Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei jopie-sommie:

@Wens2017 gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! Hopelijk een goed herstel en niet teveel pijn. Erg leuk om je verhaal te lezen en wat fijn dat je vriend mee mocht, het is ook niet niks. Volgende week zal ik het mogen ervaren....

Dank je wel! Ik had t zonder de medicatie echt niet gedurfd of ik was trillend als een rietje van angst onder narcose gegaan.  Ik was erg blij met de medicatie in ieder geval. Ik hoop dat bij jou ook alles goed zal gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Wens2017:

Hoi hoi, ik ben weer thuis! Alles is goed gegaan, uiteindelijk heb ik propofol gekregen tegen de angst, daar word je meteen behoorlijk high van. Ik zal later een wat uitgebreider verslagje schrijven! Heel erg bedankt alvast voor jullie steun!

Het is achter de rug! Gefeliciteerd! Nu op naar een goed herstel:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-6-2017 om 01:46 zei Aapje90:

Ik ga morgen langs voor de nacontrole van 8weken. Ik heb ook motiva 375-400 

het enige advies dat ik kan meegeven is ga groter dan geadviseerd wordt!!! Want echt, het is uiteindelijk kleiner dan je gedacht hebt en gezien hebt tijdens de pas sessie. Ik heb toen bewust een grotere prothese gekozen waar ik tijdens het passen ongemakkelijk van werd. Vond ze flink. en alsnog is het kleiner uitgevallen dan ik in gedachte had. dus houdt dat in je achterhoofd. 

Heb jij foto's in je album... mag ik ze bekijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Evah:

Heb je al gekeken, wat vind je er zo van??

Welke bh hebben ze daar nu dan?

Ik heb al gekeken! Ik ben zeker al tevreden. Ik mocht nog kiezen tussen 450 en 425cc en ik heb de keuze aan fresow gelaten. Fresow gaf aan dat qua projectie de 450 geen probleem is maar qua breedte zou ik die meer kunnen voelen en meer 'sideboob' dat heb ik al een beetje van mezelf. De 425cc is het geworden! Ze hebben nu hele zachte, soort van microfiber bh's met voorsluiting en een beetje een pad in de cup (mee na alle klachten over punttieten bij de triaction?). Ik ga strax douchen zal dan even naar t merk kijken haha. Hij zit in ieder geval super lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei dian85:

Hoi, wat fijn dat je alweer zo snel thuis was en dat het goed is gegaan. Hoe voel je je nu?

Super dat je iets tegen je angst hebt gekregen. Ik heb voordat ik onder narcose ging al wat tegen de misselijkheid gehad. Nu herstellen!

Ik voel me overall goed. Ook net even de stad in geweest maar dat was wel even te veel dus nu ff onderuit op de bank haha. Ik voel vooral een soort stuwend en beurs gevoel kan t geen pijn noemen hoor. Prettig voelt anders maar pijn heb ik nog niet echt gehad... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-6-2017 om 22:05 zei Deprinsesopdeerwt:

Ik word 31 juli geopereerd door dokter Fresow (350cc, Motiva, corsé). Heb er onwijs veel zin in! Vond de consulente erg aardig em dokter Fresow een ontspannen man. 

 

Ik weeg 52kg bij 1,71m en groter dan 350cc raadde hij echt af, omdat ze dan te veel gaan uitsteken aan de zijkant. Groter is namelijk ook breder en ik ben niet zo breed. 

Hoi! Ik ben ook op consult geweest in faceland. Echter werd mij de corsé afgeraden. Dit zou een heel nep effect geven? Ben je ondertussen al geopereerd? En hoe bevalt de corsé? Mij werd groter dan 375cc afgeraden. Ik ben 172 cm lang en weeg 60 kilo. Heb je misschien na-foto's? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Evah:

@Wens2017 Wat zijn ze mooi! Zit al een goede vorm in hoor, zo snel al.

Fijn dat ze die baggerbh's eruit hebben geknald, wat een lelijke dingen zijn dat. Deze klinken meer als de carefix, beter!

Dank je wel! T valt mij ook alles mee qua vorm! Wel wat zwelling enzo maar ik mag beslist niet klagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Wens2017:

Dank je wel! T valt mij ook alles mee qua vorm! Wel wat zwelling enzo maar ik mag beslist niet klagen. 

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat! Erg herkenbaar allemaal. Met een positieve mind bereik je al heel veel :D

 

En die 'nieuwe' bh's van de kliniek zijn echt top he! Heb er meerdere gekocht maar die van de kliniek zit toch het fijnst ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat hebben jullie op jullie dag na de operatie gedaan? Ik voel me eigenlijk wel redelijk Goed, vanochtend een klein rondje door de stad gedaan ( was wel te enthousiast dus was echt een klein rondje) en vanmiddag na een paar uurtjes op de bank en een tukje nog een rondje gelopen. Nu ben ik toch wel erg moe haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Wens2017:

Ik voel me overall goed. Ook net even de stad in geweest maar dat was wel even te veel dus nu ff onderuit op de bank haha. Ik voel vooral een soort stuwend en beurs gevoel kan t geen pijn noemen hoor. Prettig voelt anders maar pijn heb ik nog niet echt gehad... 

Dat deed ik niet volgende dag op pad. Pas na paar dagen klein ommetje. Fijn dat je geen pijn hebt. Heb je foto bekeken. Je boobs zien er mooi uit. Ik heb vandaag een foto van 5 weken po toegevoegd. Geen topfoto want een selfie. Heb een wissel gehad. Luister goed naar je lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dian85:

Dat deed ik niet volgende dag op pad. Pas na paar dagen klein ommetje. Fijn dat je geen pijn hebt. Heb je foto bekeken. Je boobs zien er mooi uit. Ik heb vandaag een foto van 5 weken po toegevoegd. Geen topfoto want een selfie. Heb een wissel gehad. Luister goed naar je lichaam. 

Dank je wel! Ik ga idd toch maar wat rustiger aan doen haha. Is je album openbaar? Zo nee, zou je me willen toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.