Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Nee geen koorts, niet gehad ook. Wel keelontsteking gehad. De anesthesist durft het niet aan omdat mn weerstand nu laag is en ik dan veel meer kans heb op complicaties... dat wil niemand natuurlijk en er is natuurlijk ook geen medische noodzaak voor de operatie dus ik begrijp de overweging heel goed maar ja baal er evengoed onwijs van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
23 minuten geleden zei Wens2017:

Nee geen koorts, niet gehad ook. Wel keelontsteking gehad. De anesthesist durft het niet aan omdat mn weerstand nu laag is en ik dan veel meer kans heb op complicaties... dat wil niemand natuurlijk en er is natuurlijk ook geen medische noodzaak voor de operatie dus ik begrijp de overweging heel goed maar ja baal er evengoed onwijs van.

Wat kut zeg! Maar het is erg belangrijk dat je fit de operatie in gaat!  Misschien vind je dokter klein ook wel fijn. En anders kun je ook nog stijn bauland vragen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2017 om 18:24 zei Wens2017:

Hoi meiden, ik heb vandaag met de kliniek gebeld omdat ik beste hoestbuien heb en verkouden ben... nu is mn operatie van overmorgen geannuleerd.... vreselijk balen.... Maar op complicaties zit natuurlijk niemand te wachten.... Ik sta nu op de reservelijst voor fresow en voor de 22e ingepland bij dr klein.... fresow zit bomvol.... daar baal ik nog t meeste van... dr klein zie ik 7 september voor een kennismaking. Maar ja ik had mn zinnen gezet op fresow....

Zo dat is echt een dikke domper!  Echt balen.  Maar beter het zekere voor het onzekeren inderdaad.  Hoop dat je toch nog ergens tussendoor bij fresow kan.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Wens2017:

Zo net nog gebeld maar het is waanzinnig druk... zowel fresow als bauland zitten tot november vol... baal ontzettend! Volgende week kennismaken met dr klein... zal mij benieuwen. 

Dat meen je! Zal ook wel komen door dit forum. Heb het idee dat het storm loopt bij faceland! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wens2017:

@tinkerbel80, ja dat denk ik ook... dr klein was de enige met plek in september.... Ik kan wel janken zonder die stomme verkoudheid was ik gewoon vandaag door fresow geopereerd.... erin blijven hangen heeft geen zin, dat weet ik wel, maar man man man dit voelt wel rot zeg...

Ach meid, ik begrijp je volkomen! Maar misschien was het ergens goed voor, ik geloof echt dat alles gebeurt met een doel! Houd daaraan vast! Kop op:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt ook wel goed hoor, voor t zelfde geld is dr klein een ontzettend aardige en goede arts die prachtige  boobies kan maken... Ik heb 7 september een kennismaking met hem en dan zal ik ook naar foto's van zijn werk vragen. T is voor nu gewoon rot, maar idd t zal ergens goed voor zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2017 om 14:29 zei Wens2017:

Zo net nog gebeld maar het is waanzinnig druk... zowel fresow als bauland zitten tot november vol... baal ontzettend! Volgende week kennismaken met dr klein... zal mij benieuwen. 

 Hij staat wel goed aangeschreven

http://faceland.nl/onze-artsen/dr-steven-klein/ maar als je twijfelt meis wacht dan een paar maanden;) 

Ga niet over een nacht ijs.

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank, ze zullen ook niet op hun eigen site over hun eigen arts iets zeggen in de trant van; 'we hebben ook deze arts maar dat zouden we zelf nog niet doen als t de laatste arts op de wereld was' hahaha. Ik wacht gewoon de kennismaking af en volg dan mijn gevoel. T is ook anders als t een arts is waar je veel lovende berichten over leest, dan is de switch ook makkelijker denk ik. Ik ben zelf ook een beetje (veel) van de controle dus moet ook even wennen aan het idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wens2017:

@Ank, ze zullen ook niet op hun eigen site over hun eigen arts iets zeggen in de trant van; 'we hebben ook deze arts maar dat zouden we zelf nog niet doen als t de laatste arts op de wereld was' hahaha. Ik wacht gewoon de kennismaking af en volg dan mijn gevoel. T is ook anders als t een arts is waar je veel lovende berichten over leest, dan is de switch ook makkelijker denk ik. Ik ben zelf ook een beetje (veel) van de controle dus moet ook even wennen aan het idee.

Hahaha!

Heb je al een beetje rondgeneusd op het forum/internet over hem?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je zoveel mogelijk succesverhalen over hem wilt horen, voordat je met hem in zee gaat. Had ik met fresow ook en die verhalen waren er gelukkig. Als Klein geen pas afgestudeerde arts is, moeten er verhalen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2017 om 07:14 zei Wens2017:

@Ank, ze zullen ook niet op hun eigen site over hun eigen arts iets zeggen in de trant van; 'we hebben ook deze arts maar dat zouden we zelf nog niet doen als t de laatste arts op de wereld was' hahaha. Ik wacht gewoon de kennismaking af en volg dan mijn gevoel. T is ook anders als t een arts is waar je veel lovende berichten over leest, dan is de switch ook makkelijker denk ik. Ik ben zelf ook een beetje (veel) van de controle dus moet ook even wennen aan het idee.

Heel benieuwd hoe jij Steven Klein vind.. ik heb afgelopen vrijdag kennis met hem gemaakt. Ik vond het aardige vent! Ik heb bij Fien ook aangegeven dat ik wat onzeker ben, omdat ik geen referenties over hem kon vinden.. Maar ze garandeerde me dat het een kundige arts is en dat in goede handen ben.. Ik word de 2de week van nov geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Wens2017:

@Jojo83, ik heb vandaag kennis gemaakt met dokter klein. Ik heb er ook een goed gevoel bij. Hij kwam oprecht en kundig over. Ik kreeg op al mn vragen antwoord. Ik denk dat t wel goed zit hoor ;-)

Fijn!! Denk ik ook hoor :). Hij is niet voor niets gediplomeerd PC. Komt goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wens2017:

Woohoo! Vandaag gebeld door faceland en ik mag de 20e bij fresow! Er is een plekje vrij gekomen! Ze gaan ook nog de 450 full klaarleggen, dat zou ook nog passen. Nog iets meer dan een weekje dan is t zover!

Oh wat een geweldig nieuws meid! Moet een heerlijk gevoel zijn! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.