Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben zo net gebeld, de 20e gaat niet door ivm personeelstekort.... uitgelegd dat t voor mij nu de 2e x is dat het niet door gaat en ze gaat kijken wat ze kan doen... misschien is het ook wel een teken dat ik t niet moet doen... Dit jaar gaat m waarschijnlijk niet meer worden... :22: (vakantiedagen zijn op, had 6 weken opgenomen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja klopt, werd maandag gebeld dat fresow een uitvaller had op de 20e... en dan op vrijdag gebeld worden dat de 20e niet kan... ze gaat ook wel echt opzoek naar een oplossing maar goed ze zal daar geen andere patiënt voor afbellen lijkt mij, dat zou ik zelf ook echt niet tof vinden. Ik neem aan dat de 22e geen optie meer is.... Ik zit er nu aan te denken om t maar te laten zitten... er zal toch een reden zijn waardoor het niet lukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Wens2017:

Ja klopt, werd maandag gebeld dat fresow een uitvaller had op de 20e... en dan op vrijdag gebeld worden dat de 20e niet kan... ze gaat ook wel echt opzoek naar een oplossing maar goed ze zal daar geen andere patiënt voor afbellen lijkt mij, dat zou ik zelf ook echt niet tof vinden. Ik neem aan dat de 22e geen optie meer is.... Ik zit er nu aan te denken om t maar te laten zitten... er zal toch een reden zijn waardoor het niet lukt...

Wacht nou nog maar even af...misschien valt t mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik  zou eerlijk gezegd ook denken dat een prive-kliniek geen personeelstekort heeft zoals in de reguliere zorg maar zo werkt t dus niet... Ik werk zelf al bijna 13 jaar in de zorg en weet hoe t werkt in de zorg qua personeel, zo is er een overschot, zo een tekort... en t tekort ligt echt niet alleen aan de lagere salarissen hoor. (Hoewel ik vind dat ik beslist niet te klagen heb over mn inkomen hoor, zat mensen die meer werken voor minder geld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames. Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik ben ook van plan om bij Fresow een borstvergroting te laten doen. Is het de gewoonte om eerst bij een consultant op gesprek te gaan i.p.v. direct bij Fresow op gesprek? Wil Fresow er namelijk wel bij hebben als het even kan, maar zie dat je dan perse een consult op vrijdag moet plannen en dat komt me nooit zou lekker uit. Weten jullie hier misschien meer over?:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Lindsey:

Hallo dames. Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik ben ook van plan om bij Fresow een borstvergroting te laten doen. Is het de gewoonte om eerst bij een consultant op gesprek te gaan i.p.v. direct bij Fresow op gesprek? Wil Fresow er namelijk wel bij hebben als het even kan, maar zie dat je dan perse een consult op vrijdag moet plannen en dat komt me nooit zou lekker uit. Weten jullie hier misschien meer over?:)

 

Ik weet dat hij op maandag en woensdag opereert in Mill en op donderdag afspraken doet bij Faceland Utrecht. In principe heb je een gesprek met een consulente en komt Fresow zelf kort nog even binnen om te kijken en evt vragen te beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Lindsey:

Hallo dames. Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar ik ben ook van plan om bij Fresow een borstvergroting te laten doen. Is het de gewoonte om eerst bij een consultant op gesprek te gaan i.p.v. direct bij Fresow op gesprek? Wil Fresow er namelijk wel bij hebben als het even kan, maar zie dat je dan perse een consult op vrijdag moet plannen en dat komt me nooit zou lekker uit. Weten jullie hier misschien meer over?:)

Ik had eerst een gesprek bij de consultant en na dit gesprek kwam dr bauland. Omdat hij op vakantie zou zijn op de dag dat ik geopereerd zou worden, zou dr fresow mij opereren. Hem heb ik pas gezien op de dag van de operatie. :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties. Weet de consultant dan wel goed genoeg hoe of wat mogelijk is als je met bijv. voorbeelden of foto's komt? Ik heb namelijk een klein verschil qua grootte in beide borsten en mastopathie(een verharde klier in de borst). Wacht al dagen op een reactie via de mail van Faceland, maar duurt zo lang dat ik hier maar even voor info kom vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.