Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Wens2017

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Zonet gebeld en ik word 30 augustus geopereerd! 425 is blijkbaar mijn max dus dat twijfelen tussen 450 en 425 is niet meer nodig. Begint nu voor t echie te worden! Best al wel spannend zo allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Wens2017:

@Evah jij bent gister op pasconsult geweest toch? Hoe ging dat?

Klopt, ik heb het hier neergezet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evah ik heb ook wat verschil, de een is leger dan de ander maar volgens de consulente niet voldoende voor 2 verschillende maten.  Fresow heeft mij alleen in hemdje met pasprotheses gezien haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Wens2017:

@Evah ik heb ook wat verschil, de een is leger dan de ander maar volgens de consulente niet voldoende voor 2 verschillende maten.  Fresow heeft mij alleen in hemdje met pasprotheses gezien haha.

Welke consulente had jij?

Fien zei dat bij mij ook, maar toen hij keek zei hij dat ie dat best meteen kon corrigeren.

vond het wel een beetje stom dat ik zelf niet eens wist dat er verschil was haha :P

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had Anke als consulent. Fresow heeft bij mij niet gekeken hoe t er uit zag maar ik ga ervan uit dat hij de afmetingen gezien heeft in de computer. Maar mss moet ik toch even mailen en de vraag nog eens stellen. Anke zei dat het niet voldoende was om t te corrigeren met een grotere prothese en dat ik dan zou krijgen dat de andere dan kleiner zou lijken. Ik wist wel dat ik verschil had, een borst is tijdens de borstvoeding achter gebleven en is daarna ook bovenin leger geweest dan de andere.  T is voor mij geen traumatisch verschil hoor ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou dat nog wel even checken als ik jou was. Fresow gaf bij mij ook aan dat die 20 cc echt maar een millimeter is, dus dat het echt niet zo is dat de andere dan ineens groter is.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee dat denk ik ook niet. Ik bel gewoon nog even en vraag of ze toch 2 maten klaar leggen dan kan hij op de dag zelf een goede inschatting maken. Als 425 past dan kan die ene millimeter er in de 'kleinere' er ook nog wel bij toch? Haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat lijkt mij ook. 

Ik weet niet wat de volgende maat is, hoeveel dat scheelt in cc's. 

Al gebeld?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De 450cc scheelt in projectie 1mm, in de breedte iets van 1,5 mm. Dat ik nog twijfelde had ik t schema van motiva round even gegoogled :D. Ik was gisteren de halve dag binnen, ivm erge regen, met 2 overactivieve peuters dus nog niet gebeld haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Wens2017:

De 450cc scheelt in projectie 1mm, in de breedte iets van 1,5 mm. Dat ik nog twijfelde had ik t schema van motiva round even gegoogled :D. Ik was gisteren de halve dag binnen, ivm erge regen, met 2 overactivieve peuters dus nog niet gebeld haha.

Hahaha dat snap ik! :D

scheelt niet zoveel, hij zei ook dat verschillen juist minder opvallen als ze straks groter zijn. Best logisch, want het verschil wordt in verhouding juist kleiner...

Hoe oud zijn je kids?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com