Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie

Update;

Bijna 2 weken po.

Na een aantal dagen verlies van wondvocht door de hechtingen van mn rechterborst heen is dat weer over. Helaas kan ik nu ook niet meer voldoende rust nemen omdat mn oudste zoon deze week voor het eerst naar school moet, wat betekend dat ik 3x heen en terug naar school moet rijden. Vandaag ook de intake bij de bso gehad en bij thuiskomst zag ik dat de wond van mn rechterborst gebloed had. Tijdens het wisselen van de gaasjes liep er een donkere druppel bloed. Nu kan ik dat wel beredeneren; wond is zacht door dagen van wondvochtverlies, meet doen is meer druk, meer druk op een wond is bloed.... morgen op controle bij dokter bauland. Ik hoop dat hij er ook zo over denkt. Ik ben t nu wel zat aan t worden... ik wil dat het gewoon geneest... dat de wond netjes dicht gaat. Ik ben bang dat ik een mooi litteken wel kan vergeten en dat mn herstel langer gaat duren dan normaal is. Ik zou eigenlijk volgende week weer moeten werken; althans dan loopt mn vakantie ten einde... op mn werk weet niemand van mn bv... Wil dit ook echt zo houden. Collega's met een wat ouderwetse kijk op borstvergroting..... ooglidcorrectie is prima maar bv is jakkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Wens2017,

 

wat vervelend allemaal! Ik snap dat je zorgen hebt gemaakt en hoopt dat het snel allemaal beter is.

mag jij weer gewoon auto rijden? Ik mag vier weken niet auto rijden en fietsen staat op het formulier en hebben ze ook nog eens gezegd bij Bauland kliniek?

ben benieuwd hoe je controle gaat morgen!

ben je verder wel al een beetje tevreden?

heel veel beterschap! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mvrtjepauline:

Hoi @Wens2017,

 

wat vervelend allemaal! Ik snap dat je zorgen hebt gemaakt en hoopt dat het snel allemaal beter is.

mag jij weer gewoon auto rijden? Ik mag vier weken niet auto rijden en fietsen staat op het formulier en hebben ze ook nog eens gezegd bij Bauland kliniek?

ben benieuwd hoe je controle gaat morgen!

ben je verder wel al een beetje tevreden?

heel veel beterschap! 

 

Mag officieel ook niet maar heen en weer naar school lopen (ca 10/15min per keer) zie ik met een kleuter die nooit fatsoenlijk mee wil lopen echt niet zitten. T is hooguit 5 minuten en ik t

Rij heel rustig. Maar als ik een keuze had gehad, nee dan was ik mooi nog op de bank gebleven, weet vrij zeker dat mn wond dan ook niet gebloed had.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Wens2017:

Mag officieel ook niet maar heen en weer naar school lopen (ca 10/15min per keer) zie ik met een kleuter die nooit fatsoenlijk mee wil lopen echt niet zitten. T is hooguit 5 minuten en ik t

Rij heel rustig. Maar als ik een keuze had gehad, nee dan was ik mooi nog op de bank gebleven, weet vrij zeker dat mn wond dan ook niet gebloed had.... 

 

Nee dat snap ik! Ik denk dat je met een kleuter sowieso een stuk minder rust hebt :(

succes en beterschap meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mvrtjepauline:

 

Nee dat snap ik! Ik denk dat je met een kleuter sowieso een stuk minder rust hebt :(

succes en beterschap meid!

Nou dat zeker haha, ik heb nog een peuter ook... gelukkig ook een vriend die heeeeeel veel doet... Dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben thuis, bij bauland waren ze echt zo lief voor me. Ik heb nu wel pijn aan de wond, vooral erg schrijnend gevoel. De operatie is goed gegaan en mn borst is helemaal schoon aan de binnenkant. De verwachting is dat ik me nu snel beter zal voelen. Oh ze hebben allemaal oud bloed uit mn borst gehaald, dat was zeker gaan infecteren en /of het was een chronisch probleem geworden.

 

Voor nu voel ik me niet zo blij, veel huilen, verdriet, angst en spanning dat er uit komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Wens2017:

Ik ben thuis, bij bauland waren ze echt zo lief voor me. Ik heb nu wel pijn aan de wond, vooral erg schrijnend gevoel. De operatie is goed gegaan en mn borst is helemaal schoon aan de binnenkant. De verwachting is dat ik me nu snel beter zal voelen. Oh ze hebben allemaal oud bloed uit mn borst gehaald, dat was zeker gaan infecteren en /of het was een chronisch probleem geworden.

