straks twee mooie borsten :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jaydee:

@Wens2017,

Meis, ik snap je zo goed! Bij mij gaat het ook allemaal niet vanzelf (lees mijn "about me" maar eens door, gedeelde smart is halve smart :38:) en ik ben het af en toe ook spuugzat om altijd maar stoer en sterk te zijn. Daarom is het borstenforum zo fijn... hier kun je heerlijk je ei kwijt en mag je gewoon "lekker zeuren" als je daar behoefte aan hebt. En dan begrijpen ze je ook nog. Dus meis.... je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je het ff allemaal niet meer zo positief ziet..... schrijf het hier maar lekker van je af.... dat helpt!

Sterkte hoor! Ik leef met je mee. 

 

:54:, Jaydee 

Dank je wel! Ik zal jou verhaal ook eens rustig door lezen. Lief van je! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy89:

@Wens2017. Nou ik vind dat je heel Positief bent! En dat lukt niet altijd want de laatste weken heb je heel veel meegemaakt. Wat jij hebt meegemaakt is elke vrouw bang voor als ze besluiten een bv te doen. Misschien zijn er ook nog andere mensen in je omgeving waar je je hart kan luchten? Vriendinnen of familie? Want krop 't niet op omdat je vriend nu zegt dat je sterk moet zijn. Je hier kut om voelen is heel normaal. Maar weet dat het goed komt! Je hebt straks twee mooie borsten :)

 

 

Ik ben zelf niet zo goed in delen als ik me rot voel, dan sluit ik me af. Schrijven is makkelijker dan praten. Mn vriend krijgt het er uiteindelijk wel uit hoor maar ja t blijft een man en inleven is niet zn grootste talent al bedoelt hij het echt heel goed hoor. 2017 is gewoon een beetje een jaar met veel gedoe, stress en pech geweest. Ik heb echt een leuke goeie baan en had echt zin om weer te beginnen, maar mijn baan vraagt wel dat ik zelf een beetje goed in mn velletje zit. Komende 2 weken blijf ik nog thuis, daarna wil ik echt wel weer wat doen. 

 

Ik heb vanmiddag online een leuk jurkje gekocht, een nieuw kapsel uitgezocht; daar moet ik nog even mee wachten ivm de narcose maar dat kan wel voor ik weer ga werken. En ik heb mooie schoenen gezien! Ik ben voor de bv gestopt met roken dus ik hou nu flink wat over en dat ga ik, zo heb ik vanmiddag besloten, deze maand uitgeven aan verwennerijtjes voor mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.