Wens2017

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek

Recommended Posts

21 uur geleden zei Wens2017:

Dank je voor de tip! Die bh's 'snijden ' een beetje aan het eind van de dag. Ik merk bij beide borsten dat mn spier zelf nog herstellend is. Komt vast goed met de tijd! 

Ja dat merk ik nu ook nog na 5 weken hoor. Maar ik neem aan dat het herstel van je linkerborst wat sneller gaat? Je bent natuurlijk aan je rechter weer later geopereerd. 

Ik heb ook echt last van dat snijden einde van de dag. Maar het hangt wel van de bh af. Ik vind die van 't kliniek super fijn. Ik heb spijt dat ik er toen geen twee heb gehaald. En de Carefix heb ik ook die is wel echt stevig maar die snijd dus einde van de dag. Maar draag jij nog deze bh' 's? Of heb je een speciale bh met een pasprothese? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei Lucy89:

Ja dat merk ik nu ook nog na 5 weken hoor. Maar ik neem aan dat het herstel van je linkerborst wat sneller gaat? Je bent natuurlijk aan je rechter weer later geopereerd. 

Ik heb ook echt last van dat snijden einde van de dag. Maar het hangt wel van de bh af. Ik vind die van 't kliniek super fijn. Ik heb spijt dat ik er toen geen twee heb gehaald. En de Carefix heb ik ook die is wel echt stevig maar die snijd dus einde van de dag. Maar draag jij nog deze bh' 's? Of heb je een speciale bh met een pasprothese? 

Mn rechterborst is eigenlijk al helemaal hersteld, dat had de arts ook voorspelt hoor. Mn linkerborst gaat eigenlijk ook goed. Ik doe nu ineens veel meer dus dan voel ik gedurende de dag t implantaat wat zitten en de spier aanspannen, dat kan wel een half jaar duren zei dr fresow. Ik heb na mn 2e operatie een 2e bh bij de kliniek gekocht. Ik ben woensdag 5 weken po. Ik heb nu zo'n silliconen kipfilet maar die gooi ik er thuis weer uit hoor, zo lekker zit t niet. Als ik na een werkdag geen last meer heb ga ik weer sporten. Ik denk dat ik dan maar begin met wat cardio, fietsen, lopen, krachttraining met de benen. Vanochtend woog ik met kleding en schoenen 73, dus dat is ongeveer 71 zonder, min 425cc implantaat dus 70,5 om en nabij... mag nog wel wat af, wil in ieder geval weer 68 wegen, liefst 65... ben na mn zwangerschappen nooit meer onder de 68 gekomen... woog daarvoor altijd 62 maar toen vond men mij mager hoorde ok achteraf haha. Ben 176 lang dus vind 65 wel een mooi gewicht. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Wens2017.

Ja die kipfilet heb ik ook gehad. Jaren geleden had ik ze standaard in m'n bh tot dat de maximers kwamen. Maar voor nu lijkt 't mij een prima oplossing! Binnekort heb je die helemaal niet meer nodig :)

Ik ben zoals verwacht juist paar kilo afgevallen. Ben door crossfit een beetje te gespierd geworden door de jaren heen. En die spiertje zijn nu een beetje weg aan 't gaan. En spieren wegen zwaarder dan vet. Ik zat op 61Kg en weeg nu 57/58. Maar cardio en benen lijkt mij een goed begin! Ik probeer volgende week ook weer te beginnen. Crossfit voorlopig nog niet maar gewoon rustig aan wat oefeningen in de sportschool. Ik heb 't tijdens m'n herstel niet heel erg gemist. Maar kijk er nu wel weer naar uit! Ben ook benieuwd hoe 't zal gaan en of je de protheses ook voelt zitten tijdens oefeningen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeej! Ik heb een datum voor mn hersteloperatie! 15 januari, op mn verjaardag, is de dag! Nog 7 weken wachten maar gezien de feestdagen zal t wel snel gaan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-11-2017 om 11:02 zei Wens2017:

Jeej! Ik heb een datum voor mn hersteloperatie! 15 januari, op mn verjaardag, is de dag! Nog 7 weken wachten maar gezien de feestdagen zal t wel snel gaan!

Wat een goed nieuws! Lijkt heel snel te zijn gegaan. Op je verjaardag nog wel :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Evah:

Wat een goed nieuws! Lijkt heel snel te zijn gegaan. Op je verjaardag nog wel :D

Ja klopt, ben er ook wel aan toe hoor! Nog 6 weekjes te gaan haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels ben ik 3 dagen op! Maandag heb ik de hersteloperatie gehad. Weer veel spanningen gehad maar alles is goed gegaan! Ze zijn bij bauland kliniek erg zorgzaam en vriendelijk geweest! Ik werd wel een beetje raar wakker doordat ik nogal angstig was toen ik de narcose in ging maar ook dat kwam weer goed! Deze week doe ik rustig aan, ik zal in ieder geval een stuk relaxter zijn als de 6 weken voorbij zijn en alles goed genezen is! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat je herstel nu wel heel voorspoedig :71:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Aloysa:

Gefeliciteerd! Hopelijk gaat je herstel nu wel heel voorspoedig :71:

Dank je wel! Dat hoop ik ook haha! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei tinkerbel80:

Fijn dat het erop zit! Hoe gaat het met je? 

Goed! Ik heb echt amper pijn gehad! Na 3 dagen gestopt met de medicatie. Maandag al weer 4 weken po! Deze keer amper zwelling wat de vorige keer echt heel heftig was na 3 dagen. Ook echt goed mn rust gepakt deze keer, vorige keer misschien zelf ook wat overmoedig geweest. Hoe is t met jou? 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn @Wens2017! Hoe ziet het er nu uit? Of is het nog te kortdag om te beoordelen? @tinkerbel80, hoi :) (tinkerbel en ik kennen elkaar al jaaaaaaren en zijn er onlangs achtergekomen dat we allebei een BV hebben gehad ;) ) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Marloesb31Ik zal binnenkort een foto in mn album plaatsen, t ziet er al mooi uit! Maar veel slechter kon natuurlijk ook niet, na bijna 4 maanden met een lege borst rond gelopen te hebben haha.  T is natuurlijk nog niet gelijk met de andere borst maar dat komt vast helemaal goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden