Ga naar inhoud

Wens2017 : 20 september 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Lucy89:

Hey @Wens2017 ik lees dat je hersteloperatie helemaal goed is verlopen! Wat fijn zeg! ik ben echt blij voor je :) Ik zit niet meer zoveel op het forum maar ik was hier nog wel even benieuwd naar.

 

Geniet van je nieuwe boobies :116:

Dank je wel! Ben jij ook nog helemaal tevreden? Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Wens2017:

Dank je wel! Ben jij ook nog helemaal tevreden? Xxx

Ja, ik ben er nog steeds blij mee :wub: Maar wat de meeste zeggen, ik had ze toch liever wel wat groter gewild. Gelukkig heb ik wel voor de grootste gekozen wat toen werd geadviseerd. Jij ook helemaal tevreden?

 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lucy89:

Ja, ik ben er nog steeds blij mee :wub: Maar wat de meeste zeggen, ik had ze toch liever wel wat groter gewild. Gelukkig heb ik wel voor de grootste gekozen wat toen werd geadviseerd. Jij ook helemaal tevreden?

 

Xxx

 

 

Ja gelukkig wel! Ik heb nu een 70g aan bhmaat. Ziet er uit als een keurige d-cup hoor. Ik kon nog 450 maar eigenlijk vond fresow dat niet zo'n goed idee dus heb naar hem geluisterd en de 425cc genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-2-2018 om 15:29 zei Wens2017:

Ja gelukkig wel! Ik heb nu een 70g aan bhmaat. Ziet er uit als een keurige d-cup hoor. Ik kon nog 450 maar eigenlijk vond fresow dat niet zo'n goed idee dus heb naar hem geluisterd en de 425cc genomen.

 

Ja, gek hey die BH maten want ik heb dus een 70E maar mijn borsten lijken meer op een cup maat C. Daarnaast draag ik gewoon 75D want ik vind de omtrek 70 veel te strak. Wie weet na het krijgen van kindjes nog een wissel. Maargoed dan zien we dan wel weer hihihi:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lucy89:

 

Ja, gek hey die BH maten want ik heb dus een 70E maar mijn borsten lijken meer op een cup maat C. Daarnaast draag ik gewoon 75D want ik vind de omtrek 70 veel te strak. Wie weet na het krijgen van kindjes nog een wissel. Maargoed dan zien we dan wel weer hihihi:D

Jij hebt ook de 425cc full gekregen toch? Ik droeg altijd omvang 85... die blijkt dus altijd veeeeeeel te groot te zijn geweest.... voor de operatie dus altijd een verkeerde maat gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.