 

Voor nu voel ik me niet zo blij, veel huilen, verdriet, angst en spanning dat er uit komt...

Schrikken hoor! Hoop dat je snel wel heel blij kunt zijn!  Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Wens2017:

Ik ben thuis, bij bauland waren ze echt zo lief voor me. Ik heb nu wel pijn aan de wond, vooral erg schrijnend gevoel. De operatie is goed gegaan en mn borst is helemaal schoon aan de binnenkant. De verwachting is dat ik me nu snel beter zal voelen. Oh ze hebben allemaal oud bloed uit mn borst gehaald, dat was zeker gaan infecteren en /of het was een chronisch probleem geworden.

 

Voor nu voel ik me niet zo blij, veel huilen, verdriet, angst en spanning dat er uit komt...

Och meis, echt zo klote voor je :84:

 

Hebben ze er een nieuwe protese in gedaan? Of moet het eerst een tijdje rusten?

 

Voor nu heel veel beterschap met dat je maar snel weer opknapt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Vriesje:

Och meis, echt zo klote voor je :84:

 

Hebben ze er een nieuwe protese in gedaan? Of moet het eerst een tijdje rusten?

 

Voor nu heel veel beterschap met dat je maar snel weer opknapt!!

Nee dat mag pas over 3 tot 6 maanden. Ik ga dan voor de 6 maanden.... rather safe than sorry zeg maar. 

Gelukkig komt de winter eraan en kan ik dus lekker sjaaltjes en wijde truien aan waardoor het niet zo op hoeft te vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Wens2017:

Nee dat mag pas over 3 tot 6 maanden. Ik ga dan voor de 6 maanden.... rather safe than sorry zeg maar. 

Gelukkig komt de winter eraan en kan ik dus lekker sjaaltjes en wijde truien aan waardoor het niet zo op hoeft te vallen.

Ja snap ik heel goed hoor. Even alles laten rusten en je nu richten op je herstel. Hopelijk volgende zomer kan je eindelijk genieten van mooie boobs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehh @Wens2017, dat zag niemand aankomen!!

Wat superheftig en balen voor je, dat is écht niet waar je aan denkt als je een bv overweegt. Ik hoop dat je snel opknapt en straks alsnog mooie borsten krijgt.

Jij moet helaas nog veel meer geduld hebben dan wij allemaal...

 

Sterkte meid!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017, ach meissie toch. Wat een pech. Er zijn nog enkele dames geweest hier op het forum, die hetzelfde hebben mee gemaakt. (Bijvoorbeeld @Nonky). Misschien helpt het je als je haar topic eens doorleest. Ik wens je heel veel sterkte, meis. Voor nu is het super balen, maar weet dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Ik denk aan je. :54:

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

Poehh @Wens2017, dat zag niemand aankomen!!

Wat superheftig en balen voor je, dat is écht niet waar je aan denkt als je een bv overweegt. Ik hoop dat je snel opknapt en straks alsnog mooie borsten krijgt.

Jij moet helaas nog veel meer geduld hebben dan wij allemaal...

 

Sterkte meid!!

Dank je wel. De arts die me opereerde zei dat er straks bij het eindresultaat  niemand meer kan zien dat rechts een complicatie heeft gehad. Er zullen vast dagen komen dat ik me hier heel rot bij ga voelen, maar het is tijdelijk en het komt weer goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Wens2017, ach meissie toch. Wat een pech. Er zijn nog enkele dames geweest hier op het forum, die hetzelfde hebben mee gemaakt. (Bijvoorbeeld @Nonky). Misschien helpt het je als je haar topic eens doorleest. Ik wens je heel veel sterkte, meis. Voor nu is het super balen, maar weet dat het uiteindelijk allemaal goed komt. Ik denk aan je. :54:

 

Veel liefs, Jaydee

Dank je wel! Ik zal zeker haar topic lezen. 

 

Ik vind het echt zo lief jullie reacties, doet me echt goed om te lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Wens2017:

Dank je wel. De arts die me opereerde zei dat er straks bij het eindresultaat  niemand meer kan zien dat rechts een complicatie heeft gehad. Er zullen vast dagen komen dat ik me hier heel rot bij ga voelen, maar het is tijdelijk en het komt weer goed. 

 

Oke, dat is dan weer goed nieuws. Uiteindelijk is je gezondheid het belangrijkst, maar dit had je natuurlijk anders verwacht allemaal. Volhouden maar, en je vasthouden aan dat het uiteindelijk prachtig wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.