Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Lindsey:

Bedankt voor de snelle reacties. Weet de consultant dan wel goed genoeg hoe of wat mogelijk is als je met bijv. voorbeelden of foto's komt? Ik heb namelijk een klein verschil qua grootte in beide borsten en mastopathie(een verharde klier in de borst). Wacht al dagen op een reactie via de mail van Faceland, maar duurt zo lang dat ik hier maar even voor info kom vragen.

Ik vond haar heel kundig overkomen. Het advies wat ze me gaf, was exact hetzelfde als dr bauland. Of ze echt verstand hebben van mastopathie durf ik je niet te zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Lindsey:

Bedankt voor de snelle reacties. Weet de consultant dan wel goed genoeg hoe of wat mogelijk is als je met bijv. voorbeelden of foto's komt? Ik heb namelijk een klein verschil qua grootte in beide borsten en mastopathie(een verharde klier in de borst). Wacht al dagen op een reactie via de mail van Faceland, maar duurt zo lang dat ik hier maar even voor info kom vragen.

Er komt bij faceland volgens mij altijd een pc kijken, ik neem aan dat de pc in ieder geval je vraag rondom de mastopathie kan beantwoorden. Ik denk dat de consulenten bij faceland wel van een betere gradatie zijn dan die van dg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was sowieso niet van plan om bij DG te gaan, heb daar vreselijke verhalen over gehoord. Ik zal kijken of ik nog op een andere manier contact kan krijgen met Faceland. Bedankt voor de info girls!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend @Wens2017!

Ik heb ook geen acryl, dus kan het je niet vertellen...

Kleding moest allemaal uit, behalve onderbroek. Je krijgt zo'n operatiehemd aan en eenmaal in bed een verwarmde deken. Wel fijn dat je zo vroeg al mag, weinig tijd om je druk te maken en lekker op tijd weer naar huis.

Hopelijk slaap je nog wat vannacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even je topic gelezen, spannend hoor! Heel veel succes en je angst is heel herkenbaar. Ik heb vooral het niet meer wakker worden of veel te grote borsten als onderwerp.

 

hoort er denk ik gewoon bij..morgen ben je helemaal blij!

 

zet hem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend moest ik mij om half 8 melden bij de bauland kliniek in Mill, de operatie stond voor 8 uur gepland. Ik was erg bang en durfde aanvankelijk niet zo goed naar binnen. Toen kwam er een lieve medewerkster die ging regelen dat mn vriend tot in de OK mee mocht, ik ben meegelopen naar de verkoeverruimte. Daarvoor moest ik een operatiehemd aan en mn vriend een operatieonesie. Toen kwam de anesthesist langs met de anesthesiemedewerker. Ik kreeg al gauw (in overleg uiteraard) na aanleg van t infuus een dosis propofol omdat ik zo bang was. Fresow kwam daarna om tekenen, ik vroeg hem  (high van de propofol) of hij een goeie dag had, volgens mij kreeg hij daarna uitleg van collega's dat ik wat had gehad tegen de angst. Fresow gaf nog wat uitleg en maakte nog een praatje. Daarna moest ik even wachten op de anesthesist. Toen die er klaar voor was werd ik opgehaald. Voordat ik naar de OK gereden werd kreeg ik toch nog wat propofol omdat ik nog lag te rillen van de spanning. Hierdoor ben ik eigenlijk heel relaxt de narcose in gegaan.  Het eerste wat ik nog scheep weet ik dat ik aan het praten was tegen de anesthesiemedewerker en 'toet deed op zijn neus. Vlak daarna keek ik op de klok en was t half 10. Ik heb nog heel veel onzin uitgekraamd en ook bij de anesthesist 'toet op zijn neus gedaan. Ik had t vreselijk koud en kreeg een warme deken en later ook een blower met warme lucht onder de deken. Na een goeie kop thee en een beschuitje werd ik al wat nuchterder. Ik kreeg een bh aan ( de triomph triaction hebben ze niet meer) en de rest van mn kleren. Ik mocht op een stoel zitten en mn vriend kwam binnen. Ik kreeg nog uitleg over de medicatie en mocht nog een kop thee. Ik stond kwart over 11 weer buiten, was misschien wel wat snel maar op zich ging t prima. Vlak voor ik ging kwam fresow nog even kijken en keurde me goed.  Rond 2 uur kwamen we thuis. Ik merk wel dat de drukte van het gezin (2 peuters met als hobby heel hard gillen en kraaien nadoen...en de verbouwing van de buren (starten nu al 2 maanden elke dag rond half 6 met boren.....) me eigenlijk nog iets te veel is maar goed ik moet maar ff doorbijten, straks is alles rustig en morgen zijn de kids de hele dag op de opvang, heerlijk genieten van een dagje rust en stilte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.