Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat, ook je foto gezien en wat ziet het er mooi uit!! Hoelang duurde de autorit uiteindelijk? Kan ik er volgende week rekening mee houden met de tijd.

Hoi hoi dank je wel! Vanuit hoorn heb ik er 2 uur over gedaan, half 6 in de ochtend vertrokken vanaf huis en half 8 kwamen we aan in de kliniek. Ik denk als je later gaat rijden dat je midden in de files zit en er langer over doet. Je staat zo weer buiten, zo'n 2 uur na je operatie zit je weer in de auto. Ik heb hier op t forum de tip gelezen een kussen voor je armen mee te nemen en das voor zo'n rit echt een goede tip! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Wens2017:

Hoi hoi dank je wel! Vanuit hoorn heb ik er 2 uur over gedaan, half 6 in de ochtend vertrokken vanaf huis en half 8 kwamen we aan in de kliniek. Ik denk als je later gaat rijden dat je midden in de files zit en er langer over doet. Je staat zo weer buiten, zo'n 2 uur na je operatie zit je weer in de auto. Ik heb hier op t forum de tip gelezen een kussen voor je armen mee te nemen en das voor zo'n rit echt een goede tip! 

Bedankt voor de tip!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 po; ik heb me wel eens beter gevoeld. Ik begrijp nu wel wat de andere meiden bedoelen met dat blok beton op je... mn borsten geven vandaag ook een soort suizend gevoel... t komt en t gaat... geen idee wat t is maar ik heb geen koorts oud dus t zal wel goed gaan. Toch? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van de huisartsenpost. Vanaf het weekend steeds meer vocht en druk op mn borst en benauwd gevoel. Vanmiddag overleg gehad met de pc (althans zijn assistente) en advies gehad om naar de huisartsenpost te gaan. Ik heb wat verhoogde ontstekingswaarden en dus een antibioticakuur gekregen. Ik heb nog geen koorts dus dat is positief! Binnen 2 a 3 dagen moet ik me beter gaan voelen ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 vroeg me al af hoe het met je ging, dat is niet zo fijn meis. Hopelijk slaat de kuur aan en ga je je snel beter voelen, hou goed je rust! xx

Ja vandaag al een dagje bankhangen gedaan maar t zat mr toch niet lekker. Blij dat ik toch even een dokter gezien heb. Morgen weer een dagje banken en netflixen. T komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest gisteravond starten met 2 capsules, 1 bij thuiskomst en 1 bij t naar bed gaan. Ik neem er ook ibu en paracetamol bij. Ik moet zeggen dat ik nu al merk dat de zwelling minder is. De druk is minder en mn huid staat al veel minder strak. Vandaag lekker mn rust pakken en wat bijslapen, dochtertje is ziekjes dus heeft veel gehuild vannacht. Gelukkig kan ze vandaag bij oma terecht voor een overdosis TLC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
Op 21-9-2017 om 13:18 zei James:

Hoi! Ik ben ook op consult geweest in faceland. Echter werd mij de corsé afgeraden. Dit zou een heel nep effect geven? Ben je ondertussen al geopereerd? En hoe bevalt de corsé? Mij werd groter dan 375cc afgeraden. Ik ben 172 cm lang en weeg 60 kilo. Heb je misschien na-foto's? 

@James Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Ik ben uiteindelijk voor de 355cc Full gegaan, omdat ik bang was dat het anders te nep zou worden. Achteraf gezien was ik denk ik ook blij geweest met de Corsé. Foto's van na de operatie staan in mijn album, foto's van hoe ze er nu, 2 maanden po, uitzien heb ik nog niet gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi even een update;

Afgelopen donderdag kwam er vocht uit de wond van mn rechterborst.  De kliniek hier over gebeld en advies gekregen: o.a 2x daags onder de douche even voorzichtig schoonspoelen en drogen aan de lucht. Ik was alleen thuis dus d8; ik laat het nu wel wat drogen, nu open gedaan. (Heb een voorsluiting). Binnen enkele seconden voelde ik mn borstspier verkrampen, zo erg dat mn borst flink opzwol en de wond wat begon te bloeden. Je begrijpt; paniek in de tent. 

 

Na een bezoek aan de ehbo, waaruit bleek dat de ontstekingswaarden 36 waren  (maandag nog 113) was een ontsteking uitgesloten, nabloeding was onwaarschijnlijk omdat mn bloeddruk goed was. In de avond belde dokter bauland, wat een ontzettend vriendelijke arts is dat! Je bent meteen gerustgesteld! Vandaag bij dokter bauland geweest en een hogere dosis antibiotica gekregen.  Hij vermoed dat ik gelijk heb en de borstspier is gaan verkrampen en er daarbij vocht is vrijgekomen. (Lang verhaal kort). Ik heb volgende week een controle afspraak met dr bauland in mill. 

 

Wat een schrik, stress en angst zeg...

Nu op naar een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jopie-sommie:

Jeetje @Wens2017 wat ontzettend vervelend voor je meis! Hopelijk gaat het vanaf nu wel beter en kun je er van gaan genieten xx

Ja dat hoop ik ook! As woensdag ben ik 2 weken po, ik hoop dat het met dw medicatie allemaal gauw beter gaat! 

 

Bij jou is t ook ineens snel gegaan, was je van te voren nog gebeld dat het toch door ging of werd je zomaar door de planning gebeld met een tijd? Ik moet zeggen dat ik over dr bauland heel positief ben hoor! Fresow is nu een paar weken op vakantie dus val ik qua zorg onder bauland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wens2017 ja bauland is een hele fijne man, daarom moest ik ook zo omschakelen dat ik niet meer door hem werd geopereerd. Ik moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben over dokter Klein maar die heb ik natuurlijk maar kort gezien voor de operatie maar hij heeft goed werk verricht :38: 

En ik werd donderdagmiddag gebeld dat er iemand was uitgevallen en dat ik me kon melden om half 8 dus moest toen snel alles nog regelen omdat ik er niet meer van was uit gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.